Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


  • Index
  •  » Miasta
  •  » Wasza hierarhia wartości zamków

#61 2009-07-19 15:54:14

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Wasza hierarhia wartości zamków

Cytka to jeden z lepszych zamków w h3,zważając na samą hydrę,dzięki której mozna już w 3 tygu utopie obrobić;p

Offline

 

#62 2009-07-22 17:29:39

Soran

Przestępca

Skąd: Polska
Zarejestrowany: 2009-07-11
Posty: 63
Miasto: Loch, nekro,twierdza i bastion

Re: Wasza hierarhia wartości zamków

Armia zamku ma być najlepsza? Pikinierzy, kusznicy, ptaki, krzyżowce, kapłani, konie i aniołki mają być najlepsze? Ciekawe, że od pikinierów lepsze są rusałki i centaury, od kuszników lepsze są żywiołaki burzy, wilki, jaszczury i harpie, od gryfików lepsze są żywiołaki lodu, cerbery i oczy, od krzyżowców lepszymi jednostkami są na pewno wampiry i ogry, od kapłanów jest lepsze wszystko na 5 poziomie, od koni są lepsi czarni rycerze, kobiety-ślimaki i jednorożce, od aniołów zdecydowanie lepsze są czarne smoki i behemoty. Bohaterowie w zamku często startują z durnym dowodzeniem, które tylko przeszkadza. Ogólnie macie Magyar i Rozbójniak świetne poczucie humoru, jak tak ma wyglądać najlepsza armia w grze.

Offline

 

#63 2009-07-22 23:28:41

Rozbójnik

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-03-06
Posty: 240
Miasto: Wrota Żywiołów
Jednostka: Feniks
Bohater: Monere

Re: Wasza hierarhia wartości zamków

Mistrzu, to zagraj ze mną, a nie gadasz od rzeczy
W ogóle porównywanie jednostek w twoim stylu ma mały sens, ale jak już to robisz to: harpie są sporo gorsze od kusz, zaś oczy ogólnie dość słabe (marne obrażenia i tyle w temacie, ich fajna wytrzymałość to kiepski atut). Czarne smoki od archów nie są lepsze w zasadzie w niczym, z dostępnościa siedliska włącznie.
Dzięki za docenienie mojego poczucia humoru, też sądzę, że jest przednie

Ostatnio edytowany przez Rozbójnik (2009-07-22 23:28:55)


http://images41.fotosik.pl/168/c448499217b4634b.jpg

Offline

 

#64 2009-07-29 18:01:41

Moandor

Przestępca

Zarejestrowany: 2009-07-29
Posty: 37
Miasto: Nekropolis
Kampania: Bunt Nekromanty
Jednostka: Lisz/Arcylisz, Czarny Rycerz
Bohater: Chyba nick mówi sam za siebie

Re: Wasza hierarhia wartości zamków

1. Nekropolis - najlepsze miasto, szkielety są najlepszą jednostką w grze przy odpowiednich ilościach, a o te nietrudno.

2. Loch - bo ma całkiem silną armię, pomijając może troglodytów. Czarne smoki zawsze mile widziane. Poza tym Gunnar i wszystko jasne, wir magii też jest ładnym bonusem.

3. Cytadela - za świetnego strzelca i zabijające wzrokiem gorgony (ale nieumarłych krówka nie tknie ), poza tym bardzo szybkie ważki i atakujące naokoło hydranty. O Tazarze i Wystanie chyba już mówić nie muszę?

4. Forteca - też bardzo silna armia, świetni strzelcy, a przy tym dobre jednostki do zwarcia - golemy i nagi. Wadą są zdecydowanie bohaterowie i cena, mimo wszystko gra się dobrze.

5. Wrota Żywiołów - rusałki są najs, poza tym silne strzelaki i bardzo dobre psycholki. Feniksy są najszybsze w grze i są odporne na ogień. Wadami są żywiołaki ognia i ziemi, są po prostu za słabe jak na swoje poziomy.

6. Inferno - przyzwoita armia (ach te cerbery ), możliwość farmienia demonów i dwaj świetni bohaterowie (więcej wcale nie trzeba), Nymus i Marius. Dodatkowo ifryty może ubiec tylko ważka z poziomów od 1 do 6.

7. Twierdza - niezbyt mi odpowiada, bo nie lubię się rzucać wszystkim do przodu, a armia tego miasta właśnie tego wymaga - potężny atak, denna obrona. Bohaterowie są więcej niż dobrzy, ale coś mnie trochę od tego miasta odpycha, co wcale nie znaczy, że jest słabe.

8. Bastion - tak jak wyżej, jakoś tylko centaurem i elfem da się coś pożytecznego zrobić. Karzełek jest zdecydowanie za wolny, podobnie jak to łażące drzewo. Pegaz ginie ultra-szybko. Bohaterowie są oczywiście in plus, do tego fajny, leśny klimat.

9. Zamek - możecie mnie zabić, ale nigdy nie powiem że to miasto jest najlepsze. Po prostu NIEDOBRZE mi się robi, jakie to miasto och i ach, NIEDOBRZE mi się robi, jak widzę te wszystkie ptaki, ludzi i aniołki, NIEDOBRZE mi sie robi jak widzę, pożal się Boże, Katarzynę i NIEDOBRZE mi się robi, jak słyszę, że aniołki są najlepszą jednstką w grze. NIENAWIDZĘ tego szmatławca i nigdy go nie polubię, totalnie zjechane miasto, śmieszne jednostki i śmieszni bohaterowie, wszystko takie słodkie, że dosłownie może zwalić z nóg.

Offline

 

#65 2009-08-24 21:05:28

OldSkull

Obywatel

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2009-06-14
Posty: 33
Miasto: Conflux, Dungeon, Necropolis
Jednostka: Lich, Firebird, Vampire Lord
Bohater: Grindan, Nagash

Re: Wasza hierarhia wartości zamków

1. Wrota żywiołów
Mają 2 dobrych bohaterów dających kasę (+350zł daje bardzo duzego kopa na początku, pozwala szybko uzyskać przewagę), z dobrymi magiami (jeden ziemia, drugi powietrze). Mają 2 wytrzymałe jednostki strzelające (które są wcześnie dostępne) i to w dość sporych ilościach. Bardzo szybko można mieć jednostkę 7. poziomu, która jest najszybsza jednostką w grze (1. poz. też mają najszybszą) co daje pierwszeństwo w walce i pozwala od razu rzucić slow/haste, i do tego jest jej dużo i zieje ogniem (bardzo przydatna umiejętność). Do tego mają całkiem niezła jednostkę 6. poziomu (w każdym razie ponadprzeciętną). Mają nimfy - na początku przydatne dzięki szybkości i braku odpowiedzi, aczkolwiek pierwsze/drugie spotkanie z armią strzelecką powoduje, ze już ich nie mamy. A uniwersytet magiczny czasem się naprawdę przydaje. Wada są stosunkowo słabe jednostki 4-5 poziomu, chociaż na pocieszenie można powiedzieć, że w porównaniu do ceny wypadają już nie słabo a przeciętnie.

2. Nekropolia
Mnóstwo szkieletów, ciekawi bohaterowie (każdy znajdzie coś dla siebie), chyba najlepsza jednostka strzelająca (raniąca kilku wrogów i nie raniąca swoich) i to dość wcześnie (o ile znajdziemy siarkę), najlepsza jednostka 4. poziomu, możliwe, że najlepsza jednostka 6. poziomu (chociaż kosztowna, ale warta ceny). Niestety mają pewne wady, nazywają się one poziomy 2,3,7. Jednostki tych poziomów są bardzo słabe, niemal bezużyteczne. Tak wysokie miejsce za klimacik i za to, że ich lubię.

kolejne 3 są bardzo blisko siebie i blisko 2.

3. Lochy
Niewiele słabszy od necro. Troglodyci dość słabi, ale w walce przeciwko "oślepiającej" armii znakomite (poza tym mięso armatnie), harpie znakomite, z 2. poziomu są lepsze tylko niektóre jednostki strzelajace. 3. i 4. poziom to dobre jednostki strzelające (chociaż po części dzięki temu, że 2 z niskich poziomów i jest ich dużo, bo statystyki mają takie sobie). 5. poziom to znakomity morderca jaki mjest minotaur (wytrzymały i z olbrzymimi obrazeniami, na poziomie jednostek 6. poziomu). 6. poziom już nieco słabszy, ale idzie go docenić przy podbijaniu wrogich miast (a paraliż trafia się naprawdę często). 7. poziom jest niestety potwornie drogi (jeśli chodzi o leże), ale za to wyśmienity. Bohaterowie nie są źli (2 ze wskrzeszeniem) aczkolwiek można by oczekiwać czegoś lepszego. Obie specjalne konstrukcje w mieście są po prsotu znakomite, a od Mana Vortex nie ma chyba lepszej! Nie dość, że od razu przy wizycie odnawia, to jeszcze 2x tyle. W sumie to są lepsi od necro, ale trupy mają coś w sobie (i nie chodzi o muchy i robaki).

4. Zamek
Gorszy od lochów i necro. Ma niezłą jednostkę 1. poziomu, znakomitą 2. (chociaż ma mało HP). Gryfów jest dużo i potrafią uratować człowieka przy ciężkiej obronie, chociaż niestety w takim wypadku szybko giną (a nie ma bohatera ze wskrzeszeniem). Krzyżowcy o ile dostaną przyspieszenie sieją zniszczenie, jesli nie to i tak są dobzi. Kapłani bardziej by pasowali na 4. poziom, ale mimo wszystko są drugą jednostką strzelecką i nie dają się od razu masakrować w zwarciu. Czempioni są znakomici. Aniołowie to juz klasyka (chociaż feniksy, czarne smoki i tytani są lepsi, to archaniolki mają wskrzeszanie). Budynki specjalne są niestety takie sobie, a gildia tylko do 4. poziomu.  Bohaterowie sa całkiem nieźli za to.

5. Bastion
Mimo wszystko nieco gorszy od zamku. Centaury są dobre, krasnoludy dzięki ilości są dobzi, niestety potwornie wolni - bez przyspieszenia ani rusz. Mimo to są jedną z lepszych jednostek swojego poziomu. Elfy są znakomite i właściwie mają tylko jedną wadę: są jedyną jednostką strzelającą w bastionie. Pegazy są całkiem niezłe dzięki duzej szybkości (chociaż wymagają dużo kryształu), ale jak ktoś ich zaatakuje to padają. Za to drzewce są wyśmienite, a podczas oblężenia pozwalają się bronic przed wielokrtonie przeważającymi armiami wroga (związanie! + duża wytrzymałość i obrona + spora ilość). Jednorożce nie są złe, ale mozna by oczekiwać czegoś więcej. Smoki są przeciętne.
Można mieć mieszane uczucia odnośnie budowli specjalnych: krasnoludzki skarbiec jest znakomity, natomiast jeziorko jest beznadziejne. Plusem sa bohaterowie: są zarówno defensywni, ofensywni, magiczni, zwiadowcy jak i byle jacy

6. Tower
Tak dalekie miejsce z 2 względów: ceny oraz śnieg. Leża ich jednostek wymagają wielu różnych surowców, a śnieg oznacza, że nasi bohaterowie będą się poruszać bardzo wolno i szybko tych surowców nei zdobędziemy. Z zalet: mają aż 3 jednostki strzeleckie. gremliny na początku są znakomite (potem już trochę mniej), magowie są drodzy (leże), ale są konkretni, tytani są horrendalnie drodzy (bez fortu na wzgórzu prawie nieosiągalni), ale i bardzo dobrzy. Jeśli chodzi o inne jednostki: szału nie ma. Gargulce są niezłe (szybkie i latają) dopóki ktoś ich nie zacznie atakować, dżiny są szybkie i latają (i to jest koniec ich zalet). Nagi byłyby naprawdę świetne (nie odpowiada im się), ale mają słabe statystyki (są wolne, a pozostałe statystyki nie należą do dobrych). Z duzych zalet: biblioteka (mnóstwo zaklęć, o wiele więcej wysokopoziomowych) oraz ściana wiedzy. I dobrze, że je mają, bo większa szansa na lot lub dimension door do podróżowania po śniegu (mana na te podróże też przydatna).

kolejne są daleko za Tower

7. Stronghold
Hobgobliny są słabiutkie, jeźdźcy sa bardzo dobrzy w ataku - w obronie szybko padają, orkowie podobno sa mocni - muszę jednakze stwierdzić, że są słabiutcy. Za to ogry są godne uwagi, ptaki mają bardzo konkretne statystyki (ale niestety rownież cenę ). Cyklopi mimo iż są słabi w stosunku do innych jednostek 6. poziomu, to jednak są tani (podstawowa wersja, nie opłąca się ulepszać), można ich mieć bardzo szybko i mają  bardzo konkretne obrażenia. Behemoty można mieć błyskawicznie i do tego są masakratorami wszelkich mocnych jednostek (% obnizanie obrony wroga). Niestety magię mają wręcz tragiczną, budynki specjalne takie sobie (chociaż +1A się przydaje).

8. Inferno
Beznadziejna jednostka 1. poziomu, beznadziejny (i jedyny) strzelec 2. poziomu, którego nie opłaca sie ulepszać (jego wartość bojowa w takim momencie spada, bo zabija swoich). Cerbery są całkiem niezłe, jednakże jednostki 2 kolejnych poziomów są p oprostu zdecydowanie przepłacone i słabe! Sytuację troszkę ratują ifryty (ale mają mało HP!) i diabły (te są naprawdę dobre). Kicha!

9. Fortress
Słabiutkie gnole, najwyżej przeciętne bazyliszki. Strzelcy przeciętni, niezła jednostka 3. poziomu (szybka, lata i ma dobrą zdolność). Dobre gorgony ze znakomitą zdolnością i dużą wytrzymałością, ale niestety za wolne (chociaż i tak świetne). Wiwerny nienajgorsze (do tego można je dołączyć). Hydry mają wyśmienitą zdolność, ale są _wolne_. Niestety magie można sobie u nich podarować, za to budynki specjalne nie sa złe. Bohaterowie niestety słabi (tazar jest niezły, ale z drugiej strony mephala w bastionie jest lepsza). Połączenie bagien i wolnych jednostek powoduje, że zanim sie doczłapiemy (czy raczej dotaplamy) do czegoś, przeciwnik juzdawno będzie mieć potężną armię. Gdyby mieli jakieś konkretne bonusy do chodzenia po bagnach, albo chociaż kazdy bohater miały pathfinding (a najlepiej jeszcze haste) to jeszcze by sie dało jakoś grać. Ale niestety to miasto jest tragicznie beznadziejne. Dowolna armia strzelecka roznosi ich na strzępy, a jeśli dojdzie do tego magia - nie licząc ważek i wiwern forteca może nawet nie podejść zwoimi najwięskzymi mordercami.

Offline

 

#66 2009-08-26 16:45:34

 FeestQ

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 156

Re: Wasza hierarhia wartości zamków

1. Nekropolia
2. Zamek
3. Twierdza
4. Wrota Żywiołów
5. Inferno
6. Lochy
7. Bastion
8. Cytadela
9. Forteca dla bogatych :-)

Offline

 

#67 2009-08-31 18:28:54

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Wasza hierarhia wartości zamków

1. Dungeon (a jakże ) - pierwszy plusik za świetnych bohaterów (Shakti świetnie expi i zaczyna z mnóstwem trogów, gdy dodamy mu trogi od szczurów, to zawsze wychodzi ponad setka, zaczyna z skut. ataku i taktyką, czyli w żaden sposób nie ominą do 2 świetne skille, na kompa cudowny jest Gunnar, który na wysokim lvlu przejedzie połowę mapki, a zaczyna oczywiście ze skut. ataku i taktyką ), drugi za armię - trogi same w sobie to może nie jest nic niezwykłego, ale Shakti ich ma dużą ilość, a gdy je ulepszymy, to naprawdę można nimi dużo zdziałać. Jedynym w zasadzie problemem harpii jest rozrzut dmg - bo same w sobie są bardzo dobre, powstrzymują kontrę i wracają na miejsce, w dodatku latają. Beholdery mają głupią cenę siedliska (wszystko po 1), ale jako jednostka są silne - wysokie HP (22!), a nie zapominajmy, że jest to strzelec, bardzo dobre staty i brak kar w walce wręcz to definitywnie ich zalety. Meduzy trzeba szybko ulepszać (8 strzał ), poza tym jednak strzelają, walczą dobrze wręcz i petryfikują, statystycznie średnie. Minotaury to potęga Najlepsze dmg na 5. (sięgające w sumie na 6. poziom) poziomie, najlepsze staty na 5. poziomie (też podobne do statów 6. poziomu) i wysoka szybkość czynią z nich prawdziwe maszyny do zabijania. Chimera to teoretycznie słaba jednostka, która jednak lata, jest szybko i paraliżuje, dodatkowo staty ma wcale nie najgorsze. Smoki są drogie i trudno dostępne, ale jak już powstaną... 300 HP, staty po 25, ale przede wszystkim odp. na magię i zionięcie sprawiają, że są najlepsze na 7. poziomie.

2. Zamek - bohaterowie na plus (Valeska, Tyris), armia także - halabardnicy silni są bardzo, ale ich powolność nie pozwala często brać aktywnego udziału w bitwie. Kusznicy to najdziwniejsza jednostka, z jaką się kiedykolwiek spotkałem - dmg dobre, atak też, podwójny strzał, ale... denna obrona i 10 HP, co rezultaty daje takie, że można kusznika zdjąć wszystkim, 1. poziomu w tym nie wyłączając (gremliny ). Gryfy są bardzo silne i mają wysoki przyrost, a nieskończona kontra niekiedy może dać się we znaki. Krzyżowiec to potęga, ale niezbyt szybka. Kapłan do zupełnie dno i nie ma co się nad nim rozwodzić, tylko jechać do czempionów - solidne jednostki, ale upiornym rycerzom, czy nagom ustępują, dodatkowo drewna na nie trzeba wydać mnóstwo. Archy statystycznie b. silne, wskrzeszają i dodają morale (tak, jakby armia Zamku kiedykolwiek miała złe morale, gdy praktycznie każdy bohater ma na start slota zapchanego dowodzeniem...), ale ich siedlisko jest strasznie drogie.

3. Twierdza - za co? Za bohaterów (Tyraxor, Crag Hack), świetną armię (nie chce mi się pisać, ale wilki i ptaki to naprawdę coś wspaniałego, dodajmy tanie behemoty i mamy świetną armię ) i najniższą cenę w grze. Świetne miasto.

4. WŻ/Cytka - głównie gram Lacusem, co do jednostek, to rusałki i burze najlepsze lub jedne z najlepszych na swoich poziomach, lód solidny strzelak, energia i magma niewypały, psychol silny, feniks szybki i tani. Cytka za Tazara i Wystana, świetne jaszczury, szybkie ważki i zabójcze gorgony, ponadto hydry są tanie i użyteczne.

5. Inferno - Marius i farmowanie demonów Poza tym najlepszy na 3. poziomie cerber, dobrze się bijący czart, szybki ifryt i drogi, choć silny, arcydiabeł.

6. Bastion - z bohów Ivor, Mephala, na kompa Kyrre. Armia niezła, wymiatają centki i elfy, bardzo przydatne bywają pegazy przez swoją szybkość, choć nie można powiedzieć, że są silne. Jednorogi solidne jak na 6. poziom, enty zdecydowanie za wolne.

7. Nekro - bez nekromancji ma raczej mało do powiedzenia, dopóki nie stawimy wampirów. Nie uznając nekromancji, bohaterowie to nic nadzwyczajnego, jednostki dobre zaczynają się od 4. poziomu (wampir najlepszy na poziomie, lisz całkiem dobry strzelec, rycerz najlepszy na poziomie) i kończą na 6., bo smoki są słabe, choć tanie i mają świetne postarzanie.

8. Forteca - bohaterów praktycznie nie ma i trzeba szukać w karczmie, armia taka sobie - gremliny dobre przez strzelanie, ale gargulce z kolei to porażka. Golemy są jednak zbyt wolne i spowalniają nam bohatera, a zbyt silne wcale nie są. Magowie piekielnie drodzy, jak na 4. poziom, choć całkiem silni, dżinnów jedyną zaletą jest szybkość. Nagi świetne, ale mają słabą obronę i niską szybkość. Tytani za drodzy.

Offline

 

#68 2009-09-12 21:28:49

 matej64

Obywatel

10299626
Skąd: Miastko
Zarejestrowany: 2007-09-07
Posty: 191
Miasto: Bastion i Forteca
Jednostka: Centaur bojowy i Naga
Bohater: Mephala i Neela
WWW

Re: Wasza hierarhia wartości zamków

1.Bastion (lubię nim grać) i WŻ (moje ulubione miasto wraz z bastionem)
2.Nekro (za nekromancje)
3.Forteca
4.Twierdza (behemot - jedna z moich ulubionych jednostek)
5.Cytka
6.Lochy
7.Zamek i Inferno (nie lubie tych dwóch miast)


http://i46.tinypic.com/5p1rvm.png

Offline

 

#69 2009-09-18 19:39:23

 Talscire

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-03
Posty: 468
Miasto: Bastion
Kampania: Ostrze Armaggedonu
Jednostka: Czarny Smok
Bohater: Ivor
Magia: Wody

Re: Wasza hierarhia wartości zamków

1.Bastion(Bardzo silne, klimatyczne miasto)
2.Zamek(Ulubione miasto Mathiassssa i moje 2. w hierarchii)
3.Lochy(Bardzo fajne miasto, mają najlepszą jednostkę poziomu 7.)
4.Twierdza(Nawet fajne silne miasto)
5.Inferno(Czemu Czarty do bardzo dobre jednostki, a rogacze mają wielką wytrzymałość)
6.Cytka(Łucznicy średni, średnia piechota, przeciętna jednostka latająca)
7.Wrota Żywiołów(Słabe jednostki, ale bardzo silny graal)
8.Nekropolia(Słabe i jeszcze raz słabe)
9.Forteca(Jedyna silna jednostka to Tytan)

Ostatnio edytowany przez King of Slayer (2009-09-18 19:42:27)

Offline

 

#70 2009-09-18 20:35:18

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Wasza hierarhia wartości zamków

Ja w tym Temacie nie pisałem,ale chyba warto trochę w głowach co niektórych rozjaśnić
1)Loch(na długą gre idealny)
2)Cytadela(większość uważa je za zamek dla pro,albo za cienote,a to jest zamek czołg)
3)Wrota(miasto dla niektórych wątle,ale swą siłą i szybkością może kogoś nieźle poturbować)
4)Forteca(droga jest,ale czasami warto wydać trochę kasy na zwycięstwo)
5)Twierdza(siła i szybkość to destruktywne połączenie)
6)Inferno(armia demonów niszczy wszystko)
7)Bastion(Elfy potrafią zaleźć za skóre)
8)Zamek(zamek lubiany głównie przez nowicjuszy,ale są też i pro,którzy go lubia)
9)Necro(w grze multi jest dyskryminowany więc ostatnie miejsce)

Offline

 
  • Index
  •  » Miasta
  •  » Wasza hierarhia wartości zamków

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
herosy3.pun.pl