Ogłoszenie

Witamy w Królestwie

Ciekawostki Heroes 3

Właściciel karczmy szepcze Ci do ucha:

#1 2008-01-14 10:30:28

Tchite

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-01-11
Posty: 29

Zamek v Lochy

Kto wygra? Wypowiadajcie się!

Offline

 

#2 2008-01-14 10:59:00

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6901
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Zamek v Lochy

Oczywiście Zamek. Ma lepsze wojsko, lepszych bohaterów i w ogóle silniejszy.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#3 2008-01-14 11:05:06

Tchite

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-01-11
Posty: 29

Re: Zamek v Lochy

1.Pikinier > Trog
2.Kusznik < Harpia
3.Gryf > Złe Oko
4.Krzyżowiec > Meduza
5.Kapłan < Minotaur
6.Czempion > Mantikora
7.Archanioł > Czarny Smok

Magia: Lochy znacznie lepsze.
Herosi: Moim zdaniem równi.

Jednak Zamek.

Offline

 

#4 2008-01-14 11:42:34

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6901
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Zamek v Lochy

Ja bym powiedział, że Czarny Smok i Archanioł są równi.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#5 2008-01-14 18:06:34

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: Zamek v Lochy

Co do wypowiedzi Mathiasa, zgadzam się całkowicie!

Ale Zamek zawsze jest DLA MNIE najlepszy.


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#6 2008-02-17 19:17:59

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek v Lochy

Oczywiście Loch. W jednostkach:

1) Pikinier - nawet niezły, ale cholernie wolny i nieprzydatny

Troglodyta - może słabszy w walce wręcz, ale szybszy i z Shaktim jest lepszy. Remis.

Loch - 0

Zamek - 0

2) Kusznik - niezły, strzela dwa razy, ale ginie ultra-szybko

Harpia - najlepsza jednostka 2 levela, lata i powstrzymuje kontratak

Loch - 1

Zamek - 0

3) Gryf - potężna jednostka, lata i szybka, nieskończony kontratak

Oko - potężna jednostka, strzał, wytrzymałość i atak 100% w walce wręcz

Loch - 1

Zamek - 0

4) Miecznik - średnia jednostka, atakuje dwa razy, ale jest wolny

Meduza - strzela, petryfikuje i walczy 100% wręcz

Loch - 1

Zamek - 1

5) Mnich - badziewna jednostka, imho żadnych plusów

Minos - czołówka tego levela, potężne dmg i staty

Loch - 2

Zamek - 1

6) Czempion - niezła jednostka, szarża

Mantikora - niezła, lata, jest szybka i paraliżuje

Loch - 2

Zamek - 2

7) Czarny Smok - po tytanie najlepszy z miast

Arch - niezły, wskrzesza

Loch - 3

Zamek - 2

W bohaterach:

Loch - 4

Zamek - 2

W gildii:

Loch - 5

Zamek - 2

W bud. spec.:

Loch - 6

Zanek - 2

W grallu:

Loch - 7

Zamek - 2

W cenie:

Loch - 8

Zamek - 2

Offline

 

#7 2008-06-27 12:47:29

 Nerevan

Obywatel

Skąd: Nadbrzeże/Elbląg
Zarejestrowany: 2008-06-24
Posty: 472
WWW

Re: Zamek v Lochy

Oba miasta świetne, ale ja Zamkiem jakoś zawsze wygrywałem z Lochami. I odwrotnie- grając Lochami nigdy nie przegrywałem z Zamkiem, ale męczyłem się jak diabli. A te Harpie... niby, dobre, atakują i wracają, ale lekki zonk, gdy musiałem nimi atakować łuczników... Magią Lochy na 100% wygrywają, ale w jednostkach ciut gorsze (mniejszy koszt, ale i mniejsza siła). Archanioł kontra Czarny Smok... moje ulubione starcie mocarzy Czarny Smok zasadniczo jest tylko lepszy w Wytrzymałości, w reszcie statów przegrywa, ale właśnie te 50 HP więcej może zadecydować o wyniku bitwy... Wstrzymuje się, oba miasta to cudeńka (kiedyś byłem maniakiem Lochów, ale przeszłem na jasną stronę mocy i gram Zamkiem ).


http://www.piercingmetal.com/graphics/logo_mastodon.jpg

Offline

 

#8 2008-10-28 08:32:33

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Zamek v Lochy

Neveren, dobrze, że przeszedłeś, bo dobro zawsze zwycięża. ;P  Koragg, chyba oczadziałeś, pikinier (obok centaura) to najlepsza jednostka 1 poziomu, a troglodyta jest lepszy tylko od chochlika, no i ma prawie 2 razy mniej punktów HP niż pikinier.
Porównanie:
1. Halabardnik - Piekielny Troglodyta = 1:0
2. Kusznik - Harpia Wiedźma - 1:0, dlatego że zdolność harpii do wracania na miejsce, jest w tym przypadku jej największym błędem, no i ten podwójny strzał kusznika, a tak wcale szybko to oni nie padają! ;D
3. Gryf Karolewski - Beholder = 1:0, Gryf to obok Cerbera najlepsza jednostka na 3 poziomie, za wielokrotną kontrę, za latanie, za szybkość i większe obrażenia (punkt więcej to punkt, ale zawsze coś i rany większe są).
4. Krzyżowiec - Meduza Królewska = 1:0, Meduza strzela i zamienia w kamień, ale nic poza tym, Krzyżowiec zadaje dużo większe obrażenia, no i ma podwójny atak, szybkość taka sama i ma więcej pkt. HP o 5, od meduzy.
5. Kaplan - Minotaur Królewski = 0:1, Kaplan strzela, staty podobne, ale Minotaur ma więcej pkt. HP i zawsze ma wysokie morale, czyli ma szanse na dwa ataki zamiast jednego w czasie rundy.
6. Czempion - Chimera = 1:0, Czempion jest jedną z najlepszych jednostek 6 poziomu w grze, a Chimera jest lepsza tylko o Cyklopa, po prostu żal i nawet to paraliżowanie jej nie pomoże.... no i jeszcze jedno: Czempion ma lepszą obronę i obrażenia, atak maja taki sam (16).
7. Archanioł - Czarny Smok = Archanioł, ma lepszy atak o 5, i obronę 0 5, jest szybszy o 3 hexy(!), ma stale obrażenia (50pkt.), i wskrzesza, a co ma Smok? - Odporność na czary i więcej HP o 50pkt, bez chwili wahania mówię: Archanioł jest lepszy! i dla niego 1:0.

Magia: 1:0 dla Lochu
Cena: 1:0 dla Zamku, co prawda na Portal Chwały trzeba dużo wydać, ale wszystkiego potrzeba po trochu i jest łatwiej uzbierać wszystkiego po 10, niż 30 (lub ileś tam) siarki, a poza tym w Zamku oszczędzamy na zasobach, wszystkiego po 10 na gildii magów lvl 5. No a poza właśnie tym portalem chwały, Zamek jest jednym z najtańszych miast w grze, oprócz złota, drewna i kamieni nie potrzeba zbyt wielu innych surowców.
Heroesi = 1:1

Wynik:
Zamek = 8
Lochy = 3
Absolutnym zwyciezca tego starcia jest Zamek! ;D

Ostatnio edytowany przez stasek93 (2008-10-28 08:34:31)


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#9 2008-10-28 14:46:31

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Zamek v Lochy

Skuteczny opór Zamkowi może postawić Nekro, ale to też nie zawsze. Zamek jest najlepszy w grze, i nic tego nie zmieni, a Archanioł jest lepszy od Czarnego Smoka i chyba nie trzeba tego powtarzać, bo każdy chyba o tym wie.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#10 2008-10-28 18:12:53

 Nerevan

Obywatel

Skąd: Nadbrzeże/Elbląg
Zarejestrowany: 2008-06-24
Posty: 472
WWW

Re: Zamek v Lochy

4. Krzyzowiec - Meduza Krolewska = 1:0, Meduza strzela i zamienia w kamien, ale nic poza tym, Krzyzowiec zadaje duuzo wieksze obrazenia, no i ma podwujny atak, szybkosc taka sama i ma wiecej pkt. HP o 5, od meduzy.

Tu mam mieszane uczucia. Bo zanim Krzyżowiec się doczłapie to trochę czasu mija. Co z tego, że zadaje duże obrażenia, skoro zanim dojdzie? (ja tego problemu nie miałem- Psalm Mocy i/lub Przyśpieszenie i jedziem, choć wciąż to tak dużo nie dawało).

a poza tym w Zamku oszedzamy na zasobach, wszystkiego po 10 na gildii magow lvl.5

Tja. Ale po czary tego poziomu musimy się wybrać do innego miasta i jeśli tam nie ma GM na 5 lv, to musimy je wybudować, czyli... wracamy do punktu wyjścia.


http://www.piercingmetal.com/graphics/logo_mastodon.jpg

Offline

 

#11 2008-11-24 08:46:20

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Zamek v Lochy

Co prawda Portal Chwały jest chyba najdroższą budowla w grze, bo nie jestem pewien ale chyba taniej wyjdą Ulepszone Smocze Grota (?komnaty?) w Lochach niż Ulepszony Portal Chwały, zgadza się?


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#12 2009-02-27 21:18:35

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6901
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Zamek v Lochy

No dobra, jeszcze raz:

Jednostki

Halabardnik vs. Tryglodyta - Koragg, halabardnik wcale nie jest taki wolny. Zresztą zadaniem jedn. poz. 1 jest obrona strzelców i ogólna defensywa. A halabardnik ma o wiele lepsze statystyki, zwłaszcza omawianą obronę. Zwycięzca: Halabardnik

Kusznik vs. Harpia Wiedźma - nie chce mi się tu zbytnio rozpisywać: harpia wiedźma.

Gryf Królewski vs. Obserwator - Koragg, mój drogi, to juz swego rodzaju nieobiektywność. Przecież gryf jest znacznie lepszy od oka: lata, zawsze kontraatakuje i ma lepsze statystyki. Obserwator też jest niezły, ale gryfowi nie dorównuje.

Krzyżowiec vs. Meduza - Meduza jest jednostką średnią, ponadto szybko kończą jej się strzały. Plusem jej jest brak ograniczeń w walce wręcz(co przy takiej niskiej liczbie ammo jest przydatne) i petryfikacja. Natomiast Krzyżowiec: pomijając to, że może konkurować z alpem, ma bardzo wysokie statystyki i przydatną umiejętność - podwójny atak. A więc on wygrywa.

Kapłan vs. Minotaur - szkoda się męczyć, minos wygrywa.

Czempion vs. Chimera - Chimera ma gorsze statystyki, ale dobre umiejętności. Za to czempion bardzo dobre statystyki, a umiejętność(w dobrych rękach) można nieźle wykorzystać. Czempion wygrywa.

Archanioł vs. Czarny Smok - starcie tytanów. I tutaj można różnie mówić. Dla mnie archanioł jest lepszy, bo ma o 5pkt ataku i obrony więcej. Smok ma 50pkt. HP więcej. Arch jest szybszy. Umiejętności - równe. Stawiam na archanioła.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#13 2009-02-27 22:47:21

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek v Lochy

Mathias, czepiasz się posta sprzed roku

Mathias napisał:

Koragg, halabardnik wcale nie jest taki wolny.

Jest wolny, i to bardzo

Mathias napisał:

Zresztą zadaniem jedn. poz. 1 jest obrona strzelców i ogólna defensywa.

Powiedz to centaurowi

Mathias napisał:

A halabardnik ma o wiele lepsze statystyki, zwłaszcza omawianą obronę.

Ok, staty ma lepsze, ale jaki ma przyrost? Z zamkiem rzędu 28, zaś troglodyta z zamkiem i kręgiem ma przyrost aż 35 (tj. co tydzień jest o 7 trogów więcej), już nie mówię, że bohaterowie Lochu startują z większą ilością trogów, niż bohaterowie Zamku pikinierów. Jakby nie patrzeć trog jest jeszcze odporny na oślepienie, co jest wprawdzie mało użyteczne, ale jednak - troga się nie da oślepić. Pikinier ma odp. na szarżę czempionów, ale to jest w ogóle bezużyteczne.

Mathias napisał:

Koragg, mój drogi, to juz swego rodzaju nieobiektywność. Przecież gryf jest znacznie lepszy od oka: lata, zawsze kontraatakuje i ma lepsze statystyki. Obserwator też jest niezły, ale gryfowi nie dorównuje.

Mimo wszytko między tymi jednostkami różnica jest minimalna. Nie zapominaj, że beholder to strzelec, a jak na strzelca jest wytrzymały, ponadto ma dużo strzałów i, co najważniejsze, nie ma ograniczeń w walce wręcz, więc doskonale się broni.

Mathias napisał:

Meduza jest jednostką średnią, ponadto szybko kończą jej się strzały.

Nieulepszonej tak, ulepszona ma już 8 i zazwyczaj wystarczy.

Mathias napisał:

szkoda się męczyć, minos wygrywa.

Nie wygrywa, deklasuje

Mathias napisał:

Chimera ma gorsze statystyki, ale dobre umiejętności. Za to czempion bardzo dobre statystyki, a umiejętność(w dobrych rękach) można nieźle wykorzystać. Czempion wygrywa.

Tak, tyle że drewno z nieba nie spada i jeśli nie masz przynajmniej dwóch tartaków, albo szczęścia do stert drewna na ziemi, to z budową kawalerzystów może być kiepsko, bo i stajnie trzeba jeszcze mieć. Mantikora jest stosunkowo łatwa do postawienia i ulepszenia, przez co staje się trzonem armii. Warto wspomnieć, że chimera jest szybsza od czempiona i lata.

Mathias napisał:

Umiejętności - równe.

Zionięcie > +1 morale
Odp. na magię > wskrzeszanie
Lot = lot

Nie bardzo równe

Offline

 

#14 2009-02-28 11:05:13

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6901
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Zamek v Lochy

To po kolei:

Halabardnik wolny? Ok, ale bez przesady. Nie rób z niego krasnoluda albo enta .
Heh, dlatego centaur (moim zdaniem) jest gorszy od pikiniera. Szybkość to nie wszystko, bo przecież nie rzucimy się naszymi 1poz. na armię wroga.
Bohaterów do tego nie mieszajmy, o nich napiszę później(wiadomo, którzy lepsi).

Obserwator - dla mnie na trzecim miejscu w tabeli(o ile się ni mylę ) pod cerberze i gryfie królewskim. Tak, strzela, ale Gryfowi wystarczą dwie kolejki, żeby do niego dotrzeć. Brak ograniczeń w walce wręcz - nie przeczę, że jest przydatny(a u strzelców bezcenny), ale gryf zawsze kontratakuje i lata.

Co do meduzy: ok, pomińmy liczbę strzał:
Krzyżowcy mają wyższy atak i obronę(o 2pkty), wyższą liczbę obrażeń, wyższą liczbę HP. Jakim cudem meduzy mogą z nimi remisować?

Cena siedliska czempiona może jest dość droga, ale w 2-3 tygodniu jak najbardziej do zbudowania. Wtedy zwykle mamy już drugie miasto i - w razie kłopotów - możemy stworzyć magazyny zasobów, co daje nam dodatkową premię drewna i kamienia(w Zamku). Chimera może trochę wcześniej, ale co z niej mamy? Tylko szybkość wyższa, choć przydaje się do zablokowania strzelców już w pierwszej kolejce. A w porównaniu z czempionem?
Czempion ma: wyższą obronę(o 2pkty), wyższe obrażenia(które dodatkowo zwiększa szarża będąca umiejętnością cenioną), wyższe HP(o 20punktów!). Co do umiejętności: nie mów mi tylko, że szarża jest bezużyteczna! Tak mówią osoby, które nie grają Zamkiem albo są zaślepione. Szarża to wysoce dobra zdolność. Dzięki niej możemy w ciągu poprawić obrażenia czempiona(które i tak są wysokie) o 45%! Paraliż chimery - cóż, to drugi(po szybkości) plus chimery. Ale i tak staty czempionów sprawę załatwiają.

Archanioł vs. Czarny Smok
Ty tak twierdzisz, dla mnie wskrzeszenie jest więcej warte niż odporność na zaklęcia.  Nie wiem, skąd to porównanie poszczególnych umiejętności. Przecież bierzemy pod uwagę ich zbiorowe działanie, bo one pojedynczo na pewno nie pracują.


Dobra dokończę posta:
Z tego, co napisałem wynika:
Zamek 5, Loch 2
Ale pamiętajmy o innych ważnych czynnikach:

Bohaterowie - Loch
Magia - Loch
Graal - Zamek(już tłumaczę: graal w lochu należy do grupy bezużytecznych graali dodających punkty garnizonowi dowodzącemu miastem. W lochu jest to +20 mocy. Jak powszechnie wiadomo, siła jest ważniejsza od magii. A więc chociażby graale Twierdzy i Cytki, pochodzące z tej samej rodziny, są lepsze. Graal w Zamku dodaje +2 do morale WSZYSTKIM bohaterom. Morale +3 to szansa 12,5% na podwójny atak. A więc, mając 7 jednostek, w drugiej turze jest to już pewne. Morale mimo pozorów to czasem broń zabójcza. Część(jeśli chodzi o morale) zależy od naszego farta, ale jeśli mamy +3 morale, to fart staje się coraz mniej istotny. Nieraz mam tak, że na 7jednostek zaatakuje drugi raz 4. Więc widać, że morale jest jednak ważne)
Budowle specjalne - Loch

Podsumowanie:
Zamek: 6, Loch: 5
Jak widać różnica jest mała, ale Zamek ma lepsze jednostki. A przecież siła jest najważniejsza



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#15 2009-02-28 13:39:40

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek v Lochy

Mathias napisał:

Halabardnik wolny? Ok, ale bez przesady. Nie rób z niego krasnoluda albo enta .

Ulepszony krasnolud i halabardnik mają identyczną szybkość. Halabardnik jest za wolny, żeby czynnie uczestniczyć w walce, więc po co mu siła? Żeby stał?

Mathias napisał:

Heh, dlatego centaur (moim zdaniem) jest gorszy od pikiniera. Szybkość to nie wszystko, bo przecież nie rzucimy się naszymi 1poz. na armię wroga.

Szybkość większa o 3 pozwala centaurom walczyć, a przyspieszone centki mogą blokować strzelców. Halabrdnicy tego nie zrobią, nawet na przyspieszeniu. Centaury są lepszymi i znacznie bardziej przydatnymi jednostkami.

Mathias napisał:

Bohaterów do tego nie mieszajmy, o nich napiszę później(wiadomo, którzy lepsi).

Wcale nie mieszam bohaterów, bo obojętnie jakiego wybierzesz, to ten z Lochu będzie miał zawsze więcej troglodytów. Ponadto pojedynczy troglodyta ma staty niższe tylko o 1, ma taką samą szybkość i tylko 4 HP mniej, a jak mówiłem, troglodytów zawsze jest więcej.

Mathias napisał:

Tak, strzela, ale Gryfowi wystarczą dwie kolejki, żeby do niego dotrzeć.

Patrzysz pod kątem porównania tylko tych jednostek. Jak rzucisz się gryfem na troglodytów i minotaury, które bronią beholderów i meduz? Nie rzucisz się, oto cały problem Warto dodać, że beholder ma o 1 więcej ataku od gryfa (obrony zaś mniej o 1), zadaje minimalnie gorsze obrażenia (3-5, a 3-6 to dla mnie praktycznie bez różnicy), ma tylko o 3 mniej HP, a przecież jest strzelcem. Nie tak łatwo gryf może tu zwyciężyć, może jest minimalnie lepszy, ale jest to różnica śmiesznie mała.

Mathias napisał:

Krzyżowcy mają wyższy atak i obronę(o 2pkty), wyższą liczbę obrażeń, wyższą liczbę HP. Jakim cudem meduzy mogą z nimi remisować?

Meduza to strzelec, a życia ma tylko o 5 mniej. Krzyżowiec jest lepszy, ale bez żadnej rewelacji.

Mathias napisał:

Cena siedliska czempiona może jest dość droga, ale w 2-3 tygodniu jak najbardziej do zbudowania. Wtedy zwykle mamy już drugie miasto i - w razie kłopotów - możemy stworzyć magazyny zasobów, co daje nam dodatkową premię drewna i kamienia(w Zamku).

Do zbudowania, a potem leżysz z drewnem i może Cię nie być stać nawet na ulepszenia innych jednostek, b drewno jest bardzo pożądane w Zamku, poza tym możesz zapomnieć o ratuszach, do których musisz mieć kuźnie, targowiska i gildie poz. 1., każde po 5 drewna, co w sumie daje tego drewna aż 15. Magazyny kosztują 5000 (!) i 5 kamienia każdy, więc trudno je postawić, zwłaszcza, że sam Zamek jest bardzo drogim miastem. Nie mówię, że chimera jest lepsza, bo nie jest, ale szybciej się pojawia i jest bardziej przydatna w armii, bo pomaga blokować strzelców i lata.

Mathias napisał:

Ty tak twierdzisz, dla mnie wskrzeszenie jest więcej warte niż odporność na zaklęcia.

Na archanioła można rzucić nawet najgłupsze zaklęcie (w stylu spowolnienia, berserka itp.) i nie masz na to żadnego wpływu. Na smoka nie rzucisz nawet implozji, ponadto smok zawsze się ruszy jako drugi (zakładając, że masz archanioły), bo go nigdy nie spowolnisz. Możesz dać jednego smoka bohaterowi i rozjeżdżać neutralne jednostki armageddonem. Wskrzeszenie nie może się do tego równać pod żadnym względem. Co ono wskrzesi? 20 kuszników? Toż to bez znaczenia. Ponadto archanioł marnuje turę na wskrzeszanie, zamiast używać jej do ataku.

Mathias napisał:

Przecież bierzemy pod uwagę ich zbiorowe działanie, bo one pojedynczo na pewno nie pracują.

Wskrzeszenie nie ma żadnego związku z morale, ale nawet wzięte razem nie mają szans z odp. na czary i zionięciem.

Mathias napisał:

Graal w Zamku dodaje +2 do morale WSZYSTKIM bohaterom.

Co jest de facto bezużyteczne, bo Zamek jak mało kto idzie w dowodzenie u bohaterów, a artefakty od morale są bardzo łatwe do uzyskania. 20 mocy, nawet tylko w garnizonie, oznacza rzucanie zabójczych czarów ofensywnych i klątw/błogosławieństw, które działają przynajmniej 20 tur, co jest liczbą ogromną.

Offline

 
Rangi i tytuły
Zobacz: Komnata Prestiżu

Ludność cywilna
Włóczęga
Przybysz
Obywatel

Armia Królewska
Rekrut
Szeregowiec
Tropiciel
Wojownik
Dowództwo
Generał
Heros

Władze
Strażnik
Hetman
Król
Ranga karna
Przestępca
Nasi Sojusznicy
Zobacz: Sala Tronowa

Akademia Wojny - Heroes of Might and Magic III
Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic.
www.disciples.pl
Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum

Zapraszamy na nasz portal gamingowy
Zobacz: e-Gildia Graczy

e-Gildia Graczy
Odwiedź także nasz profil na Facebooku!
Motta naszych użytkowników
Zobacz: Hala Sław


Zaprzyjaźnione kanały YouTube
Kanał MJOdorczuka
I tak nie ogarniesz...

Kanał Xena
Co tu dużo mówić?



Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
VĂ˝robca betónovĂ˝ch septikov spójrz na to materac janpol zaproszenia-na-pierwsza-komunie-swieta.eu zaproszenia-komunijne-dla-chlopca.eu blog japonia