No niestety większość internautów uważa piątkę za świetną, a czwórkę za słabą. Jednak to nie są prawdziwi wielbiciele Heroesa (my nimi jesteśmy ), bo nawet potrafią powiedzieć, że (o zgrozo!) trójka jest gorsza od piątki. Generalnie czwórka wprowadza mnóstwo nowości, ma wspaniałą muzę, świetny rozwój bohaterów, a jedynymi wadami są: brak ulepszeń i konieczność wyboru jednostek w miastach
Poza tym są same zmiany na plus, czyli grafika, muzyka, takie drobnostki, jak to, że kiedy jednostka strzela, a nasza jest zasłonięta inną, to dostanie ta z przodu - można więc naprawdę chronić "strzelaków", bądź cenne jednostki
Jest też lepszy rozwój bohatera i mnóstwo nowych, ciekawych czarów, które stanowią w walce większą siłę, niż w trójce, choć oczywiście to trójka jest lepsza od czwórki, nie odwrotnie
A piątka? Bezczelnie kopiuje pomysły z trójki i czwórki, do tego zupełny brak klimatu
Piątka to nie jest HoMM - została już tylko i wyłącznie nazwa ze wspaniałej sagi Heroes of Might and Magic I-IV
Offline
IV to badziew... trzeba dłuuuugo grać, żeby się odzwyczaić z H3 inne jednostki w zamkach, dziwna grafa.
V wyszła im lepiej. Nie uważam, że jest NAJLEPSZĄ częścią. Według mnie HV jest tęgie, ale grafa ratuje
Offline
Ale sporo ciekawych, nowych pomysłów było właśnie w czwórce Ja się nie musiałem przyzwyczajać - od razu mnie czwórka wciągnęła, a piątka? Nuda... Odgrzewany kotlet i nic poza tym.
Offline
W czwórkę grałem raz, więc dlatego mi się nie podoba, piątka lepsza według mnie.(a zwłaszcza dzikie hordy)
Offline
Czwórka ma klimat, piątka nie. Czwórka została stworzona przez 3DO, a piątka nie i już to wystarczy, aby uznać, że czwórka jest lepsza, bo jest to prawdziwy Heroes.
Offline
Nie wiem grałem w Heroes'ów IV tylko raz, ale wygląda na to, że powinienem zagrać jeszcze raz.(albo więcej razy )
Offline
Zrobię ankietę w tym dziale. Zapraszam do głosowania w niej.
Offline