Tak więc reformę forum rozpocznę od gruntowych zmian w Regulaminie.
Na początek kilka spraw tyczących się nowych moderatorów.
Tak mówi obecny Regulamin:
17. Jeżeli chcesz zostać Moderatorem, wyślij na e-mail [mail]mateusz.najlepszy@vp.pl[/mail] podanie zawierające:
- nick
- imię
- nazwisko
- wiek
- miejsce zamieszkania
- czas, jaki posiadasz na ewentualne moderowanie
- działy, które chciałbyś/chciałabyś moderować
Potem Administrator odpowie w ciągu max. siedmiu dni, czy przyjął podanie, czy nie. W przypadku odpowiedzi pozytywnej, nie licz, że wszystkie działy, które wpisałeś, zostaną ci przyznane.
Od dzisiaj obowiązuje nowa zasada. Administrator nie przyjmuje zgłoszeń. Sam będę wybierał odpowiednie osoby (chyba że nie będą chciały podjąć się tego wyzwania) biorąc pod uwagę sensowność postów, staż na forum, ocenę użytkowników, status Reputacji (+ i -, max. jeden minus, min. 5 plusów), ocenę własną i aktywność. Tak więc od dnia dzisiejszego punkt 17. będzie brzmiał następująco:
17. Jeżeli chciałbyś zostać Moderatorem, musisz się postarać. Administrator sam będzie dobierał sobie takowych współpracowników. Bierze także pod uwagę ocenę wszystkich użytkowników forum przed wyborem. Tak więc staraj się, a zostaniesz doceniony.
Offline