Obywatel
No tak szczerze mówiąc bez sensu mi mapa poszła.
WKLEJONE:
Ale dobre rozegranie mapy nie zależy w dużym stopniu od z balansowania mapy i od szczęścia w postaci znalezionych artefaktów i miejsc co ci dają np. punkty do ataku??
Mathias: Pisanie dwóch i więcej postów pod rząd jest zabronione. Proszę o edytowanie wcześniejszych wiadomości.
Offline
Dobrze rozegrana mapa zależy od nas. Jak wykorzystamy co nam dała mapa i jak będziemy wtapiać wojsko, najlepiej nie wtapiać w ogóle.
Offline
Obywatel
Ja mój głos oddaje na Nekro nie ma takich złych bohaterów jednostki też dobre szczególnie wampiry jak się ich szybko nie zneutralizuje to sieją niezły zamęt w walce.
Offline
Zamek też ma wyjściowych i do tego posiada nawet karczmę... Jeżeli chodzi o surową siłę armii to Zamek ma mniej braków, aczkolwiek jest droższy. Nie patrząc na nekromancję to bez dynamicznej rozbudowy i gry martwi mogą mieć problemy...
Offline
Obywatel
Ale na szczęście twórcy gry dodali nekromancję i to Nekro dużo pomaga ( jedni twierdzą że nawet za dużo, ale myślę że bez przesady ).
Offline
Obywatel
No ale coś za coś bardzo dobra nekromancja ale za to 3 słabe jednostki (smok, zombi i zjawa).
Offline
Zombie jest żywotny i broni liszy, a np. taki smok jak postarzy kluczowe oddziały wroga to daje nam ogromną przewagę. W zamku słabi są mnisi, w WŻ energia i ziemniaki, w fortecy dżiny... Tam nie ma odpowiednika nekromancji...
Offline
Obywatel
Ale postraszenie rzadko wchodzi.Nekro to w końcu umarlaki więc musieli mieć coś w tym stylu dodane.Ziemniak też może osłaniać jednostki strzelające a poza tym chyba w każdym zamku jest dodana wolna ale za to wytrzymała jed. żeby coś osłaniać albo używana jako wyrwa w murze.
Offline