Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2007-03-23 18:47:36

lordpiorunow

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 277
Miasto: Loch/Bastion/Nekro
Jednostka: Minotaury, Smoki ogólnie
Bohater: Malekith/Wystan/Vokial/Uland
WWW

O umiejetnosciach

Dyskusja o umiejetnosciach

Oto spis(dla mniej poinformowanych:))

Air Magic
    Basic:     czary Air Magic rzucane są na poziomie Basic, kosztują mniej punktów many
    Advanced:     czary Air Magic rzucane są na poziomie Advanced, kosztują mniej punktów many
    Expert:     czary Air Magic rzucane są na poziomie Expert, kosztują mniej punktów many

Archery
    Basic:     jednostki strzelające zadają +10% ran więcej
    Advanced:     jednostki strzelające zadają +25% ran więcej
    Expert:     jednostki strzelające zadają +50% ran więcej

Armorer
    Basic:     zmniejsza otrzymywane rany o 5%
    Advanced:     zmniejsza otrzymywane rany o 10%
    Expert:     zmniejsza otrzymywane rany o 15%

Artillery
    Basic:     pozwala wybrać cel dla balisty oraz dla wieżyczek na zamku, 50% szans na zadanie podwójnych obrażeń
    Advanced:     jak wyżej, 75% szans na zadanie podwójnych obrażeń, balista strzela 2 razy
    Expert:     jak wyżej, balista zadaje podwójne obrażenia i strzela 2 razy

Ballistics
    Basic:     60% szans na trafienie wybranego obiektu (z wyjątkiem mostu i wieżyczek), 50% na całkowite zniszczenie celu
    Advanced:     jak wyżej, katapulta strzela 2 razy
    Expert:     75% szans na trafienie wybranego obiektu (z wyjątkiem mostu i wieżyczek), 75% na całkowite zniszczenie celu, katapulta strzela 2 razy

Diplomacy
    Basic:     25% potworów, które normalnie by uciekły, przyłączają się do bohatera, a koszt poddania się jest zredukowany o 20%, dodatkowo zmniejsza poziom wymagany do wejścia do Library of Enlightenment z 10 na 8
    Advanced:     50% potworów, które normalnie by uciekły, przyłączają się do bohatera, a koszt poddania się jest zredukowany o 40%, dodatkowo zmniejsza poziom wymagany do wejścia do Library of Enlightenment z 10 na 6
    Expert:     wszystkie potwory, które normalnie by uciekły, przyłączają się do bohatera, a koszt poddania się jest zredukowany o 60%, dodatkowo zmniejsza poziom wymagany do wejścia do Library of Enlightenment z 10 na 4

Eagle Eye
    Basic:     40% szans na nauczenie się czarów 1-2 poziomu użytych przeciwko nam w walce
    Advanced:     50% szans na nauczenie się czarów 1-3 poziomu użytych przeciwko nam w walce
    Expert:     60% szans na nauczenie się czarów 1-4 poziomu użytych przeciwko nam w walce

Earth Magic
    Basic:     czary Earth Magic rzucane są na poziomie Basic, kosztują mniej punktów many
    Advanced:     czary Earth Magic rzucane są na poziomie Advanced, kosztują mniej punktów many
    Expert:     czary Earth Magic rzucane są na poziomie Expert, kosztują mniej punktów many

Estates
    Basic:     daje 125 sztuk złota/dzień
    Advanced:     daje 250 sztuk złota/dzień
    Expert:     daje 500 sztuk złota/dzień

Fire Magic
    Basic:     czary Fire Magic rzucane są na poziomie Basic, kosztują mniej punktów many
    Advanced:     czary Fire Magic rzucane są na poziomie Advanced, kosztują mniej punktów many
    Expert:     czary Fire Magic rzucane są na poziomie Expert, kosztują mniej punktów many

First Aid
    Basic:     pozwala wskazać leczoną jednostkę, namiot leczy do 50 punktów HP
    Advanced:     pozwala wskazać leczoną jednostkę, namiot leczy do 75 punktów HP
    Expert:     pozwala wskazać leczoną jednostkę, namiot leczy do 100 punktów HP

Intelligence
    Basic:     zwiększa maksymalną ilość many o 25%
    Advanced:     zwiększa maksymalną ilość many o 50%
    Expert:     zwiększa maksymalną ilość many o 100%

Leadership
    Basic:     +1 Morale
    Advanced:     +2 Morale
    Expert:     +3 Morale

Learning
    Basic:     otrzymujesz +5% doświadczenia więcej
    Advanced:     otrzymujesz +10% doświadczenia więcej
    Expert:     otrzymujesz +15% doświadczenia więcej

Logistics
    Basic:     zwiększa ilość punktów ruchu na lądzie o 10%
    Advanced:     zwiększa ilość punktów ruchu na lądzie o 20%
    Expert:     zwiększa ilość punktów ruchu na lądzie o 30%

Luck
    Basic:     +1 Luck
    Advanced:     +2 Luck
    Expert:     +3 Luck

Mysticism
    Basic:     regeneruje 2 punkty many/dzień
    Advanced:     regeneruje 3 punkty many/dzień
    Expert:     regeneruje 4 punkty many/dzień

Navigation
    Basic:     zwiększa ilość punktów ruchu na wodzie o 50%
    Advanced:     zwiększa ilość punktów ruchu na wodzie o 100%
    Expert:     zwiększa ilość punktów ruchu na wodzie o 150%

Necromancy
    Basic:     10% zabitych wojsk wroga przyłącza się do bohatera jako szkielety
    Advanced:     20% zabitych wojsk wroga przyłącza się do bohatera jako szkielety
    Expert:     30% zabitych wojsk wroga przyłącza się do bohatera jako szkielety

Offense
    Basic:     jednostki walczące wręcz zadają +10% ran więcej
    Advanced:     jednostki walczące wręcz zadają +20% ran więcej
    Expert:     jednostki walczące wręcz zadają +30% ran więcej

Pathfinding
    Basic:     zmniejsza zużycie punktów ruchu o 25% na terenach rough, sand, snow i swamp
    Advanced:     zmniejsza zużycie punktów ruchu o 25% na terenie rough, a o 50% na terenach sand, snow i swamp
    Expert:     zmniejsza zużycie punktów ruchu o 25% na terenie rough, o 50% na sand i snow, a o 75% na swamp

Resistance
    Basic:     5% szans na odparcie czaru
    Advanced:     10% szans na odparcie czaru
    Expert:     20% szans na odparcie czaru

Scholar
    Basic:     pozwala na wymianę czarów z poziomu 1-2 pomiędzy bohaterami
    Advanced:     pozwala na wymianę czarów z poziomu 1-3 pomiędzy bohaterami
    Expert:     pozwala na wymianę czarów z poziomu 1-4 pomiędzy bohaterami

Scouting
    Basic:     zwiększa pole widzenia o 1
    Advanced:     zwiększa pole widzenia o 2
    Expert:     zwiększa pole widzenia o 3

Sorcery
    Basic:     efekt działania czaru powiększony o 5%
    Advanced:     efekt działania czaru powiększony o 10%
    Expert:     efekt działania czaru powiększony o 15%

Tactics
    Basic:     pozwala przed walką na dowolne rozmieszczenie jednostek w odległości do 3 pól
    Advanced:     pozwala przed walką na dowolne rozmieszczenie jednostek w odległości do 5 pól
    Expert:     pozwala przed walką na dowolne rozmieszczenie jednostek w odległości do 7 pól

Water Magic
    Basic:     czary Water Magic rzucane są na poziomie Basic, kosztują mniej punktów many
    Advanced:     czary Water Magic rzucane są na poziomie Advanced, kosztują mniej punktów many
    Expert:     czary Water Magic rzucane są na poziomie Expert, kosztują mniej punktów many

Wisdom
    Basic:     pozwala na naukę czarów 3 poziomu
    Advanced:     pozwala na naukę czarów 4 poziomu
    Expert:     pozwala na naukę czarów 5 poziomu

pzdr;)


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#2 2009-09-18 20:31:42

 Talscire

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-03
Posty: 468
Miasto: Bastion
Kampania: Ostrze Armaggedonu
Jednostka: Czarny Smok
Bohater: Ivor
Magia: Wody

Re: O umiejetnosciach

Niezły spis.Namęczyłeś się z tym.Tylko szkoda, że po angielsku.

Zen-Aku: A co to ma do tematu? Upomnienie nr [3] za offtop.

Offline

 

#3 2010-05-10 15:09:30

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: O umiejetnosciach

Zestaw najlepszych umiejetnosci.
Po pierwsze szybkosc a wiec za wszelka cene trzeba zdobyc(kupic w uczelni lub w chatce):
LOGISTYKA-3 poziom
ZNAJDOWANIE DROGI 3 poziom
Jak juz to mamy to czas pomyslec o walce.
TAKTYKA-mozemy ustawic wojsko i zaslonic strzelcow lub od razu atakowac zamek z murow.
ATAK zwieksza atak
PLATNERSTWO zwieksza obrone
Nastepnie:
SZCZESCIE mozemy atakowac 2 razy.
INTELIGENCJA zwieksza nasze statystyki.
MADROSC zwieksza umiejetnosci.
I to jest zestaw idealny.
>>>>>>>
Przydatne moze byc:
NAWIGACJA gdy mamy wode wtedy rezygnujemy z platnerstwa.
NEKROMANCJA gdy jestesmy w Nekropolii wtedy ostatecznie mozemy zrezygnowac z ataku.
LUCZNICTWO-Gdy kierujemy Wieza,Twierdza,Lochem,Zywiolami,Zamkiem, czyli 2-3 jednostki strzelaja.
ARTYLERIA jest cenna gdy się bronimy i sterujemy wiezami zamku.
BALISTYKA pozwala rozwalic brame wrogowi czy warto tez nieraz miec.
Reszta juz jest mniej uzyteczna...

Offline

 

#4 2010-05-10 15:45:27

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: O umiejetnosciach

Drobna korekta:
1) Szczęście nam po prostu daje szansę na silniejszy cios i zadanie większych obrażeń. -> podwójny atak, to pewnie chodziło ci o dowodzenie. Obie umiejętności są średnio przydatne, na mapach jest zawsze sporo artefaktów dających bonusy do szczęścia i morale.
2) Inteligencja zwiększa ilość naszej many, nie zwiększa statystyk, szczerze mówiąc zdolność też o przydatności takiej sobie, może w Fortecy się przydaje, gdzie często używamy piorunów i innych czarów.
3) Mądrość pozwala nam na rzucanie czarów z wyższych poziomów. W sumie nawet przydatne, szał, oślepienie, klonowanie, wiele czarów jest stąd przydatnych.
4) Po co na miejsce Płatnerstwa dawać nawigację? Może lepiej wywalić inteligencję czy szczęście?
5) Nekromancję ma każdy bohater z Nekropolii, więc innym bohaterom to nic nie daje, po co inne oddziały mają mieć niskie morale?
6) Artyleria i Balistyka są w single użyteczne, ale na multi nie mają znaczenia.
7) W twoim zestawie zabrakło różnych typów magii. One są konieczne.

Zestaw, który uważam za najlepszy:
Taktyka
Jakaś magia na mistrzu, zależy od miasta
Płatnerstwo
Skuteczność ataku
Łucznictwo
Logistyka
Inna magia
Jakiś skill dodatkowy

Te zdolności, które mają nazwy w moim zestawieniu, uważam za podstawowe, magie zależą od miasta. Skill dodatkowy to po prostu... Jakaś zdolność, która przypadkiem się nam wciśnie.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#5 2010-05-10 16:16:38

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: O umiejetnosciach

Znacie mnie, wiecie ze musze wtracic moje 3 grosze wszedzie, a wiec:
-taktyka
-logistyka
-ofensywa
-platnerz
-magia na miszcza
-2 magia na miszcza
-modrosc
-altyleria(wzmita w poyniejsyzm etapie grz, ye wygeldu na obrayenia w stzlu: 300-500 ) albo talent magicynz.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#6 2010-05-11 17:23:00

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: O umiejetnosciach

Ja napiszę jeszcze raz

1.Taktyka
2.Płatnerstwo (najlepiej ze specem)
3.Skuteczność Ataku (spec też mile widziany)
4. Magia powietrza/ziemi (zależnie od miasta)
5. Magia wody
6.Łucznictwo
7. Logistyka
8. Mądrość (na dużych strasznie przydatna)

Tak by to mniej więcej wyglądało z mojej strony. Niestety takiego boha ułożyłem tylko raz


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#7 2010-05-11 18:56:18

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: O umiejetnosciach

Płatnerstwo
Skt. Ataku
Taktyka
Magia powietrza
Magia Ognia;p
Mądrość
Logistyka
Odporność na magie

Offline

 

#8 2010-05-20 17:36:09

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: O umiejetnosciach

1 Ale te artefakty zapychaja ci miejsce a jak wezmiesz 3 szczescia to nie wezmiesz 3 morale itd.Trzeba jedno wybrac.A atak 2 razy to mocna umiejetnosc.
2.Inteligencja jest przydatna jak masz kilka bitew dziennie wtedy bys stracil wszystkie punkty po 2 bitwach i co dalej???
3.Platnerstwo daje 15% do obrony to mniej przydatne niz drugi atak czy inteligencja.
4.O nekromancji mowilem tylko dla nekropolii...
5.Mozna dac inny zestaw:
LOGISTYKA-
ZNAJDOWANIE DROGI
TAKTYKA
ATAK
POWIETRZE -glownie przyspieszenie masowe!
SZCZESCIE lub MORALE
INTELIGENCJA
MADROSC 5 poziom

Offline

 

#9 2010-05-24 22:45:24

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: O umiejetnosciach

Problem jest taki, że morale max dają jedynie 12,5% szans na kolejny atak, to średnio co 8. atak. Zamiast tego lepiej mieć płatnerz, który w połączeniu z obroną znacznie ograniczy straty własne, dzięki czemu, każdy oddział w każdej walce, po każdym ataku zada większe dmg i po każdej walce będzie mniej strat . Co do inteligencji to też nie za bardzo, many przeważnie starcza, na mapach masz studnie i źródełka podwajające manę, przy odrobinie szczęścia możesz zająć jakiegoś dunga. Co do morale to na start niemieszana armia ma +1. Zawsze można zdobyć arta, można pozwiedzać budynki na mapie, można znaleźć naszyjnik lwiej odwagi, który ustępuje jedynie naszyjnikowi boskich mocy i ewentualnie ze smoczych zębów...

PS. A co Ci po dowodzeniu, czy szczęściu, jeżeli wróg ma ducha opresji, albo klepsydrę diabelskiej godziny?


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#10 2010-06-30 13:57:58

 FeestQ

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 156

Re: O umiejetnosciach

Refresh topic

Najczęściej brane przeze mnie umiejętności (tego nie zapomniałem )

1. Magia - jaka, to zależy od bohatera
2. -||- , w ostateczności coś innego, jak nie trafi się magia
3. Płatnerstwo
4. Mądrość (jak trzeba, a trzeba prawie zawsze)
5. Logistyka
6. Taktyka
7. Atak
8. Łucznictwo (jak mam z 2-3 jednostki strzelające)

Jak się trafi, to mogę wziąć Balistykę, Dyplomacje, trzecią magię czy Talent Magiczny.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs łódz