No właśnie że brak kar jest lepszy od podwójnego strzału, ale co ja tam wiem ;>
A ogólnie to oczywiście PK. Ciekawe są też różnego rodzaju unieruchomienia, trucizny i inne takie.
Offline
Powiem Ci, że niekoniecznie. 2x strzał jest jak pełna strzała na dystans, 1/2 dmg przez mur i 2x z bliska(kosztem szybszego zużycia strzał). Więc w większości przypadków kosztem amunicji zadajesz większe dmg niż z pełną strzałką, te dwa skille stworzyłyby strzelca idealnego...
Offline
Najlepsze skille to powstrzymanie kontry, drugi strzał, wysysanie życia, wskrzeszanie demonów oraz atak i powrót. Gdyby ta zdolność była w posiadaniu np. smoka, wampira, czy diabła, siałaby zniszczenie jak mało co. U harpii nie jest jakaś zabójcza.
Offline
Czyli znowu wszystko zależy od sytuacji. A jeśli chodzi o opisywanego przez Ciebie strzelca idealnego, to to w sumie jest możliwe ze złotym łukiem i chociażby Elfami/Kusznikami .
Kramerze, u Harpii ten skill rekompensuje słabe staty i jak to kiedyś określił Danyt aka Rozbójnik, czyni z nich ułomnego strzelooka.
Offline
Jedyna ich wada to rozrzut dmg, reszta przyzwoita...
Offline
Ale to nie tylko cecha charpii. Loch ma ogólnie całkiem spory rozrzut dmg i klątwa bardzo to miasto boli
A co do tematu to wiadomo powstrzymywanie kontry, wielopolowy atak, podwójny strzał. Reszta jest ogólnikowo na podobnym poziomie
Offline
Wielopolowy atak szału nie robi, wolę zabójcze spojrzenie.
Offline
Gibon, zależy u kogo wielopolowy atak. Bo u Hydr to jest boskie.
Offline
Skąd w ogóle takie porównanie? To są dwa skille o zupełnie innej specyfice.
Offline