szybkość jest dobra. 7hexów to sporo kiedy wróg musi podejść, są za to bardzo kruche. Niby 110 hp,ale 13 obrony...
Offline
Właśnie o to mi chodzi - prawdopodobnie to przeciwnik pierwszy piźnie. A wtedy odniesiemy już pewne straty.
Offline
Z moich gier zaobserwowałem, że przeciwnik żywy jak i ten sztuczny nie kwapi się, by zaczynać starcie od bicia w nagi. Skupia się bardziej na tych szybkich płotkach i łucznikach.
Offline
Wiadomo, płotki trzeba zneutralizować, ale pozostawienie nag samych sobie to samobójstwo.
Offline
podjazd do nag przy reszcie armii też nie jest łatwy, to ofensywne koksy.
Offline
Jak najbardziej, Forteca w gruncie rzeczy ma same takie jednostki poza Gargulcami. Ale wracając do sedna, bo wyszliśmy od przydatności. I tutaj istnieje wiele płaszczyzn porównawczych. Faktycznie, co do roli jednostki we własnym środowisku, to Naga nigdy nie będzie spełniac takiej roli jak Rycerz, bo w Necro prawie nie ma dobrych wojsk. Natomiast gdyby odjąc miasta, to tutaj możemy się zastanowic, czego Nadze brakuje, aby dawac taki pożytek jak Rycerz. I wg mnie Naga ma dwa zasadnicze mankamenty: obrona i speed. Gdyby była trochę szybsza, to w połączeniu z PK stanowiłyby heroesową wersję Hannibala.
Offline
każda jednostka, której pozbawisz wszelkich wad staje się heroesowym hannibalem. Rycyki są istotniejsze,chociaż gdy robisz db i masz dwa dojścia nag to nie ma neutrali...
Offline
Niektóre struktury ciężko zbudować w Fortecy, akurat siedlisko nag to priorytet imo.
Offline