Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#21 2008-06-26 23:22:31

Jarek17777

Obywatel

4159213
Skąd: Kańczuga
Zarejestrowany: 2008-06-26
Posty: 21
Miasto: Kańczuga
Kampania: Nieroztropny Kaprys
Jednostka: Nagi, S. Hydry i Behemoty
Bohater: Thant

Re: Bezuzyteczne czary

Wizja jest dobrym czarem zawsze można zobaczyć czy bohater ma dużo magii wtedy go łatwo rąbnąć na garnizony które przez pewien czas nie pokazują co ukrywają
Zapomnienie jest dobrym czarem pamiętam jak w kampanii ze smokami chodziłem 3 tytanami i nawalałem rdzawe smoki i żeby dostać wrota wymiarów trzeba było pokonać 400 arcymagów wtedy nie było lepszego czaru od zapomnienia raz go nie miałem i musiałem chwile sie bić z tymi potworkami poza tym często wykorzystuje ten czar na wroga który ma za dużo jednostek do strzelania czar cudo
Pole siłowe tez czasem jest przydateczne choć są to sporadyczne przypadki np. wróg nie ma latających jednostek i są przeszkody terenowe wtedy można walnąć w dziurę ten czar i sobie dłużej postrzelać
Co od tematu żywiołaków to jest to jeden z lepszych czarów dzięki któremu można wygrać nie jedna walkę
choć są drogie ale ja zazwyczaj mam aż za dużo many -oczywiście to zależy od bohatera ale jak się gra na magu to można sobie bez problemów łącznie przywołać legiony
P.S co do aury artefaktów to mój chyba najczęściej używany czar na mapie pokazuje nam gdzie są miasta i bohaterowie którzy chowają sie przed nami dzięki zasobom  można zobaczyć trasę do takiego uciekającego

Ostatnio edytowany przez Jarek17777 (2008-06-26 23:45:48)

Offline

 

#22 2008-07-18 14:03:25

kozaq

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-07-18
Posty: 6

Re: Bezuzyteczne czary

Moze ze swej strony, zamiast podawac swoje propozycje (i powielajac juz wspomniane kwestie) podziele sie swoimi uwagami odnosnie wymienionych wczesniej czarow:

1) Ochrona przed ... (lub: Antyzywiol ...) - totalne zero, jednak warto zwrocic uwage przy uzyciu pktu 8;
2) Pole Minowe - jedyne zastosowanie jakie zauwazylem to w walce z niektorymi neutralnymi potworami (srednio licznymi), jako ze 8 min eksperta zada wiecej dmg od np. pioruna. niemniej uznaje ten czar za co najwyzej bardzo malo uzyteczny;
3) Ruchome Piaski - jw, tylko ze liczebnosc wroga musi byc wieksza (tylko czy nie lepiej uzyc spowolnienia?);
4) Magiczne Zwierciadlo - dno, juz lepiej uzyc Antymagii (3lvl);
5) Pole Silowe - tutaj moze zaskocze, ale ten czar ma pewne zastosowania. Mozna niby blokowac sciezki, dziure w murze itp, ale moje ulubione zastosowanie to otaczanie nim oddzialu lucznikow (jezeli stoja na samym skraju pola bitwy, to sasiaduja z nimi 3 hexy ktore mozna zajac Polem). Choc to zastosowanie takze nadaje sie bardziej na neutralne potwory niz na wrogiego bohatera, to jest skuteczniejsze od wczesniejszych metod. Warto laczyc ze Spowolnieniem. Wada: trzeba rzucac ten czar co 2 tury;
6) Fortuna - takze zaklecie bliskie bezuzytecznosci, ale dodalbym takze podobne zaklecia (Uniesienie, Pech czy Przygnebienie). Lepiej juz rzucic powiedzmy Kamienna Skore;
7) Zywiolak ... - jednak uwazam ze ture lepiej zuzytkowac na np. Klonowanie, no chyba ze dysponujesz bardzo slaba armia;
8) Armageddon (bez Ostrza) - dobre dla kamikaze. W koncu 'Auto-Destruction' czasem potrzebne (a moze warto polaczyc z Antyzywiolem Ognia?);
9) Wizja - czar podrozny, wiec nie rozumiem tych 'batow'. Swoja droga w wielu przypadkach sie przydaje (np.: czy ci kusznicy zamierzaja sie dolaczyc?);
10) Zasoby Ziemi / Aura Artefaktow - takze czary podrozne. Na podstawowym poziomie bezuzyteczne, na najwyzszym przydatne (pokazuje mape / pokazuje miasta). Koszt jest zaden (1 mana);
11) Zapomnienie - o nie, ten czar robi wiele. Na poziomie podstawowym wybrany oddzial luczniczy wroga zadaje -50% obrazen (takze w walce wrecz!), podczas gdy na najwyzszym - cala armia nie strzela. Ten czar takze lepiej dziala na neutralne potwory, jako ze bohaterowie moga go usunac (Wzmocnienie / Dispel);
12) Ofiara (hehe, zostawilem to na koniec jako 'gwozdz programu') - to prawda ze okazji na jej wykorzystanie jest niewiele, ale wbrew pozorom jest to bardzo silny czar. Za cene jednego oddzialu przywraca znacznie wiecej jednostek niz Wkrzeszenie (ktore notabene jest powolne i drogie - czesto rzuca sie kilka tur by straty przyrownac do zera). Najlepiej poswiecic mocno 'przetrzebiony' oddzial - nawet przy srednio-wysokich wspolczynnikach (powiedzmy ~20) powinno wystarczyc na przywrocenie CALEGO duzo silniejszego oddzialu na nogi (przyklad: Moc 20, Magia Ognia najwyzszy poziom, poswiecenie Chowancow za Arcydiably - na kazdego wkrzeszonego 'antychrysta' potrzeba zaledwie 6 pierwszopoziomowcow!!!). Podsumowujac: Wkrzeszenie mozna rzucac gdy wrog jest 'sparalizowany' i mozna pozwolic sobie na zuzywanie tur i many by wygrac bez strat, natomiast Ofiara dzieki swej sile sluzy przechyleniu szali zwyciestwa na swoja strone

Offline

 

#23 2008-09-10 18:56:28

Mutare

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-09-09
Posty: 129
Miasto: Lochy
Kampania: Smocza Krew
Jednostka: Wszelakie Smoki
Bohater: Mutare/Mutare Drake

Re: Bezuzyteczne czary

Kurczę, a ja jak gram i używam wizji to rzadko kiedy mi się udaje, nie wiem czemu...

Implozja jest zaklęciem drogim, lecz najbardziej skutecznym (na poziomie najwyższym zwłaszcza) ze wszystkich! Wg mnie najbardziej użytecznym zaklęciem jest błyskawica tytana.


"Udało mi się. Teraz Orwald i jego pachołkowie próbują mnie zabić i wypić mą krew. Wierzą, że zmieni ich to tak, jak mnie zmieniła zawartość Fiolki. Ale nigdy nie napiją się mej krwi. To JA wypiję ich krew..."

Offline

 

#24 2008-09-20 19:58:52

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Bezuzyteczne czary

błogosławieństwo(nie używam), spowolnienie(też nie używam)

To żałuj, bo są jednymi z najlepszych czarów w grze.

najsłabszy czar to: Zapomnienie. Bo rzucisz i tak nic nie zrobi :I

Bzdura. Zapomnienie jest świetnym czarem, kiedy mamy zamiar ograbić np. grotę cyklopów, a w walce skutecznie eliminuje większość jednostek strzelających (większość, bo niektóre są na zapomnienie odporne - lisze, tytani na przykład) Chyba każdy wie, że wyłączenie z walki np. elfów, czy meduz może mieć przeogromne znaczenie w bitwie. Gadanie, że ten czar jest słaby jest delikatnie mówiąc - dużą niewiedzą.

Ostatnio edytowany przez Koragg (2008-09-20 19:59:33)

Offline

 

#25 2008-09-21 09:46:30

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: Bezuzyteczne czary

nigdy nie używam zapomnienia, bo mi nie działa - chyba. Czasem rzucam coś sie pojawia i np.elf dalej strzela


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#26 2008-09-21 11:16:45

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Bezuzyteczne czary

Sprawdź opis czaru... Na poziomie podstawowym ofiara zaklęcia strzela z połową siły - połowa np. uruków z grupy nie oddaje strzału. Na poziomie zaawansowanym np. uruki nie strzelają w ogóle. Na poziomie mistrzowskim wszystkie wrogie jednostki nie strzelają, czyli np. uruki i cyklopy nie mogą strzelać.

Offline

 

#27 2008-09-21 15:33:47

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: Bezuzyteczne czary

ok, nie wiedziałem tego. DZIĘKI KORAGG ! ! !


a co do tematu : najmniej używam zasobów ziemii. sam moge obejrzeć mapke


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#28 2008-10-09 17:34:38

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Bezuzyteczne czary

Najgorsze, bo baaardzo duzo many i nie przywoluje na stale jest czar "Przywolanie Zywiolakow"


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#29 2009-02-09 21:41:18

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Bezuzyteczne czary

Przyzwanie Żywiołaków to bardzo mocny czar,jeśłi masz magię ziemi na poziomie mistrzowskim i czar przyzwanie Żywiołaków Ziemi,to mając około 10 mocy(nie pamiętam dokładnie ile wtedy miałem) jesteś w stanie przyzwać około 40 Żywiołaków.Moim zdaniem to bardzo duże udogodnienie.
Uważam ,że nie przydatne są następujące czary:
- Ochrona przed różnymi rodzajami magii
- Ofiara
- Magiczne Zwierciadło
Jest jeszcze kilka innych,ale nie chciało mi się ich wypisywać.
Z niektórymi opiniami się nie zgodzę.Wizja przydaje się,gdy chcemy znać skład garnizonu,czy dana jednostka będzie chciał uciec czy przyłączyć się.Zapomnienie bynajmniej nie jest słabym czarem.A Pole Siłowe przydaje się ,gdy wróg zrobi wyłom w murze.Wtedy możemy rzucić ten czar na przerwę w murze.
Znowu powrót to tematu z początku postu.Nie wiem jak wam ale mi przyzwane Żywiołaki nie znikają po zaatakowaniu,przecież ten czar nie działa jak klonowanie.

Ostatnio edytowany przez altaeir (2009-02-09 21:46:54)


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

#30 2009-02-09 21:51:56

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: Bezuzyteczne czary

Najgorszymi czarami są "Ochrona przed..." jest to zupełnie bez sensu, bo często nie można przewidzieć co i gdzie zaatakuje wróg...
Ściana Ognia, Ruchome Piaski, Pole Minowe - to się czasami przydają, wróg ich nie widzi. Ale jest możliwość, ze wróg wejdzie na pole - jakieś 45%.
Ofiara to kompletne zero...
Mi w ogóle się Fortuna nie przydaje, Tarczy też nie używam, Kamienna Skóra i Spowolnienie - bardzo rzadko.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://banyakcerita99.online Residence in Tounkaranke Norddeich hotelstayfinder.com www.ehotelsreviews.com