Ogłoszenie

Witamy w Królestwie

Ciekawostki Heroes 3

Właściciel karczmy szepcze Ci do ucha:

#1 2008-10-14 19:48:35

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6896
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Najzbędniejsze umiejętności

No, temat odwrotny do ośmiu najpotrzebniejszych umiejętności. Które zdolności waszym zdaniem są najgorsze i najmniej warte. Oto moja propozycja:
1. Nawigacja (praktycznie nigdy się nie przydaje)
2. Mistycyzm (chyba że mamy dobrą strategię magiczną i potrafimy tę umiejętność wykorzystać)
3. Znajdowanie drogi (przydaje się tylko wtedy, jeśli cała mapa jest trudna do przejścia (pwzgl. trudności terenu).
4. Odkrywanie (umiejętność przydatna tylko na początku, gdy zbieramy surowce porozrzucane na mapie, potem staje się bezużyteczna).

w/w umiejętności nigdy nie używam. Są wręcz beznadziejne (moim zdaniem). Przydatne jedynie w skrajnych przypadkach.

Czekam na wasze propozycje.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#2 2008-10-14 20:19:21

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Pole Widzenia i Nawigacja najmniej przydatne moim zdaniem.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#3 2008-10-14 20:42:52

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Najzbędniejsze umiejętności

1. Mistycyzm - tak żałosnej umiejętności ze świecą szukać... Mam marnować miejsce dla ok. 4 pkt many na turę?

2. Sokoli wzrok - to też nie ma plusów,

3. Nauka czarów - kolejny badziew.

Chciałbym tylko dodać, że nawigacja na mapach z wodą ma znaczenie, a odkrywanie (i finanse) są pożądanymi umiejętnościami bohaterów drugorzędnych, którzy za zadanie mają odkrywać mapę i zbierać leżące surowce

Offline

 

#4 2008-10-24 13:01:51

 Nerevan

Obywatel

Skąd: Nadbrzeże/Elbląg
Zarejestrowany: 2008-06-24
Posty: 472
WWW

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Zdecydowanie Sokoli Wzrok i Nauka Czarów. Mistycyzm też. Reszta mniej lub bardziej przydatna. Balistyka jeszcze taka średniawa: miałem na max. a i tak nie trafiałem w ten kawałek muru, który chciałem.


http://www.piercingmetal.com/graphics/logo_mastodon.jpg

Offline

 

#5 2008-10-24 14:31:35

 Macielug

Obywatel

11734157
Zarejestrowany: 2008-09-25
Posty: 645
Miasto: Wrota Żywiołów
Kampania: WOG
Jednostka: Czarodziejski smok
Bohater: Roland

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Odkrywanie jest bardzo dobre, nawigacja tylko jeśli jest dużo wody . Najgorszy mistycyzm.


Jeśli coś chcesz to zawsze możesz to osiągnąć.

Offline

 

#6 2008-10-24 15:41:23

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: Najzbędniejsze umiejętności

mistycyzm jest bardzo pożyteczny,  żebyś sie zdziwił


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#7 2008-10-24 16:29:56

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Mistycyzm jest żałosny. Daje tak mało pkt many, że szkoda miejsca na taki badziew...

Offline

 

#8 2008-10-24 17:29:58

 Macielug

Obywatel

11734157
Zarejestrowany: 2008-09-25
Posty: 645
Miasto: Wrota Żywiołów
Kampania: WOG
Jednostka: Czarodziejski smok
Bohater: Roland

Re: Najzbędniejsze umiejętności

No właśnie Mistycyzm to badziewie, więc lepiej wybrać coś innego.


Jeśli coś chcesz to zawsze możesz to osiągnąć.

Offline

 

#9 2008-10-25 08:27:19

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: Najzbędniejsze umiejętności

zauważcie, że mana się wolno regeneruje. Jak w grze cały czas, się walczy- jest dosyć przydatna


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#10 2008-10-25 10:43:41

 Nerevan

Obywatel

Skąd: Nadbrzeże/Elbląg
Zarejestrowany: 2008-06-24
Posty: 472
WWW

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Lepiej zainwestować w Inteligencje i NIE MA problemu z maną. Poza tym jeden dzionek w mieście i jest full. A studnie rzadko też nie są (choć zależy od mapy ofc).


http://www.piercingmetal.com/graphics/logo_mastodon.jpg

Offline

 

#11 2008-10-25 13:48:44

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Ponadto jeśli gramy Lochem (wir magii) lub Fortecą (bohaterowie mają zwykle mnóstwo wiedzy), to można sobie nawet inteligencję darować. Mistycyzm to żal całkowity, jest lepszy tylko od sokolego wzroku, a tak - tylko płakać, jeśli będziemy mieli tego badziewia do wyboru z sokolim wzrokiem... Mistycyzm nigdy nie jest przydatny, bo co najwyżej da nam dodatkową magiczną strzałę, czyli zabicie kilku jednostek 1-2 poziomu, a to jest zwyczajny żal...

Offline

 

#12 2008-10-26 19:19:09

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6896
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Najzbędniejsze umiejętności

No cóż, macie rację z jednym - odkrywanie czasami się przydaje. Jest to umiejętność wykorzystywana, jak powiedział Koragg, do zbierania zasobów porozrzucanych na mapie. Ale przecież surowce na mapie się skończą, a wtedy odkrywanie nie ma już żadnego pożytku. Co do nawigacji - jest sporo różnych ,,dolepszaczy" na mapie z wodą, jak np. latarnie morskie czy boje, dzięki którym pływamy podobnie, a nie tracimi miejsca na umiejętność. Dlatego nadal trzymam się tego, iż nawigacja to chłam.

Nauka czarów - prawdę mówią spotykam się z nią bardzo rzadko, zapomniałem już nawet co ona daje. Pamiętam jednak tyle, że nie jest ona zbyt przydatna.

Mówicie, że Mistycyzm się przydaje... No to mówię coś dla jego fanów: studnia i miasto działają identycznie. A ponadto jak już naprawdę chcecie tracić miejsce na jakiś generator many, to są od tego 3 artefakty (nie pamiętam dokładnie nazw, ale wśród nich jest Talizman many). Można je przenosić, a więc mistycyzm da się zastąpić byle czym.

Czyli jak na razie przekonałem się tylko w pewnym stopniu do Odkrywania, a co do reszty trzymam się początkowego zdania.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#13 2009-09-01 19:35:04

Drago

Przestępca

Zarejestrowany: 2009-01-14
Posty: 305
Miasto: Inferno
Kampania: Wszystkie z Inferno
Jednostka: Arcydiabeł i Czarny Smok
Bohater: Calh

Re: Najzbędniejsze umiejętności

1. Sokole Oko - normalnie jak to dostanę z jakimś talentem magicznym lub czymś w ten deseń, to mnie szlag trafia. Nie ma i nigdy nie będzie gorszej i głupszej umiejętności, nie warto brać, a wszyscy bohaterowie z tym czymś startujący są zupełną porażką.

2. Talent magiczny - na co mi bonus do obrażeń, jak i tak się mało używa czarów ofensywnych? Dodatkowo daje mało tego bonusu nawet na mistrzu.

3. Mistycyzm - następny chłam jakich mało. Daje punkcik many dziennie, podczas gdy wystarczy wziąć studnię, lub wjechać na moment do miasta.

4. Znajdowanie drogi - zbyt często nie zdarza się trudny teren, poza tym na co to komu, jak logistyka w zupełności wystarczy.

5. Nauka czarów - tak jakby ci lepsi w czarach mieli nauczać innych.

Offline

 

#14 2009-09-01 20:18:30

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2229
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Ogólnie te cienkie skille najlepiej się przydają pobocznemu: Finanse- żeby ten dodatek do dochodu był, Odkrywanie- łatwiej zbierać surowce, Nauka czarów- nie trzeba mainem gnać do miasta, poboczny wystarczy, Sokoli wzrok- ten się nawet pobocznemu nie przyda.

Nawigacja jest za to skillem dość krańcowym. Na lądzie prezentuje poziom sokolego wzroku. Za to na mapie typu wyspy, archipelag, to jest jedna z najlepszych zdolności, stoi w jednej linii z Logistyką. Dodać do tego Hełm Wilka Morskiego to przepłyniemy w tę i z powrotem całą mapę w jednej turze.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#15 2010-10-25 04:10:35

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1038
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Wybierz umiejetnosci:
1. Sokoli wzrok
2. Talent magiczny
3. Mistycyzm 
4. Nauka czarów 
5. Odkrywanie
6. Nauka
7. Pierwsza Pomoc
8. Artyleria
A bedziesz mial wygrana w kieszeni!

Offline

 
Rangi i tytuły
Zobacz: Komnata Prestiżu

Ludność cywilna
Włóczęga
Przybysz
Obywatel

Armia Królewska
Rekrut
Szeregowiec
Tropiciel
Wojownik
Dowództwo
Generał
Heros

Władze
Strażnik
Hetman
Król
Ranga karna
Przestępca
Nasi Sojusznicy
Zobacz: Sala Tronowa

Akademia Wojny - Heroes of Might and Magic III
Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic.
www.disciples.pl
Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum

Zapraszamy na nasz portal gamingowy
Zobacz: e-Gildia Graczy

e-Gildia Graczy
Odwiedź także nasz profil na Facebooku!
Motta naszych użytkowników
Zobacz: Hala Sław


Zaprzyjaźnione kanały YouTube
Kanał MJOdorczuka
I tak nie ogarniesz...

Kanał Xena
Co tu dużo mówić?



Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://brzesc-kujawski.polskie-szamba-betonowe.pl