zamiast Gorgoniasz to chyba prędzej Gorgona
Offline
Obywatel
Tak dla jaj to napisalem (lubie ją tak nazywać ) ale chyba wiadome o co kaman...
Offline
no wiem
ostatnio zmieniło sie u mnie:
1.szkielet
2.Kusznik
3.Uruk
4.Wampirzy lord
5.Wielka Gorgona
6.sułtański ifryt/królewska wiwerna
7.Archanioł
Offline
Widzę, że jesteś coraz bardziej zdecydowany.
Offline
Rekrut
1.Centaur Bojowy
2.Jaszczuroczlek/Harpia Wiedzma
3.Gryf Krolewski/Cerber - (za jego 3-polowy atak i blok kontrataku)
4.Wampirzy Lord/Arcymag
5.Wielka Gorgona
6.Naga Krolewska i Jednorozec Bitewny - (bo go poprostu lubie i za Aure Antymagiczna i Oslepianie)
7.Archaniol/Zloty Smok
Ostatnio edytowany przez stasek93 (2008-10-25 22:48:05)
Offline
1.Centaur
2.Żywiołak burzy.
3.Gryf.
4.Wampir lord.
5.Gorgona.
6.Upiorny rycerz.
7.Starożytny behemot.
8.Piekielna hydra.
Offline
7.Starożytny behemot.
8.Piekielna hydra.
Najlepsze? One są w środku stawki, najlepsze na 7. poziomie są czarne smoki i archanioły. W każdym razie wygląda to tak:
1. poziom:
1. miejsce - centaur - szybkość, staty itd. Idealna jednostka jak na 1. poziom,
2. miejsce - szkielet - nekromancja i wszystko jasne, ponadto pochodzi z najlepszego miasta w grze, więc...
3. miejsce - pikinier - HP i staty, niestety jest powolny
----------------
8. miejsce - diablik - za denne wszystko
2. poziom:
1. Jaszczur - wspaniałe dmg, do tego strzela i jest twardy,
2. Harpia - atak i powrót, powstrzymywanie kontry,
3. Wilk - podwójny atak i szybkość
----------------
8.Zombie - brak plusów, same minusy
3. poziom:
1. Gryf - za dużo plusów, żeby wymieniać - skrótowo: nie ma wad,
2. Cerber - szybkość, powstrzymywanie kontry i staty,
3. Elf - podwójny strzał
----------------
8. Zjawa - tylko regeneracja jest na plus
4. poziom:
1. Wampir - wysysanie, lot, szybkość, p. kontry,
2. Arcymag - strzelanie, brak kar za mury i w walce wręcz, obniżanie kosztów czarów bohatera,
3. Meduza - strzelanie, brak kar w walce wręcz, zamienianie w kamień
----------------
8. Pegaz - tylko szybkość na plus
5. poziom:
1. Gorgona - jedna z najlepszych jednostek w grze, trzeba coś jeszcze?
2. Minotaur - najlepszy statystycznie, zawsze dodatnie morale,
3. Lisz - strzelanie, chmura
----------------
8. Kapłan - imho brak plusów
6. poziom:
1. Czarny Rycerz - staty, zdolności itp.
1. Naga - staty, p. kontry (musiałem dać remis, obie te jednostki nie mają wad),
3. Jednorożec - staty, oślepianie, aura antymagiczne
----------------
8. Cyklop - brak plusów
7. poziom:
1. Czarny Smok - staty, zdolności... Ideał.
2. Archanioł - jak wyżej, ale mniejsze HP zadecydowało,
3. Tytan - jak wyżej, ale jest wolny i nie lata
----------------
8. brak - nic nie zasługuje na 8. miejsce, upiorny smok ma potężną zdolność postarzania, a hydra powstrzymuje kontrę. Najgorszy dla mnie jest feniks, ale WŻ nie uznaję w grze. Po głębszym zastanowieniu - jednostką najbliżej 8. miejsca jest behemot - przede wszystkim jest za wolny i się nie przydaje, w przeciwieństwie do pozostałych jednostek (hydra też jest wolna, ale ma lepsze staty i zdolności)
Ostatnio edytowany przez Koragg (2008-09-25 22:30:01)
Offline
Rekrut
U mnie sie troszke zmienilo:
1. Centaur Bojowy
2. Zywiolak Burzy
3. Gryf Krolewski
4. Wampirzy Lord / Ogr Szaman / Arcymag
5. Wielka Gorgona
6. Wladca Mroku / Naga Krolewska
7. Archaniol
Ostatnio edytowany przez stasek93 (2008-12-16 21:54:18)
Offline
Przestępca
1.Centaury-są szybkie i mają dobre statystyki:)
2.Żywiołaki burzy-strzelają i statystyki najlepsze na swoim poziomie
3.Gryf-szybkie i statystyki w normie
4.Wampirzy Lordowie-ale tylko za regenerację
5.Gorgona większa-dużo wytrzymałości i obrony
6.Naga Królewska-nie lubię przeciw niej walczyć
7.Archanioł-najlepsza jednostka w grze (w zamkach)
Offline
Na początek owacje na stojąco mój 200-setny post!
Dobra, do rzeczy:
Hm. Niech pomyślę... Nie będę uzasadniał.
1. Centaur
2. Magog
3. Szary Elf
4. Szamani
5. Arcylicz
6. Kawalerzyści
7. Archanioł
Tylko 1 do wyboru, więc trudno mi określić
Ostatnio edytowany przez BvFire (2008-11-30 17:00:04)
Offline