Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#11 2008-11-11 15:36:21

Mutare

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-09-09
Posty: 129
Miasto: Lochy
Kampania: Smocza Krew
Jednostka: Wszelakie Smoki
Bohater: Mutare/Mutare Drake

Re: umiejętnosci jednostek

Mogę tak trochę nie na temat?

W tawernie czasem piszą teksty typu "Artefakt ostateczny odnajdziesz na zielonych łąkach". O co w tym chodzi? Co to jest artefakt ostateczny? Bo jak to przeczytałam to się zdziwiłam, bo grałam na takiej mapie, gdzie są tylko podziemia i nic poza tym. To była chyba kampania z Mutare. Czasami na zwykłej mapce też mi się pokazało, no to popatrzyłam po mapie, poszukałam, bo mapka akurat była mała i ją szybko odkryłam. No ale żadnego artefaktu już nie było, bo wszystkie zgarnęłam po drodze. To co, ten artefakt się wykopuje? Tyle lat w to gram i jeszcze się nie zorientowałam o co w tym chodzi .


"Udało mi się. Teraz Orwald i jego pachołkowie próbują mnie zabić i wypić mą krew. Wierzą, że zmieni ich to tak, jak mnie zmieniła zawartość Fiolki. Ale nigdy nie napiją się mej krwi. To JA wypiję ich krew..."

Offline

 

#12 2008-11-11 17:06:45

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: umiejętnosci jednostek

To jest graal, ten artefakt ostateczny, czyli ze gdzies na "zielonej ziemi" jest graal i tam musisz kopac, zeby go odnalezc.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#13 2008-11-11 20:23:07

Mutare

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-09-09
Posty: 129
Miasto: Lochy
Kampania: Smocza Krew
Jednostka: Wszelakie Smoki
Bohater: Mutare/Mutare Drake

Re: umiejętnosci jednostek

Ale przecież nie na każdej mapie jest graal. I właśnie o to mi chodzi.


"Udało mi się. Teraz Orwald i jego pachołkowie próbują mnie zabić i wypić mą krew. Wierzą, że zmieni ich to tak, jak mnie zmieniła zawartość Fiolki. Ale nigdy nie napiją się mej krwi. To JA wypiję ich krew..."

Offline

 

#14 2008-11-11 20:34:03

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: umiejętnosci jednostek

to ja powiem jak nasi bracia zza buga, - szto nie znajusz to - ja nie wiem na kazdej mapie przeciez jest graal


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#15 2008-11-29 20:07:03

crazy'olka

Przestępca

12624371
Zarejestrowany: 2008-11-29
Posty: 113
Miasto: Bastion/Cytadela/Loch
Kampania: SoD
Jednostka: Gorgona większa/Ent/Koszmar
Bohater: Mephala/Tazar/Mutare

Re: umiejętnosci jednostek

Aura jednorożców działa tylko w 1 hex-u najlepiej obok jednorożca postawić elfa:)


A może frytki do tego?

Offline

 

#16 2008-11-29 20:48:59

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: umiejętnosci jednostek

Dlatego ja stawiam Jednorozce zawsze na czwartym (srodkowym) miejscu, moich jednostek, bo wtedy az dwie jednostki sa chronione przez aure antymagicza, jednorozca.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#17 2008-11-30 13:33:13

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: umiejętnosci jednostek

Mutare napisał:

Hmmm... coś od siebie dodam może... może to już wiecie, ale Troglodyci, oprócz tego, że są odporni na oślepienie, są odporne na hipnozę, hehe, to logiczne w sumie. Mi czasami ciekawe rzeczy piszą w tawernie .

Logiczne. Troglodyci sa odporni na oślepienie, bo nie mają oczu.

A ode mnie to, że Czarci Lordowie mogą wskrzeszać demony. Przydatna umiejętność. Ifryci mają tarczę, tez bardzo przydatna...

Offline

 

#18 2011-07-03 21:43:03

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: umiejętnosci jednostek

Widzę że nie zostało tu wymienione że archanioł może wskrzeszać jed. ale to chyba większość wie.


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

#19 2011-07-03 21:49:02

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: umiejętnosci jednostek

Nie zostało wymienione, ponieważ jest to napisane obok jednostki, a my rozmawiamy tutaj o umiejętnościach ukrytych, niepodanych pod statystykami.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#20 2011-12-21 16:24:47

cornflakes

Przybysz

Zarejestrowany: 2011-12-21
Posty: 5

Re: umiejętnosci jednostek

Do dziś tego osobiście nie sprawdzałem jakoś specjalnie , tylko z obserwacji i to chyba będzie racja, że Arcymag zadaje normalne obrażenia strzelając przez mur - oczywiście wciąż o połowe mniejsze jeśli z daleka. Inne strzelaki zadają 1/4 (jeśli dobrze pamiętam) przy oblężeniu waląc z daleka (oczywiście po stronie gracza atakującego).

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
herosy3.pun.pl