Rekrut
Nie, nie wystarczy, bo ogr szaman ma wieksza obrone. I chlopi nie zadadza 60pkt. uszkodzen.
Offline
Zaraz... to chłop nie kosztuje czasem 5$?
Co do tematu: oczywiście, że wystarczy. Ale jest trudniej ich zdobyc. Choć jeśli mamy porównywać siłę, to faktem jest, iż chłopi mają szansę wygrać.
Offline
Obywatel
Ogr zabije 35 ogrów bo znaczną przewagę w ataku
Chłopki zadadzą mniej obrażeń bo ogr ma przewagę w obronie
Offline
dokladnie?jeden ogr zada chlopom ~11-21 obr.,natomiast 200 chlopow ogrowi 176obr. wniosek nie ma szans by ogry ich zabily,powiedzmy,ze ogr zaatakuje pierwszy to zabija ~16 chlopow,wtedy chlopi zadaliby ~162 obr.,nie ma ogra,drugi to samo,wtedy chlopi wala za ~148 i po walce...
Offline
Obywatel
Pierwsi atakuja Ogrowie!
Jeden Ogr zadaje 18 obrazen (60% premii za atak i 25% za żądzękrwi).
Chlop zadaje 1 obrazenie bo sie zaokragla i nie noze byc mnej niz 1.
2 ogry zadaja 36 obrazen
84 chlopow na dwa ogry.
Ogry atakuja 36 obrazen.
Zostaje 48 chlopow
kontratakuja 48 obrazen
i atakuja 48 obrazen...
Zostaje 1 ogr z 24 zdrowia
Ogra kontratakuje 18 obrazen
I atakuje 18 obrazen.
Zostaje 12 chlopow.
kontratakuja 12 obrazen
i atakuja 12 obrazen.
Chlopi wygrywaja zostaje ich 12...
Offline
Mogą zadać mniej niż 1 dmg jeżeli jest ich dużo i w statystykach obrywają. Ogólnie to nie można zadać mniej niż 1, ale odnosi się to do całego oddziału, nie ważne, czy to 1 chłop, czy 20, minimalne dmg oddziału to bodajże 55% bazowych obrażeń i nawet jeżeli obrażenia są niższe niż liczba jednostek w oddziale to jest to w pełni możliwe. Na ilu chłopach to liczyłeś? Jeżeli ogry były w jednym oddziale to nie użyją żądzy krwi, jeżeli w dwóch to jeden zada zaledwie ~16 dmg i po kontrze umrze.
Offline
Przyjmijmy, że mamy neutralne warunki (bez bohaterów).
Zaczną na pewno Ogry, bo mają więcej speeda. Należy policzyć ich faktyczne DMG:
DMGf = 2 x 6-12 x (1 + 0,05 * 13 - 1) = 12-24 * 1,6 = 19,2-38,4 ~ 19-38
HP: 2 * 60 = 120
Rozważmy wariant najbardziej pechowy dla chłopów, czyli maksymalną liczbę obrażeń Ogra za każdym razem. Wtedy poznamy liczbę chłopów, która wystarczy, aby NA PEWNO wygrać tę walkę.
I Tura - Atak Ogrów, śmierć 38 Chłopów.
Na oko widać, że potrzebne by było 120 Chłopów + 38, czyli 158. Sprawdźmy jednak DMGf 120 chłopów w takiej sytuacji.
DMGf = 120 * 1 * (1 + 0,025 * 1 - 7) = 120 * 0,85 = 102.
I już widać, że to nie wystarczy na wygraną w pierwszej turze. Ale kontynuujemy walkę. Chłopi atakują i zabijają jednego z ogrów. Drugiemu zostaje 18 HP.
II Tura - atak Ogra - śmierć 19 Chłopów.
DMGf chłopów: 101 * 0,85 = 85,85 ~ 85
Chłopi zabijają Ogra i wygrywają.
Podsumowanie: mając 158 Chłopów jesteśmy pewni zwycięstwa. Jeżeli komuś chce się liczyć, to niech sprawdzi jeszcze mniejszą liczbę, np. 120.
Offline
120 również wygra, gdyż ogry są na dwa hity. Ogry zadadzą łącznie max 57 dmg, chłopi nawet jeżeli jakimś cudem nie zabiją ogrów dwoma uderzeniami, to trzeci wystarczy, by go dobić
Offline
Czyli mamy 120. Kto da mniej?
Offline