Obywatel
Pisze ten temat bo ulubionym zamkiem admina jest wlasnie on:)
Nie nie po to!
Zamek jest zamkiem dobrym przeciwko zlu ale jak dobrym w grze?
Prosze pisac
tradycyjne:)
Arena Walk
Arena Walk Koszt budowy: 5000 złota + 20 drewna
Wymaga: Fort, Koszary, KuĽnia, Stajnie, Strażnica
Możesz tu rekrutować Kawalerzystów
Ulepszona Arena Walk
Ulepszona Arena Walk Koszt budowy: 3000 złota + 10 drewna
Wymaga: Fort, Koszary, KuĽnia, Stajnie, Strażnica
Możesz tu rekrutować Czempiony
Dom Rady Miasta
Dom Rady Miasta Koszt budowy: 2500 złota
Wymaga: Tawerna
Dostarcza 1000 złota dziennie
Ratusz
Ratusz Koszt budowy: 5000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1, KuĽnia, Pchli Targ, Tawerna
Dostarcza 2000 złota dziennie
Kapitol
Kapitol Koszt budowy: 10000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1, KuĽnia, Pchli Targ, Tawerna, Zamek
Dostarcza 4000 złota dziennie
Fort
Fort Koszt budowy: 5000 złota + 20 drewna + 20 kamieni
Wymaga: Brak
Otacza zamek murem, który jest przeszkodą dla atakującego
Umocnienia
Umocnienia Koszt budowy: 2500 złota + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Powstaje wieża strzelnicza oraz zwiększa przyrost jednostek o 50%
Zamek
Zamek Koszt budowy: 5000 złota + 10 drewna + 10 kamieni
Wymaga: Brak
Powstają 2 wieże strzelnicze oraz dwukrotnie zwiększa przyrost jednostek
Gildia magów, poziom 1
Gildia magów, poziom 1 Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 1 poziomu
Gildia Magów, poziom 2
Gildia magów, poziom 2 Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 4 rtęci + 4 klejnoty + 4 kryształy + 4 siarki
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 2 poziomu
Gildia Magów, poziom 3
Gildia magów, poziom 3 Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 6 rtęci + 6 klejnotów + 6 kryształów + 6 siarek
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 3 poziomu
Gildia Magów, poziom 4
Gildia magów, poziom 4 Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 8 rtęci + 8 klejnotów + 8 kryształów + 8 siarek
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 4 poziomu
Klasztor
Klasztor Koszt budowy: 3000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 2 rtęci + 2 klejnoty + 2 kryształy + 2 siarki
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 1, Koszary, KuĽnia, Strażnica
Możesz tu rekrutować Mnichów
Ulepszony Klasztor
Ulepszony Klasztor Koszt budowy: 1000 złota + 2 drewna + 2 kamieni + 2 rtęci + 2 klejnoty + 2 kryształy + 2 siarki
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 1, Koszary, KuĽnia, Strażnica
Możesz tu rekrutować Kapłanów
Kolos
Kolos Koszt budowy: Grail
Wymaga: Brak
Zwiększa przyrost jednostek o 50%, dostajemy 5000 złota dziennie i zwiększa Morale bohatera o 2 punkty
Koszary
Koszary Koszt budowy: 2000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Fort, KuĽnia, Strażnica
Możesz tu rekrutować Mieczników
Ulepszone Koszary
Ulepszone Koszary Koszt budowy: 2000 złota + 5 kamieni + 5 kryształów
Wymaga: Fort, KuĽnia, Strażnica
Możesz tu rekrutować Krzyżowców
KuĽnia
KuĽnia Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu wyprodukować Balisty
Pchli Targ
Pchli Targ Koszt budowy: 500 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu sprzedawać lub wymieniać zasoby
Magazyn Zasobów
Magazyn Zasobów Koszt budowy: 5000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Dostarcza 1 drewna i 1 kamieni dziennie
Portal Chwały
Portal Chwały Koszt budowy: 20000 złota + 10 rtęci + 10 siarki + 10 kryształów + 10 klejnotów
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 1, Klasztor, Koszary, KuĽnia, Strażnica
Możesz tu rekrutować Anioły
Ulepszony Portal Chwały
Ulepszony Portal Chwały Koszt budowy: 20000 złota + 10 rtęci + 10 siarki + 10 kryształów + 10 klejnotów
Wymaga: Fort, Gildia Magów poziom 1, Klasztor, Koszary, KuĽnia, Strażnica
Możesz tu rekrutować Archanioły
Stajnia
Stajnia Koszt budowy: 2000 złota + 10 drewna
Wymaga: Fort, Koszary, KuĽnia, Strażnica
Dodaje punkty ruchu bohaterowi odwiedzającemu zamek
Stocznia
Stocznia Koszt budowy: 2000 złota + 20 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu wyprodukować okręt
Latarnia Morska
Latarnia Morska Koszt budowy: 2000 złota + 10 kamieni
Wymaga: Brak
Zwiększa zasięg wszystkich twoich okrętów
Strażnica
Strażnica Koszt budowy: 500 złota + 10 kamieni
Wymaga: Fort
Możesz tu rekrutować Pikinierów
Ulepszona Strażnica
Ulepszona Strażnica Koszt budowy: 1000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Fort
Możesz tu rekrutować Halabardierów
Tawerna
Tawerna Koszt budowy: 500 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Zwiększa morale oddziałów broniących zamku
Bractwo Miecza
Bractwo Miecza Koszt budowy: 500 złota + 5 drewna
Wymaga: a
Zwiększa o 2 punkty morale oddziałów broniących zamku
Wieża Gryfów
Wieża Gryfów Koszt budowy: 1000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Koszary, KuĽnia, Strażnica
Możesz tu rekrutować Gryfy
Ulepszona Wieża Gryfów
Ulepszona Wieża Gryfów Koszt budowy: 1000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Koszary, KuĽnia, Strażnica
Możesz tu rekrutować Królewskie Gryfy
Gryfi Bastion
Gryfi Bastion Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort, Koszary, KuĽnia, Strażnica, Wieża Gryfów
Zwiększa przyrost Gryfów lub Gryfów Królewskich o 4 tygodniowo
Wieża Łucznicza
Wieża Łucznicza Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Strażnica
Możesz tu rekrutować Strzelców
Ulepszona Wieża Łucznicza
Ulepszona Wieża Łucznicza Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Strażnica
Możesz tu rekrutować Kuszników
Pikinier
Pikinier
Atak: 4
Obrona: 5
HP: 10
Uszkodzenia: 1-3
Szybkość: 4
Koszt rekrutacji: 60 złota
Przyrost: 42
Halabardier
Halabardier
Atak: 6
Obrona: 5
HP: 10
Uszkodzenia: 2-3
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 75 złota
Przyrost: 42
Strzelec
Strzelec
Atak: 6
Obrona: 3
HP: 10
Strzały: 12
Uszkodzenia: 2-3
Szybkość: 4
Koszt rekrutacji: 100 złota
Przyrost: 27
Kusznik
Kusznik
Atak: 6
Obrona: 3
HP: 10
Strzały: 24
Uszkodzenia: 2-3
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 150 złota
Przyrost: 27
Gryf
Gryf
Atak: 8
Obrona: 8
HP: 25
Uszkodzenia: 3-6
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 150 złota
Przyrost: 25
Gryf Królewski
Gryf Królewski
Atak: 9
Obrona: 9
HP: 25
Uszkodzenia: 3-6
Szybkość: 9
Koszt rekrutacji: 200 złota
Przyrost: 25
Miecznik
Miecznik
Atak: 10
Obrona: 12
HP: 35
Uszkodzenia: 6-9
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 300 złota
Przyrost: 12
Krzyżowiec
Krzyżowiec
Atak: 12
Obrona: 12
HP: 35
Uszkodzenia: 7-9
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 400 złota
Przyrost: 12
Mnich
Mnich
Atak: 12
Obrona: 7
HP: 30
Strzały: 12
Uszkodzenia: 10-12
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 400 złota
Przyrost: 9
Kapłan
Kapłan
Atak: 12
Obrona: 10
HP: 30
Strzały: 24
Uszkodzenia: 10-12
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 450 złota
Przyrost: 9
Kawalerzysta
Kawalerzysta
Atak: 15
Obrona: 15
HP: 100
Uszkodzenia: 15-25
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 1000 złota
Przyrost: 6
Czempion
Czempion
Atak: 16
Obrona: 16
HP: 100
Uszkodzenia: 20-25
Szybkość: 9
Koszt rekrutacji: 1200 złota
Przyrost: 6
Anioł
Anioł
Atak: 20
Obrona: 20
HP: 200
Uszkodzenia: 50
Szybkość: 12
Koszt rekrutacji: 3000 złota + 1 klejnot
Przyrost: 3
Archanioł
Archanioł
Atak: 30
Obrona: 30
HP: 250
Uszkodzenia: 50
Szybkość: 18
Koszt rekrutacji: 5000 złota + 3 klejnoty
Przyrost: 3
Ostatnio edytowany przez lordpiorunow (2007-03-24 18:59:02)
Offline
Jak już napisałeś wyżej zamek jest moim ulubionym miestem. Lubię go z paru powodów:
1)walczy ze złem
2)ma silne i wytrzymałe jednostki
3)kusznicy moim zdaniem najlepsi ze swego poziomu(2)
4)dwie jednostki trzelające(kusznik i Kapłan)
5)Archanioł moim zdaniem najlepsza z 7.poz.
6)silni bohaterowie
7)mój ulubiony bohater, Christian, wywodzi się właśnie z zamku
8)dużo fajnych kampanii, w których gram zamkiem
9)gildia do poz.5
Minusy:
1)drogie
2)niezbyt nowy pomysł
Ale to tylko tyle. Zamek the best!
Offline
Obywatel
zamek:
Zamek jest najbardziej ludzkim miastem spośród wszystkich pozostałych. Jego armia opiera się na uzbrojonych w różną broń (łuki, miecze itp.) Homo sapiens, ale również na istotach wyższych (czyt. Aniołach), które dodatkowo po ich ulepszeniu (za odpowiednią opłatą oczywiście) otrzymują świetną umiejętność wskrzeszania swoich poległych w walce kompanów. W połączeniu z generalnie dużą skutecznością jednostek, powoduje to, że Zamek jest miastem bardzo silnym. Ma jednak jedną zasadniczą wadę - cenę.Bohaterowie przynależni to Cleric oraz Knight.
Offline
Obywatel
Jest to 3 najsilniejsze miasto po Necropolis i Fortecy.
Na poczatku mamy lucznikow i gryfy mozemy wiec juz w 1 tygodniu atakowac wroga.Strzelaja jeszcze mnisi no i 7 poziom lata.Wiec jest to bardzo wygodne miasto.Za darmo mozna ulepszyc kawalerzystow ma się do tego stajnie przyspieszajace.
Nie podoba mi się oczywiscie wciskanie do fantasy aniolow bo to nie sa stwory fantastyczne a rzeczywiscie istniejace istoty duchowe.Oczywiscie mozna by to jakos zalatwic inaczej.
No i mozliwosc wskrzeszania powoduje ze mozna walczyc z malymi stratami.Jest to wiec miasto bardzo latwe najlepiej dla poczatkujacych.Ja sobie utrudniam wiec nie gram nim czesto.
Offline
Klimatem tak, ale nie siłą.
Offline
jednostki najlepsze w grze ale na rekrutacje nie starczy jak liczyłem to wychodzi tak
ma się 28 tys tygodniowo złota a na rekrutacje wydaje się w zamku 28 860 tygodniowo
Offline
No, drogo może i jest, ale ja tego tak nie odczuwam.
Offline
Rekrut
No baaa....., za potege trzeba placic. Ja (tak nawiasem mowiac) zawsze sie wyrabiam z kasa i zasobami, kiedy gram Zamkiem. A portal Chwaly bez wiekszych problemow kupuje juz w drugim tygodniu.
Offline