Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#11 2008-12-01 22:23:46

 Cohen

Hetman

Call me!
Zarejestrowany: 2007-11-01
Posty: 422
Miasto: Zamek
Kampania: odrodzenie erathii
Jednostka: Rdzawy smok
Bohater: Sir Murlich
Magia: powietrze
WWW

Re: Zamek

No tak zamek uważam za jeden z najlepszych zamków do ataku i obrony. gdyż 2 jednostki potrafią strzelać. 2 poziomowi łucznicy/kusznicy, 5 poziomowi mnisi/kapłani. A także latające 3 poziomowe gryfy / gryfy królewskie. A także silne jednostki walczące w zwarciu 4 poziomowi rycerze i krzyżowce. A także silna 6 poziomowa kawaleria/czempioni. A tania jednostka pikier/halabardnik w stosunku do pozostałych 1 poziomowych jednostek zatrzymuje się w elicie. Jednostki z którymi można wiele zrobić.

Offline

 

#12 2009-04-08 23:08:27

Drago

Przestępca

Zarejestrowany: 2009-01-14
Posty: 305
Miasto: Inferno
Kampania: Wszystkie z Inferno
Jednostka: Arcydiabeł i Czarny Smok
Bohater: Calh

Re: Zamek

Wg systemu Magyara:

Halabardnik - niby dobre w obronie, ale ma mały przyrost i jest wolne. 7.5/10.

Kusznik - przereklamowany badziew, który pada jak mucha. Naciągane 4/10.

Gryf - świetna jednostka, na równi z cerberem i okiem. 10/10.

Krzyżowiec - niby dobry, ma podwójny cios, ale wampiry i tak go niszczą. 9/10.

Kapłan - brak zalet. 1/10.

Czempion - solidna jednostka, aczkolwiek wyraźnie odstaje od upiornych i nag. 8/10.

Archanioł - siedlisko drogie jak nie wiem co, ma dość dobrą wytrzymałość i najlepsze staty, jednak skille są już tylko dość dobre. 9/10, bo czarny smok jest lepszy.

Bohaterowie - dobrzy, ale nic specjalnego. 8/10.

Magia - średnio-słaba. 5/10.

Cena - drogie, szczególnie aniołki. 5/10.

Grall - kiepski, daje morale, którego często wcale nie braknie. 3.5/10.

Miasto - 8/10, b. dobra armia, ale bohaterowie już nie aż tak dobrzy, ponadto wysoka cena i kiepski grall, nadto wysoce żałośni kapłani.

Offline

 

#13 2009-04-08 23:38:05

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Zamek

A wiec tak:

Halabardnik - 8.5/10

Kusznik - 6.5/10

Gryf Krolewski - 10/10 ;D

Krzyzowiec - 9.5/10

Kaplan - 5/10

Czempion - 8.5/10 (wszystko cacy, ale ta jego "Arena Walk" + Stajnie i ulepszenie Aerny Walk kosztuja tyle drewna, ze hohohoohohooo....)

Archaniol - 10/10

Ogolnie jednostki Zamku oceniam na 9.5/10 .


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#14 2009-04-09 08:15:18

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek

Magyar napisał:

Kaplan - 5/10

Kapłan nie zasługuje nawet na połowę z tego. Ja kapłanowi dałbym 1.5/10, a to tylko dlatego, że magma jest jeszcze nieco gorsza i ona zasługuje na 1/10. Kapłan może sobie powalczyć z poziomem czwartym, a i tak arcymagowie i meduzy są w stanie (te drugie głównie jednak dzięki przyrostowi) z kapłanem spokojnie rywalizować. Kapłan nie obroni się nawet przed atakami gryfów, bądź cerberów, więc jego brak kar w walce wręcz jest zupełnie bezużyteczny i zbędny. HP kapłana stoi na poziomie 4., staty są wysoce beznadziejne, obrażenia denne (minotaur ma takie minimalne obrażenia, jakie kapłan maksymalne...), na dodatek sam kapłan tani wcale nie jest, a co jest najgorsze - to badziewie trzeba przynajmniej wybudować, żeby móc mieć anioły. Na żadnym innym poziomie nie ma takiej różnicy, żeby jednostki szczytowe były dosłownie dwa razy lepsze od jednostki najsłabszej. 

Magyar napisał:

Halabardnik - 8.5/10

7/10, bo nie jest za bardzo użyteczny. Jest wytrzymały i dobry w obronie, ale to bez sensu dla jednostki 1. poziomu, która w późniejszym etapie gry i tak traci na znaczeniu.

Magyar napisał:

Kusznik - 6.5/10

5/10, w tym 4 za podwójny strzał.

Magyar napisał:

Gryf Krolewski - 10/10

Nie neguję siły gryfa, ale ja dałbym mu 9.5/10, bo 1. miejsce podium jest za małe dla niego i cerbera, a jak dla mnie to właśnie cerber zasługuje na pełne 10.

Offline

 

#15 2009-04-09 09:36:14

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Zamek

Halabardnik jest mocny, ale za wolny. Kusznik z podwójnym strzałem jest niezły, ale za łatwo można go zabić. Gryf jest doskonałą jednostką, doleci wszędzie i zawsze ma kontrę. Krzyżowiec jest jedną z najlepszych jednostek 4 poziomu z podwójnym atakiem i statami. Kapłan jest słaby. Strzela i nic więcej. Małe dmg i HP go staczają na dno w sąsiedztwie z magmą. Czempion jest bardzo mocny, warto go mieć, ale potrzeba dużo drewna, ale jak masz blisko stajnie to możesz oszczędzić na ulepszeniu. Archanioł to praktycznie najlepsza jednostka 7 poziomu. Tylko czarny smok może z nim rywalizować.

Ostatnio edytowany przez Sauron (2009-04-09 09:36:42)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#16 2009-04-09 10:39:26

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Zamek

Zen-Aku napisał:

7/10, bo nie jest za bardzo użyteczny. Jest wytrzymały i dobry w obronie, ale to bez sensu dla jednostki 1. poziomu, która w późniejszym etapie gry i tak traci na znaczeniu.

O nie.... przynajmniej 8/10. Halabardnik jest najlepsza jednostka (oprocz Centaura Bojowego) pierwszego poziomu. Ma bardzo dobre staty, dobre obrazenia i 10pkt. HP - szybkosc pozostawia wiele do zyczenia, ale coz... nie mozna miec wszystkiego . Z tego co wiem, to Piekielnemu Troglodycie dales 7/10. I co? Wedlug ciebie Halabardnik i (denny) Piekielny Troglodyta sa na takiej samej pozycji? Sa wedlug ciebie tak samo dobrymi jednostkami? Hahahhaa - smieszne. Przeciez Halabardnik ma lepsze WSZYSTKO od Piekielnego Troglodyty - tylko szybkosc ta sama. Wiec jak smiesz twierdzic, ze sa jednostkami rownymi sobie?


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#17 2009-04-09 11:21:58

Drago

Przestępca

Zarejestrowany: 2009-01-14
Posty: 305
Miasto: Inferno
Kampania: Wszystkie z Inferno
Jednostka: Arcydiabeł i Czarny Smok
Bohater: Calh

Re: Zamek

Magyar napisał:

O nie.... przynajmniej 8/10. Halabardnik jest najlepsza jednostka (oprocz Centaura Bojowego)

Centaur go bije na łeb, a reszta jednostek 1 poziomu ma większy przyrost tygodniowy.

Magyar napisał:

Kaplan - 5/10

Prima Aprilis już było, konkretnie 8 dni temu. Kapłan z trudem zasługuje na 1/10, bo ta jednostka nie ma żadnych zalet, a na dodatek jest droga.

Magyar napisał:

Krzyzowiec - 9.5/10

Bez tego 0,5, bo wampir jest jednak lepszy o więcej, niż 0,5 pkt.

Magyar napisał:

Kusznik - 6.5/10

Za co? To coś zdycha od wszystkiego i ma słabe staty. 4/10, choć powinienem dać 3, albo nawet 2.

Magyar napisał:

Archaniol - 10/10

Nie może być dwóch liderów. Czarny smok jest lepszy i ma tańsze siedlisko, więc tylko on może mieć 10/10. Archanioł stoi na poziomie 9/10.

Magyar napisał:

jak smiesz twierdzic

Każdy może sądzić jak chce i nie możesz wymagać zmiany zdania, zwłaszcza, że Tobie zazwyczaj brakuje argumentów.

Offline

 

#18 2009-04-09 17:50:03

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Zamek

Heh, będziecie dalej wyzywać się nawzajem, czy zaczniecie się zachowywać jak ludzie? Dać wam trochę swobody, a wy zaraz zaczynacie. Stasek może dać tyle punktów jednostce, ile chce, a wam nic do tego. Podobnie Drago i Koragg mogą mieć inne zdanie, a nikt nie może w nie ingerować. A teraz moja kolej do oceny najlepszego miasta w grze:

Halabardnik 9/10 - najlepsza jednostka 1 poz. i możecie se walić, ile chcecie, że najlepszy jest centaur, nie mam zamiaru zmienić z tego powodu zdania. Ma najwięcej HP i obrony na poziomie, zadaje świetne obrażenia. Jedyne, do czego można się doczepić, to speed (i dlatego dałem 9, a nie 10; nie chcę kolejnej dyskusji, w której padać będzie 500 razy ten sam argument: ,,centaur szybszy-lepszy", a ode mnie ,,halabardnik ma więcej deffa").

Kusznik 7/10 - jednostka już z większymi wadami, ale nadal jedna z najlepszych. Sceptycy oczywiście wyszukują ich miliony, ale tak naprawdę tylko jedna jest znacząca: drastycznie mało HP. Poza tym świetne obrażenia i genialny skill.

Gryf Królewski 10/10 - najlepszy stwór poz. 3; najlepsze staty, najlepsze skille (choć zaraz sceptycy będą mówić, iż takowe ma cerber, lecz ja będę powtarzał do skutku, że gryf jest przydatniejszy), najwyższy przyrost (na równi z cerberem). Słowem: ideał w każdym calu.

Krzyżowiec 10/10 - na równi z Wampirzym Lordem najlepszy na poziomie (i tu następuje reakcja sceptyków, którym trzeba będzie powtórzyć argumenty). Krzyżowiec ma lepsze staty, wampir - skille. Krzyżowiec wali podwójnie, wampir wskrzesza. Jednak już zapomina się o cenie siedliska (chyba że ma to wspomóc stronę sceptyków), która u krzyża jest dużo mniejsza (i rozłożona na różne surowce). Krótko mówiąc: wspaniała jednostka.

Kapłan 4/10 - (och, czekam na was, sceptycy!). Kapłan jest najgorszą jednostką w Zamku, ale posiada również zalety: strzela, nie ma ograniczeń w walce wręcz. Na pewno lepszy od drzewca czy żywiołu ziemi.

Czempion 9/10 - zaraz po czarnym rycerzu figuruje on (no, sceptycy, powtarzajcie argumenty anty-czempionowskie!). Szybki, silny, posiada nienajgorszego skilla. Czemu 9? Bo jest gorszy od czarnego rycerza. Za nim na liście jest naga, która zamyka ścisłą czołówkę 6 poziomu.

Archanioł 10/10 - ideał w każdym calu: ogromne obrażenia, ogromny off i deff, bardzo duża szybkość. Posiada świetny skill - wskrzeszenie - który ratuje nas w niejednej sytuacji. No i morale - to dopiero coś! (sceptycy zaraz się odezwą i powiedzą ,,morale nic nie daje". Tylko jeśli chodziło o podobnego skilla, lecz gorszego, u minotaura, to już inna gadka, prawda?). Najlepsza jednostka 7 poziomu. Teoretycznie tylko smok może mu zaszkodzić, ale wg mnie jest gorszy mimo wszystko (i dajcie sobie spokój, bo mówiliśmy o tym już wiele razy). Fakt, cena siedliska jest dosyć wysoka, ale w tym mieście tylko kamień i drewno są potrzebne przez pierwsze 6 poziomów (pomijając kapłana, na którego trzeba troszeczkę wydać innych surek), więc spokojnie zbierzemy sumę. TYLKO złoto jest trudne do zdobycia.

Magia: do poziomu 4, a więc wystarczająca. Duży nacisk na magię wody, która imo jest bardzo dobra(uleczenie, rozproszenie, błogosławieństwo, modlitwa. Poza tym wiele czarów powietrza (błyskawica, przyspieszenie) i ziemi (spowolnienie, tarcza, kamienna skóra). Z ognia mało (czasem tylko klątwa lub rządza krwi się trafi).

Bohaterowie: jedni z najlepszych w grze! (cios dla sceptyków) Tak naprawdę jedyną rzeczą, która je pozbawia 1. czy 2. pozycji są... skille startowe! Ale mają duże prawdopodobieństwo zdobycia bardzo silnych umiejętności(np. Taktyka, Logistyka, Znajd. Drogi). I tylko tutaj prawie każdy rycerz posiada Balistykę i Artylerię (sceptycy, a u was one w ogóle występują?), niezwykle przydatne w czasie oblężeń (będących najważniejszymi etapami KAZDEJ rozgrywki).

Budowle specjalne: przyznajmy szczerze - tutaj nie wyszło. Stocznia, BM, Latarnia Morska - co to w ogóle jest?! Dobrze, że w kuźni mamy Balistę...

Graal: bardzo dobry, nie chcę mi się tego tłumaczyć sceptykom, bo do niektórych wiele nie dochodzi.

Podsumowując: Zamek jest najlepszym miastem w grze.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#19 2009-04-09 20:31:32

Rozbójnik

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-03-06
Posty: 240
Miasto: Wrota Żywiołów
Jednostka: Feniks
Bohater: Monere

Re: Zamek

Zamek to świetne miasto, w 1 tygodniu kusznicy pod osłoną kilku pik mogą działać cuda, zaś od 2 tygodnia mamy już anioły, najlepsze jednostki z zamków. Zamek jest bardzo silny, na wielu mapach to najlepsze z miast.


http://images41.fotosik.pl/168/c448499217b4634b.jpg

Offline

 

#20 2009-07-22 17:49:46

Soran

Przestępca

Skąd: Polska
Zarejestrowany: 2009-07-11
Posty: 63
Miasto: Loch, nekro,twierdza i bastion

Re: Zamek

Zamek jest słabym miastem. Część jednostek wlecze się pod koniec swojego poziomu (kusznicy i księdze), część leży pośrodku (halabardnik, koń), a jeszcze inna część jest taka sobie (gryfik, krzyżak i aniołek). Bohaterowie są wysoce żałośni, bo zaczynają z dennym dowodzeniem. Dodatkowo zamek jest za drogi.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Studio Gdańsk Wrzeszcz https://www.worldhotels-in.com Ngermid Oasis Blue House