No tak zamek uważam za jeden z najlepszych zamków do ataku i obrony. gdyż 2 jednostki potrafią strzelać. 2 poziomowi łucznicy/kusznicy, 5 poziomowi mnisi/kapłani. A także latające 3 poziomowe gryfy / gryfy królewskie. A także silne jednostki walczące w zwarciu 4 poziomowi rycerze i krzyżowce. A także silna 6 poziomowa kawaleria/czempioni. A tania jednostka pikier/halabardnik w stosunku do pozostałych 1 poziomowych jednostek zatrzymuje się w elicie. Jednostki z którymi można wiele zrobić.
Offline
Przestępca
Wg systemu Magyara:
Halabardnik - niby dobre w obronie, ale ma mały przyrost i jest wolne. 7.5/10.
Kusznik - przereklamowany badziew, który pada jak mucha. Naciągane 4/10.
Gryf - świetna jednostka, na równi z cerberem i okiem. 10/10.
Krzyżowiec - niby dobry, ma podwójny cios, ale wampiry i tak go niszczą. 9/10.
Kapłan - brak zalet. 1/10.
Czempion - solidna jednostka, aczkolwiek wyraźnie odstaje od upiornych i nag. 8/10.
Archanioł - siedlisko drogie jak nie wiem co, ma dość dobrą wytrzymałość i najlepsze staty, jednak skille są już tylko dość dobre. 9/10, bo czarny smok jest lepszy.
Bohaterowie - dobrzy, ale nic specjalnego. 8/10.
Magia - średnio-słaba. 5/10.
Cena - drogie, szczególnie aniołki. 5/10.
Grall - kiepski, daje morale, którego często wcale nie braknie. 3.5/10.
Miasto - 8/10, b. dobra armia, ale bohaterowie już nie aż tak dobrzy, ponadto wysoka cena i kiepski grall, nadto wysoce żałośni kapłani.
Offline
Rekrut
A wiec tak:
Halabardnik - 8.5/10
Kusznik - 6.5/10
Gryf Krolewski - 10/10 ;D
Krzyzowiec - 9.5/10
Kaplan - 5/10
Czempion - 8.5/10 (wszystko cacy, ale ta jego "Arena Walk" + Stajnie i ulepszenie Aerny Walk kosztuja tyle drewna, ze hohohoohohooo....)
Archaniol - 10/10
Ogolnie jednostki Zamku oceniam na 9.5/10 .
Offline
Magyar napisał:
Kaplan - 5/10
Kapłan nie zasługuje nawet na połowę z tego. Ja kapłanowi dałbym 1.5/10, a to tylko dlatego, że magma jest jeszcze nieco gorsza i ona zasługuje na 1/10. Kapłan może sobie powalczyć z poziomem czwartym, a i tak arcymagowie i meduzy są w stanie (te drugie głównie jednak dzięki przyrostowi) z kapłanem spokojnie rywalizować. Kapłan nie obroni się nawet przed atakami gryfów, bądź cerberów, więc jego brak kar w walce wręcz jest zupełnie bezużyteczny i zbędny. HP kapłana stoi na poziomie 4., staty są wysoce beznadziejne, obrażenia denne (minotaur ma takie minimalne obrażenia, jakie kapłan maksymalne...), na dodatek sam kapłan tani wcale nie jest, a co jest najgorsze - to badziewie trzeba przynajmniej wybudować, żeby móc mieć anioły. Na żadnym innym poziomie nie ma takiej różnicy, żeby jednostki szczytowe były dosłownie dwa razy lepsze od jednostki najsłabszej.
Magyar napisał:
Halabardnik - 8.5/10
7/10, bo nie jest za bardzo użyteczny. Jest wytrzymały i dobry w obronie, ale to bez sensu dla jednostki 1. poziomu, która w późniejszym etapie gry i tak traci na znaczeniu.
Magyar napisał:
Kusznik - 6.5/10
5/10, w tym 4 za podwójny strzał.
Magyar napisał:
Gryf Krolewski - 10/10
Nie neguję siły gryfa, ale ja dałbym mu 9.5/10, bo 1. miejsce podium jest za małe dla niego i cerbera, a jak dla mnie to właśnie cerber zasługuje na pełne 10.
Offline
Generał
Halabardnik jest mocny, ale za wolny. Kusznik z podwójnym strzałem jest niezły, ale za łatwo można go zabić. Gryf jest doskonałą jednostką, doleci wszędzie i zawsze ma kontrę. Krzyżowiec jest jedną z najlepszych jednostek 4 poziomu z podwójnym atakiem i statami. Kapłan jest słaby. Strzela i nic więcej. Małe dmg i HP go staczają na dno w sąsiedztwie z magmą. Czempion jest bardzo mocny, warto go mieć, ale potrzeba dużo drewna, ale jak masz blisko stajnie to możesz oszczędzić na ulepszeniu. Archanioł to praktycznie najlepsza jednostka 7 poziomu. Tylko czarny smok może z nim rywalizować.
Ostatnio edytowany przez Sauron (2009-04-09 09:36:42)
Offline
Rekrut
Zen-Aku napisał:
7/10, bo nie jest za bardzo użyteczny. Jest wytrzymały i dobry w obronie, ale to bez sensu dla jednostki 1. poziomu, która w późniejszym etapie gry i tak traci na znaczeniu.
O nie.... przynajmniej 8/10. Halabardnik jest najlepsza jednostka (oprocz Centaura Bojowego) pierwszego poziomu. Ma bardzo dobre staty, dobre obrazenia i 10pkt. HP - szybkosc pozostawia wiele do zyczenia, ale coz... nie mozna miec wszystkiego . Z tego co wiem, to Piekielnemu Troglodycie dales 7/10. I co? Wedlug ciebie Halabardnik i (denny) Piekielny Troglodyta sa na takiej samej pozycji? Sa wedlug ciebie tak samo dobrymi jednostkami? Hahahhaa - smieszne. Przeciez Halabardnik ma lepsze WSZYSTKO od Piekielnego Troglodyty - tylko szybkosc ta sama. Wiec jak smiesz twierdzic, ze sa jednostkami rownymi sobie?
Offline
Przestępca
Magyar napisał:
O nie.... przynajmniej 8/10. Halabardnik jest najlepsza jednostka (oprocz Centaura Bojowego)
Centaur go bije na łeb, a reszta jednostek 1 poziomu ma większy przyrost tygodniowy.
Magyar napisał:
Kaplan - 5/10
Prima Aprilis już było, konkretnie 8 dni temu. Kapłan z trudem zasługuje na 1/10, bo ta jednostka nie ma żadnych zalet, a na dodatek jest droga.
Magyar napisał:
Krzyzowiec - 9.5/10
Bez tego 0,5, bo wampir jest jednak lepszy o więcej, niż 0,5 pkt.
Magyar napisał:
Kusznik - 6.5/10
Za co? To coś zdycha od wszystkiego i ma słabe staty. 4/10, choć powinienem dać 3, albo nawet 2.
Magyar napisał:
Archaniol - 10/10
Nie może być dwóch liderów. Czarny smok jest lepszy i ma tańsze siedlisko, więc tylko on może mieć 10/10. Archanioł stoi na poziomie 9/10.
Magyar napisał:
jak smiesz twierdzic
Każdy może sądzić jak chce i nie możesz wymagać zmiany zdania, zwłaszcza, że Tobie zazwyczaj brakuje argumentów.
Offline
Heh, będziecie dalej wyzywać się nawzajem, czy zaczniecie się zachowywać jak ludzie? Dać wam trochę swobody, a wy zaraz zaczynacie. Stasek może dać tyle punktów jednostce, ile chce, a wam nic do tego. Podobnie Drago i Koragg mogą mieć inne zdanie, a nikt nie może w nie ingerować. A teraz moja kolej do oceny najlepszego miasta w grze:
Halabardnik 9/10 - najlepsza jednostka 1 poz. i możecie se walić, ile chcecie, że najlepszy jest centaur, nie mam zamiaru zmienić z tego powodu zdania. Ma najwięcej HP i obrony na poziomie, zadaje świetne obrażenia. Jedyne, do czego można się doczepić, to speed (i dlatego dałem 9, a nie 10; nie chcę kolejnej dyskusji, w której padać będzie 500 razy ten sam argument: ,,centaur szybszy-lepszy", a ode mnie ,,halabardnik ma więcej deffa").
Kusznik 7/10 - jednostka już z większymi wadami, ale nadal jedna z najlepszych. Sceptycy oczywiście wyszukują ich miliony, ale tak naprawdę tylko jedna jest znacząca: drastycznie mało HP. Poza tym świetne obrażenia i genialny skill.
Gryf Królewski 10/10 - najlepszy stwór poz. 3; najlepsze staty, najlepsze skille (choć zaraz sceptycy będą mówić, iż takowe ma cerber, lecz ja będę powtarzał do skutku, że gryf jest przydatniejszy), najwyższy przyrost (na równi z cerberem). Słowem: ideał w każdym calu.
Krzyżowiec 10/10 - na równi z Wampirzym Lordem najlepszy na poziomie (i tu następuje reakcja sceptyków, którym trzeba będzie powtórzyć argumenty). Krzyżowiec ma lepsze staty, wampir - skille. Krzyżowiec wali podwójnie, wampir wskrzesza. Jednak już zapomina się o cenie siedliska (chyba że ma to wspomóc stronę sceptyków), która u krzyża jest dużo mniejsza (i rozłożona na różne surowce). Krótko mówiąc: wspaniała jednostka.
Kapłan 4/10 - (och, czekam na was, sceptycy!). Kapłan jest najgorszą jednostką w Zamku, ale posiada również zalety: strzela, nie ma ograniczeń w walce wręcz. Na pewno lepszy od drzewca czy żywiołu ziemi.
Czempion 9/10 - zaraz po czarnym rycerzu figuruje on (no, sceptycy, powtarzajcie argumenty anty-czempionowskie!). Szybki, silny, posiada nienajgorszego skilla. Czemu 9? Bo jest gorszy od czarnego rycerza. Za nim na liście jest naga, która zamyka ścisłą czołówkę 6 poziomu.
Archanioł 10/10 - ideał w każdym calu: ogromne obrażenia, ogromny off i deff, bardzo duża szybkość. Posiada świetny skill - wskrzeszenie - który ratuje nas w niejednej sytuacji. No i morale - to dopiero coś! (sceptycy zaraz się odezwą i powiedzą ,,morale nic nie daje". Tylko jeśli chodziło o podobnego skilla, lecz gorszego, u minotaura, to już inna gadka, prawda?). Najlepsza jednostka 7 poziomu. Teoretycznie tylko smok może mu zaszkodzić, ale wg mnie jest gorszy mimo wszystko (i dajcie sobie spokój, bo mówiliśmy o tym już wiele razy). Fakt, cena siedliska jest dosyć wysoka, ale w tym mieście tylko kamień i drewno są potrzebne przez pierwsze 6 poziomów (pomijając kapłana, na którego trzeba troszeczkę wydać innych surek), więc spokojnie zbierzemy sumę. TYLKO złoto jest trudne do zdobycia.
Magia: do poziomu 4, a więc wystarczająca. Duży nacisk na magię wody, która imo jest bardzo dobra(uleczenie, rozproszenie, błogosławieństwo, modlitwa. Poza tym wiele czarów powietrza (błyskawica, przyspieszenie) i ziemi (spowolnienie, tarcza, kamienna skóra). Z ognia mało (czasem tylko klątwa lub rządza krwi się trafi).
Bohaterowie: jedni z najlepszych w grze! (cios dla sceptyków) Tak naprawdę jedyną rzeczą, która je pozbawia 1. czy 2. pozycji są... skille startowe! Ale mają duże prawdopodobieństwo zdobycia bardzo silnych umiejętności(np. Taktyka, Logistyka, Znajd. Drogi). I tylko tutaj prawie każdy rycerz posiada Balistykę i Artylerię (sceptycy, a u was one w ogóle występują?), niezwykle przydatne w czasie oblężeń (będących najważniejszymi etapami KAZDEJ rozgrywki).
Budowle specjalne: przyznajmy szczerze - tutaj nie wyszło. Stocznia, BM, Latarnia Morska - co to w ogóle jest?! Dobrze, że w kuźni mamy Balistę...
Graal: bardzo dobry, nie chcę mi się tego tłumaczyć sceptykom, bo do niektórych wiele nie dochodzi.
Podsumowując: Zamek jest najlepszym miastem w grze.
Offline
Obywatel
Zamek to świetne miasto, w 1 tygodniu kusznicy pod osłoną kilku pik mogą działać cuda, zaś od 2 tygodnia mamy już anioły, najlepsze jednostki z zamków. Zamek jest bardzo silny, na wielu mapach to najlepsze z miast.
Offline
Przestępca
Zamek jest słabym miastem. Część jednostek wlecze się pod koniec swojego poziomu (kusznicy i księdze), część leży pośrodku (halabardnik, koń), a jeszcze inna część jest taka sobie (gryfik, krzyżak i aniołek). Bohaterowie są wysoce żałośni, bo zaczynają z dennym dowodzeniem. Dodatkowo zamek jest za drogi.
Offline