Ogłoszenie

Witamy w Królestwie

Ciekawostki Heroes 3

Właściciel karczmy szepcze Ci do ucha:

#31 2009-01-04 13:27:45

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: Dyplomacja

Stasek93, Gildia Złodziei to to, gdzie podpatrujesz swoich wrogów A Gildia Najemników to to, gdzie możesz sprzedać jednostki za surowce
Tyle, że ja miałem pirata i zupełnie odwrotnie było

Offline

 

#32 2009-01-19 07:14:50

Serious Pandzior

Obywatel

13853770
Skąd: Sosnowiec
Zarejestrowany: 2009-01-19
Posty: 11
Miasto: Cytadela
Jednostka: Hydra Chaosu
Bohater: Tazar (L)

Re: Dyplomacja

Heroes III to jedna gra i wszystko co w niej jest, jest prawdziwe.

Sam nigdy nie wybieram dyplomacji. Są lepsze umiejętności. Wolę jakość od ilości. W Twierdzy b. rzadko się ona trafia.

Pamiętam, jak chodziłem jeszcze do 1-3 pdst. i za bardzo nie wiedziałem jak grać, to wziąłem sobie taką misję gdzie grało się Bastionem i celem głównym było pokonanie Diabłów, o ile się nie mylę. Wziąłem bohatera Rylanda. Była to misja na czas. Po drodze do zwycięstwa stało bardzo dużo Diabłów (dziesiątki) i co drugi oddział do mnie dołączał. Same Diabły były liczniejsze od armii uzbieranej w moim zamku. Zgadnijcie co dalej...

Każdy coś wywnioskuje z tej historii. Ja wolę mieć w armii jednostki "rasowe". Dyplomacja dobrze użyta może mieć za duży wpływ na grę, przez co nigdy jej nie wybieram. Nie sprawia mi to żadnej przyjemności. Ale jeśli ktoś inny chce jej używać to nie mam nic do niego. Jak lubi tak grać to nikt mu przecież nie zabroni.

A co do Nekromancji: Jeśli jest Nekropolis bez tej umiejętności to psujecie klimat. W grze TA um. jest i zawsze będzie. Choć Nekropolia to jeden z moich ulubionych zamków, to rzadko nim gram. Właśnie przez te szkielety. To trochę nudne jest.

Jeśli dwóch graczy umawia się na grę to ustalają na jakich zasadach będą grać. I ja nic do tego nie mam. Kończąc: Każdy gra jak chce i jak mu się podoba. W końcu to jego gra. My tylko mamy swoje zdanie na ten oto temat .


http://i35.tinypic.com/d0ef.png

Offline

 

#33 2009-02-07 00:27:46

Król Duch

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-12-21
Posty: 26

Re: Dyplomacja

Z obiema umiejętnościami jest tak: albo nam się ostro pofarci i zdobędziemy szybko przewagę, albo zapchamy sobie niepotrzebnie okienko; to ostatnie tyczy się zwłaszcza dyplomacji, która ma sens o tyle, o ile np. grając twierdzą dożyjemy obwieszczenia "populacja wilczego jeźdźca się dubluje". Nieraz miałem tak, że przez całą długą XLkę ani razu mi się dyplomacja na dobrą sprawę nie przydała. Wolę ją mieć drugim bohaterem, protagoniście zostawiając umiejętności lepsze: magię ziemi i powietrza, płatnerstwo itp.

Co do nekromancji - znowu ta sama ambiwalencja: wszystko zależy od liczby wrogów na mapie. Można na tym zrobić potęgę, ale można też zebrać 200 szkieletów na kiepskie mięso armatnie...
Prawdę mówiąc, nawet na obfitych we wrogów, wielkich mapach rzadko mi się udaje zebrać więcej niż ok. 2000 kościejów, no chyba że przeciwnik daje sobie bezkarnie rozwalać liczne armie. Ale to raczej wątpliwe. A 2000 patyczaków wcale nie zrobi takiego spustoszenia, gdy ma się na przykład Mephalę na 20 poziomie z tak rozwiniętą umiejętnością płatnerstwa, że te 2000 nawet przy niezłych parametrach zadadzą cztery razy mniej obrażeń niż wynosi ich liczebność...Bo na przykład płatnerstwo działa tym lepiej, im niższa poziomowo jest jednostka atakująca; to nieodzowna zasada w heroesach, dotycząca wielu umiejętności i czarów.

Jeśli nekromancję i dyplomację wykluczono z ligi, to zapewne po to, by zminimalizować udział szczęścia na rzecz czystej taktyki. Ale osobiście uważam, że tyleż tu szczęścia, co i ryzyka. Poza tym kwestia szczęścia lub jego braku nie powinna być pomijana, bo gra jest tym ciekawsza, im lepiej przeciwnicy potrafią wykorzystać właśnie nadarzającego się farta, którego i tak nie da się wykluczyć.
Weźcie to też od innej strony. "Wyrównać szanse", powiadacie. Wcale nie będą równe, jeśli do gry zasiądzie ktoś dobry i ktoś słabszy. Chyba że włączymy pierwiastek szczęśliwego trafu. Tak jak może on doprowadzać do nierówności, tak może też właśnie zrównywać; i dzięki temu nawet jakiś stary wyjadacz nigdy nie może grać spokojnie, ze 100-procentową pewnością, że wygra. Bo różnie może się zdarzyć. Burzliwość zmagań - oto urok heroesów.

Offline

 

#34 2009-02-07 16:09:40

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Dyplomacja

Kwestia nekromancji została raz na zawsze wyjaśniona, nikt tego nie narzucił, tylko po prostu większość była za tym, aby nekromancji na forum nie uznawać, bo faktycznie burzy ona równowagę gry. Proszę nie powracać do tej kwestii, bo większość userów nie chciała nekromancji i ta umiejętność nie znaczy na forum nic.

Offline

 

#35 2009-02-07 16:13:59

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Dyplomacja

Tak, wiem - Nekromancja i Dyplomacja to dwie bardzo podobne umiejtnosci, ale prosze ich nie mylic, bo to to temat nie o Nekromancji, tylko o Dyplomacji. Dziekuje.
Dyplomacja jak najbardziej sie liczy, a Nekromancja nie i szluz. Ja osobiscie jestem za uznawaniem Nekromancji na tym forum, ale juz za pozno na zale i lamenty - klamka zapadla.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#36 2009-07-09 17:28:52

Demigorgona

Obywatel

9799161
Skąd: Gd.
Zarejestrowany: 2009-07-06
Posty: 84
Miasto: Loch
Kampania: Eliksir Życia
Jednostka: Czarny smok
Bohater: Gelu

Re: Dyplomacja

Dyplomacji z reguły nie biorę, ale w żadnym wypadku nie uważam jej za oszustwo!
Dobra umiejętność, czasem się przydaje.


Just sign right here, child.

Offline

 

#37 2011-05-08 17:54:56

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1041
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Dyplomacja

Zdobywasz jednostki bez walki i to bardzo mocne czesto... To daje ci takie przyspieszenie ze wymiatasz wszystkich ... Tak jest to przesadzona umiejetnosc i ja jej nie uzywam bo psuje gre....

Offline

 

#38 2011-05-08 18:01:53

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2230
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Dyplomacja

W multi się nie używa. W single można jak najbardziej, to bardzo mocna umiejętność i da się z niej zrobić dobry użytek. Nekromancja jest podobna do dyplomacji, choć przy tej ostatniej byłoby mile widziane dowodzenie czy artefakty dla podniesienia morale - mieszanie jednostek z różnych miast.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#39 2011-05-08 19:00:55

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Dyplomacja

Dyplomacja, jak dyplomacja, dobra do zabawy, w multi zakazana, każdy wie, dlaczego... Szczerze to nie chciałbym trafić na wroga, który ma spec. dyplo, 20. lvl i set ambasadora...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#40 2011-05-08 20:55:11

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Dyplomacja

Ja lubie dostac Dyplomacje, gdy gram kampanie Draco. Bez dyplo gra jest bardzo ciezka(nawet z dyplo jest bardzo ciezka ^^ )


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#41 2011-05-08 21:00:23

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Dyplomacja

Kampania Dracona jest bardzo ciężka i ja osobiście jej nie lubię. Ale wiadomo, że te jednostki na plusie zawsze pomogą. W normalnym scenariuszu dobrze rozwinięta niejednokrotnie przesądza o wyniku gry...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#42 2011-07-02 16:01:12

Kuba X16

Przybysz

Zarejestrowany: 2011-06-17
Posty: 19

Re: Dyplomacja

Powiem tak, nekromancja jest ZBYT potężnym skillem, a dyplomacja przydaje się tylko na M i S.
Otóż, nekromacja to umiejętność zablokowana dla bohów ze wszystkich miast oprócz nekro. Po prostu przy awansie na xx lvl nie wylosujemy nekromancji, a u babki rzadko nam sie trafi.

Offline

 

#43 2011-07-02 18:21:34

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6898
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Dyplomacja

Niezwykle ciekawi mnie, dlaczego poruszasz kwestię Nekromancji w wątku o Dyplomacji .



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#44 2011-07-03 15:28:31

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Dyplomacja

Mnie średnio to ciekawi, dyplomacja jest zawsze skuteczna, przyłączenie 20 smoków na XL, lub czegoś w tym guście to niezaprzeczalny +... Poza tym do nekromancji musisz stoczyć bitwę, w niej możesz mieć straty...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#45 2011-08-01 17:09:19

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: Dyplomacja

Nie wiem czemu niektórzy mówią że Nekromancja jest podobna do Dyplomacji w 1 dostajesz tylko szkielety a w 2 większość jednostek.Niektórzy mówią także "marnuje się 1 slot w armii" ale przecież możesz przyłączyć jed. do siebie albo nie i je rozwalić więc możesz wybierać i przyłączać tylko jednostki z twojego zamku.


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 
Rangi i tytuły
Zobacz: Komnata Prestiżu

Ludność cywilna
Włóczęga
Przybysz
Obywatel

Armia Królewska
Rekrut
Szeregowiec
Tropiciel
Wojownik
Dowództwo
Generał
Heros

Władze
Strażnik
Hetman
Król
Ranga karna
Przestępca
Nasi Sojusznicy
Zobacz: Sala Tronowa

Akademia Wojny - Heroes of Might and Magic III
Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic.
www.disciples.pl
Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum

Zapraszamy na nasz portal gamingowy
Zobacz: e-Gildia Graczy

e-Gildia Graczy
Odwiedź także nasz profil na Facebooku!
Motta naszych użytkowników
Zobacz: Hala Sław


Zaprzyjaźnione kanały YouTube
Kanał MJOdorczuka
I tak nie ogarniesz...

Kanał Xena
Co tu dużo mówić?



Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
herosy3.pun.pl