Przestępca
Archanioł nie zaatakuje pierwszy - chyba że chce podlecieć pod wszystkie jednostki wroga, a to samobójstwo. Wg mnie smok ma tę przewagę, że nie kosztuje tak dużo, a ponadto czy ktoś zwrócił uwagę, że całej armii Lochu nie da się np. spowolnić? Smok skutecznie to niweluje, przez co rzucenie w pierwszym ruchu spowolnienia mija przeciwko armii ze smokiem, mija się właściwie z celem. Generalnie nienawidzę archaniołów z prostego względu - bardzo spodobały mi się arcydiabły. Smok.
Offline
Obywatel
Arcydiabły to już w ogóle leżą przy archaniołach i kwiczą! Ale rozumiem, prawdziwa miłość nie pozwala widzieć wad.
No więc da się spowolnić armię lochu - bo archanioł i tak zawsze kończy turę (o ile oczywiście wrzuci się czekanie). A jak na przykład dowodzący zamkiem przyśpieszy swoje wszystkie jednostki - najważniejsze z nich dochodzą do wroga w pierwszym ruchu. Wyobraź no sobie czempiona atakującego po przejechaniu 12 pól... 60% obrażeń więcej. Zamek jest bardziej niebezpieczny, jeśli chodzi o czary, działające zbiorowo na ruch.
Ciągle jestem za archaniołami, koronny argument się nie zmienia - wskrzeszają przez całą grę, pozwalając nam gromadzić armię bez strat. Policzcie sobie ile jednostek tracicie po drodze, nim dojdzie do porządnej bitwy i zrozumiecie na czym polega niezbywalna wartość tej potężnej jednostki.
Offline
Czarne Smoki mają odporność na Armageddon? Wątpię. Są odporne na czary 3 i 4 poziomu, a Armageddon jest na 5, o ile się nie mylę...
Offline
Czarne smoki są odporne na wszystkie
czary, tylko złote mają śmieszną (bo nie wskrzesisz, ale z implozji już oberwie) odporność 1-4.Offline
Rekrut
Tak, ale jak sam juz kiedys powiedziales Koragg - "Zeby zaatakowac implozja, to trzeba ja najpierw miec...". Ja i tak, i tak pozosyaje przy swoim - ARCHANIOL!!!!!!!
Offline
Przestępca
W sumie aniołów się nawet nie opłaca robić - za dużo kasy, zachodu i klejnotów. Lepiej zająć taką np. Twierdzę i tam dojść do niewiele gorszych behemotów, niż tracić całą fortunę na anioły. Jedna sprawa - niby jakim cudem mam wykupić co tydzień archanioła bez utraty możliwości racjonalnej rozbudowy innych miast, skoro jeden kosztuje aż 5000 i 3 klejnoty? Smoki już bardziej się opłaca, otrzymujemy świetną jednostkę, ale nie przesadnie drogą, ponadto odp. na magię i zionięcie są bardziej wartościowe, niż wskrzeszenie i morale.
Offline
Rekrut
Moze samo wskrzeszenie i morale nie, ale lepsza szybkosc, lepsze staty (atak i obrona), stale obrazenia no i jednak te morale i to wskrzeszenie, daja takiego kopa, ze hohoho.... i Archaniola nic nie zatrzyma.
Offline
Obywatel
Ej, o co chodzi z tymi klejnotami w cenie archanioła? Ja rozumiem - wersje gry, WoG itd. Ale chyba w życiu się z czymś takim nie spotkałem, a trochę gram, będzie już z 10 lat... Jedno jest pewne - w pierwotnej, klasycznej wersji gry, o której rozmawiamy, archanioł kosztuje 5000 i tyle. I wówczas naprawdę opłaca się go kupić. Bo jest najlepszą jednostką miastową w grze.
Offline
Rekrut
Król Duch napisał:
Ej, o co chodzi z tymi klejnotami w cenie archanioła? Ja rozumiem - wersje gry, WoG itd. Ale chyba w życiu się z czymś takim nie spotkałem, a trochę gram, będzie już z 10 lat... Jedno jest pewne - w pierwotnej, klasycznej wersji gry, o której rozmawiamy, archanioł kosztuje 5000 i tyle. I wówczas naprawdę opłaca się go kupić. Bo jest najlepszą jednostką miastową w grze.
Absolutnie zgadzam sie. Tu jest mowa o "normalnych" Heroesach 3, a nie o WoGu itp., itd. Ja takze nigdy sie nie spotkalem z tym, zeby Archaniol kosztowal 5000 sztuk zlota i 3 klejnoty - w mojej wersji, czyli w tej normalnej, to Archaniol kosztuje 5000 sztuk zlota, bez zadnych klejnotow.
Offline
Szczerze mówiąc, to ja nie pamiętam [ech, ta skleroza...], żeby Archanioł kosztował 5000 + klejnoty
Może, kiedyś widziałem u siostry ciotecznej, coś mi tam błyszczy w pamięci... Ale bardzo słabo pamiętam i chyba coś mi świta, że było coś z klejnotami
Offline