Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#11 2008-09-23 22:20:20

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: O entach

I tak trudno mi w to uwierzyć, choć teoretycznie komp mógł mieć potężnego bohatera.

Offline

 

#12 2008-10-14 16:58:38

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: O entach

A ja wierze, J@kubkowi bo moglo tak byc, ja uwazam ze Enty sa bardzo dobra jednostka (choc bardzo powolna), ale od czego sa czary...

Mathias: No to se wierz. UPOMNIENIE.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#13 2009-07-09 11:11:19

Demigorgona

Obywatel

9799161
Skąd: Gd.
Zarejestrowany: 2009-07-06
Posty: 84
Miasto: Loch
Kampania: Eliksir Życia
Jednostka: Czarny smok
Bohater: Gelu

Re: O entach

Tak, enty są wolne, ale wystarczy je przyśpieszyć i robimy rzeź. ; D


Just sign right here, child.

Offline

 

#14 2009-07-11 22:12:22

Soran

Przestępca

Skąd: Polska
Zarejestrowany: 2009-07-11
Posty: 63
Miasto: Loch, nekro,twierdza i bastion

Re: O entach

Są wolne, ale mają duży przyrost poza tym zawsze można je przyspieszyć. Ich wadą jest na pewno krytyczne zmniejszanie zasięgu bohatera, ale w garnizonie się sprawdzają.

Offline

 

#15 2009-07-18 18:49:30

Drago

Przestępca

Zarejestrowany: 2009-01-14
Posty: 305
Miasto: Inferno
Kampania: Wszystkie z Inferno
Jednostka: Arcydiabeł i Czarny Smok
Bohater: Calh

Re: O entach

Beznadziejna jednostka dla bohatera, tragicznie obniża jego zasięg, dodatkowo ent jest za wolny, żeby czynnie uczestniczyć w walce. W garnizonie sytuacja się znacząco poprawia, bo jego szybkość nie ingeruje w bohatera, a wysoka wytrzymałość pomaga w obronie miasta. Ogólnie rzecz biorąc, zestawiając plusy i minusy - jednostka nieco słabsza, niż średnia, coś ok. 6-7 miejsca na 5 poziomie.

Offline

 

#16 2009-07-18 20:54:05

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: O entach

Wszystkie jednostki porównujecie jedna miarą.Trzeba patrzyć na zastosowanie i specjala jednostki.Jest wolny,ma dużo hp,ukorzenia przeciwnika i nic to wam nie mówi?ta jednostka jest wprost idealna do obrony strzelca.A poza tym kto nosi enty cały czas,jak one służą w FB,a jak ktoś je ma dla ochrony strzelca,by nie gineli podczas walk z neutralami to na koniec tury oddaje go pobocznemu,a main ma tylko pegazy albo smoki i nie traci ruchu więc nie mówcie mi,że jest cienki,bo to jest jednostka obronna jak golem.

Offline

 

#17 2009-07-23 15:27:17

sebox27

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-04-12
Posty: 91
Kampania: Niech żyje Królowa, Eliksir Ży
Bohater: Crag Hack

Re: O entach

Siema. Może to taki temat nie typowy, ale niech będzie Zauważyłem że nikt nie docenia tych jednostek... Myśle że gdyby nie ta szybkość miotały by nieźle.. Bo nawet duży jest ich przyrost jak na poziom tych jednostek.. Zagajnik nam dodaje aż +3 ! Czyli z "zamkiem" wynosi aż 9 a z Graalem aż 12 Oceniam je dość wysoko bo i tak mają dobre hp też 65 no ale te dmg mogły by być większe no ale cóż wkońcu drzewka się nie ruszają hehe No to na tyle. Czyli temat taki do pogaduchy o nim ... Pozdro

AJĆ... Sorry nie zauważyłem, że już był temat o entach .. Usuńcie to i sorry
Z góry dzia i pozdro

Ostatnio edytowany przez sebox27 (2009-07-23 16:05:57)

Offline

 

#18 2009-07-25 18:49:15

Black Alamar

Gość

Re: O entach

Nigdy mnie ta jednostka nie przekonała. Jej wysoki przyrost trzeba najpierw wykupić za 2k złota, sam ent jest koszmarnie wolny, ja wszystko rozumiem, ale taka szybkość? Ent nie nadaje się do brania w podróż z bohaterem, niby żyje długo i niby oplątuje, ale jak już oplącze, to się z miejsca ruszyć nie może, żeby korzonki trzymały. Na CH pewien Baron usiłował nawet wmówić, że ent jest lepszy od minotaura, co oczywiście jest wierutną bzdurą. Ent to jednostka garnizonowa, a to oznacza wysoce ograniczone zastosowanie. Entowi daleko do minotaura, ptaka gromu, czy gorgony, choć wciąż jest lepszy od magmy czy kapłana, bo jak już walnie, to rozsądne dmg zada - w przeciwieństwie do kapłana.

 

#19 2009-07-25 23:20:09

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: O entach

Jednostka denna, jedna z najgorszych na poziomie (wg mnie oczywiście). Jest krytycznie wolna, spowalnia boha do maximum. Nie ma żadnych super zdolności: niby potrafi przytrzymać jednostkę w miejscu. Ale kiedy on do niej dojdzie? Jednostka nieprzydatna, nie bierze czynnego udziału w grze. Ent jest dobry TYLKO w obronie, a więc jest BARDZO ograniczony. Nie warto go brać z bohem, więc na co nam on? Źeby siedział w mieście? Po co mi takie coś? Wolę Kapłana, który chociaż strzela.
Próbujecie coś tu mówic o przyspieszaniu: a więc po 1. jak będziemy mieszać czary, to mogę z Chochlika zrobić najlepszą jednostkę na poziomie. A po 2. Przyśpieszenie na poziomie mistrzowski PODWAJA szybkość jednostek. A w przypadku Enta to i tak za mało.

To tyle.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#20 2009-07-26 00:41:39

 Majer

Obywatel

8683191
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2007-04-24
Posty: 486

Re: O entach

Jest to jednostka do FB tzn. że kupujemy ją pod koniec gry dostarczamy do main boha i rozgrywamy decydującą walkę. Można tą jednostke wykorzystać dobrze np. zakorzenić wroga przy elfach (nie dosłownie przy) i wtedy prosta strzała i pozamiatane. Grajac kiedyś trochę Rampem przekonałem się że ta jednostka zostaje na polu bitwy jako ostatnia, bo hp robi swoje. Gorzej sprawa się ma jak stracimy elfy, bo przejście do wrogich jednostek np. strzeleckich to jest droga przez piekło. A jakby zakorzeniał na stałe heh dobrze wykorzystane byłoby odpowiednikiem oślepienia i specjal nie różniłby się niczym od specjala meduzy czy bazyla, lecz różnica jest taka że drzewiec zawsze zakorzeni. Jak dla mnie jednostka w miare przydatna i daje ją jako w miare wysoko postawionego średniaka 5 lvl.

Trzeba przyznać że jako jednostka neutralna to miodzio do wbijania expa taka lepsza werjsa zombi.


http://img.userbars.pl/137/27235.png
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"

http://i49.tinypic.com/11m9lyv.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba i zbiorniki betonowe Knurów sprzątanie bydgoszcz pojemnik na piasek i sól 400l specjalista google ads sopot