Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#71 2010-01-16 11:04:24

Bos18

Obywatel

4877101
Zarejestrowany: 2009-10-11
Posty: 119
Miasto: Cytadela/Bastion/Lochy
Jednostka: Hydra Chaosu
Bohater: Tazar/Wystan

Re: Wrota Zywiolow

Dokładnie tylko bardzo mnie boli walka z utopiami tym miastem... ma ktos jakas strategie zeby nie tracic za duzo nawet rusalek na utopie nie biore bo szkoda ale poza tym prosze o jakies techniki


Ukryte poczucie potęgi bywa nieskończenie rozkoszniejsze niż jawna władza.
http://i49.tinypic.com/2u6z5zs.png

Offline

 

#72 2010-01-16 13:39:21

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Wrota Zywiolow

Czy przypadkiem nie mozna uzyc zywiolakow magii podobnie jak hydr,ewentualnie z wsparciem?...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#73 2010-01-16 13:59:21

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Wrota Zywiolow

Nie można. Jak smoki zaczną uderzać w pewnym momencie hydre to ta przeżyje i ją wyleczysz, z magie tego nie zrobisz bo nie da się jej leczyć i ma mało hp. Nie założysz tez na nią blessa ani tarczy.


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

#74 2010-01-16 15:24:44

Bos18

Obywatel

4877101
Zarejestrowany: 2009-10-11
Posty: 119
Miasto: Cytadela/Bastion/Lochy
Jednostka: Hydra Chaosu
Bohater: Tazar/Wystan

Re: Wrota Zywiolow

dokładnie hydra na upie ma 250hp a magia nadal te 80 i latwo stracic ze 2 a gdy hydrze zadadza 160 to ona nadal zyje... to ja ponawiam pytanie ma ktos jakas strategie zeby zrobic utopie  w 4 tyg z malymi stratami tym miastem liczac ze trafimy np 3 czarnuchy


Ukryte poczucie potęgi bywa nieskończenie rozkoszniejsze niż jawna władza.
http://i49.tinypic.com/2u6z5zs.png

Offline

 

#75 2010-01-16 19:03:09

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Wrota Zywiolow

Dlatego mowilem,ze nie sam,zeby miec przynete,wtedy zywiolak moze atakowac,a miesa armatniego nie brakuje w WZ(magma,czy energia)...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#76 2010-01-17 09:45:30

Bos18

Obywatel

4877101
Zarejestrowany: 2009-10-11
Posty: 119
Miasto: Cytadela/Bastion/Lochy
Jednostka: Hydra Chaosu
Bohater: Tazar/Wystan

Re: Wrota Zywiolow

przy dobfrych statch szkoda marnowac tego miesa bo tak naprawde to wszystko oprcz wody i powietrza to mieso armatnie i ja bym sie tak nie rzucal... jedynym rozwiazaniem jest chyba budowanie db w innych miastach


Ukryte poczucie potęgi bywa nieskończenie rozkoszniejsze niż jawna władza.
http://i49.tinypic.com/2u6z5zs.png

Offline

 

#77 2010-01-17 10:59:11

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Wrota Zywiolow

Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest nie grać confem na mapach z utopiami, gdzie ma się mega staty bo conflux jest bardzo kruchy i nie za bardzo wyskoczy do fb przeciwko Cragowi/Tazarowi który ma kulkę lub płaszcz.


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

#78 2012-05-12 23:36:24

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Wrota Zywiolow

To miasto to znakomity pomysl . Jedno z moich ulubionych . Glowna zmiane jaka bym wprowadzil to przyrost feniksow do 2 ALE w zamian gdy polegna moga sie odrodzic w 100 % a nie w bezsensownych 25 % . Jak polegna drugi raz to juz koniec definitywny . Oczywiscie jak polegnie ich 50 % podczas bitwy to po bitwie odradzaja sie do 100 % .Chyba ze za drugim razem po odrodzeniu polegnie ich 50 % wtedy juz tylko 50 % ich zostaje . Po tej zmianie wszystko bylo by perfekcyjne! yikes)))

Offline

 

#79 2012-05-12 23:49:44

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Wrota Zywiolow

Jak zwykle głupoty gadasz. Z twoimi "ulepszeniami" to miasto byłoby nie do pokonania...

Jest plik od liczby feniksów.

Ostatnio edytowany przez Xeno (2012-05-13 00:38:13)

Offline

 

#80 2012-05-13 00:39:44

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Wrota Zywiolow

Siłowo trzecie na poziomie, faktycznie jedno z najlepszych miast w grze. Wg mnie biorąc pod uwagę wszystkie okoliczności razem z Zamkiem wiedzie prym w świecie HoM&M. Całkiem dobrzy bohaterowie, duży poziom zaawansowania i ukierunkowania magicznego, ciekawe jednostki, graal bardzo dobry. Gdybym miał wymienic minusy, to byłyby to na pewno kiepskie niektóre poziomy (ziemia/magma, ogień/energia) i fakt, że nieulepszona armia Wrót nie ma ani jednego strzelca. W kwestii czysto estetycznych uważam Wrota za najgorzej wykonane miasto w grze, chociaż sama koncepcja wzbudza we mnie pozytywne emocje.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
herosy3.pun.pl