Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2007-03-25 10:20:09

lordpiorunow

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 277
Miasto: Loch/Bastion/Nekro
Jednostka: Minotaury, Smoki ogólnie
Bohater: Malekith/Wystan/Vokial/Uland
WWW

Magia powietrza

Zakllecia 1 poziomu

Haste
    Koszt:     6
Działanie:     1 tura / Spell Power
Basic:     podnosi szybkość wybranej jednostki o 3 pola
Advanced:     podnosi szybkość wybranej jednostki o 5 pól
Expert:     podnosi szybkość wszystkich jednostek o 5 pól


Magic Arrow
    Koszt:     5
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 10) + 10] ran
Advanced:     zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 10) + 20] ran
Expert:     zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 10) + 30] ran


View Air
    Koszt:     2
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     zaznacza na mapie: artefakty
Advanced:     zaznacza na mapie: artefakty, bohaterów
Expert:     zaznacza na mapie: artefakty, bohaterów, zamki

2 poziom

Disguise
    Koszt:     4
Działanie:     do końca dnia
Basic:     gdy przeciwnik identyfikuje bohatera, wszystkie jednostki pokazywane są jako najsilniejsza jednostka w armii tego bohatera, ale ich liczba jest prawdziwa
Advanced:     podobnie jak wyżej, ale pokazywana ilość poszczególnych jednostek wynosi zero
Expert:     podobnie jak wyżej, ale jednostki są pokazywane jako najsilniejsze z najbardziej rozbudowanego miasta gracza


Disrupting Ray
    Koszt:     10
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     obniża obronę wybranej jednostki o 3
Advanced:     obniża obronę wybranej jednostki o 4
Expert:     obniża obronę wybranej jednostki o 5


Fortune
    Koszt:     7
Działanie:     1 tura / Spell Power
Basic:     zwiększa szczęście wybranej jednostki o 1
Advanced:     zwiększa szczęście wybranej jednostki o 2
Expert:     zwiększa szczęście wszystkich jednostek o 2


Lightning Bolt
    Koszt:     10
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 25) + 10] ran
Advanced:     zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 25) + 20] ran
Expert:     zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 25) + 50] ran


Precision
    Koszt:     8
Działanie:     1 tura / Spell Power
Basic:     zwiększa atak na odległość wybranej jednostki o 3
Advanced:     zwiększa atak na odległość wybranej jednostki o 5
Expert:     zwiększa atak na odległość wszystkich jednostek o 5


Protection from Air
    Koszt:     12
Działanie:     1 tura / Spell Power
Basic:     zmniejsza rany zadawane wybranej jednostce przez Air Magic o 30%
Advanced:     zmniejsza rany zadawane wybranej jednostce przez Air Magic o 50%
Expert:     zmniejsza rany zadawane wszystkim jednostkom przez Air Magic o 50%


Visions
    Koszt:     4
Działanie:     do końca dnia
Basic:     pokazuje ilość jednostek w grupie i informuje o ich nastawieniu do bohatera; zasięg równy Spell Power, ale nie mniejszy niż 3
Advanced:     jak wyżej, ale dodatkowo pokazuje skład armii i statystyki wrogiego bohatera; zasięg 2 x Spell Power
Expert:     jak wyżej, ale pokazuje również informacje o garnizonie we wrogich zamkach; zasięg 3 x Spell Power


3 poziom

Air Shield
    Koszt:     12
Działanie:     1 tura / Spell Power
Basic:     wybrana jednostka otrzymuje o 25% mniej ran z ataków na odległość
Advanced:     wybrana jednostka otrzymuje o 50% mniej ran z ataków na odległość
Expert:     wszystkie jednostki otrzymują o 50% mniej ran z ataków na odległość


Destroy Undead
    Koszt:     15
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     wszystkie jednostki nieumarłe dostają [(S.P. x 10) + 10] ran
Advanced:     wszystkie jednostki nieumarłe dostają [(S.P. x 10) + 20] ran
Expert:     wszystkie jednostki nieumarłe dostają [(S.P. x 10) + 50] ran


Hypnotize
    Koszt:     18
Działanie:     specjalne
Basic:     przejmuje pod kontrolę wrogie jednostki, których wytrzymałość jest mniejsza niż [(S.P. x 25) + 10]
Advanced:     przejmuje pod kontrolę wrogie jednostki, których wytrzymałość jest mniejsza niż [(S.P. x 25) + 20]
Expert:     przejmuje pod kontrolę wrogie jednostki, których wytrzymałość jest mniejsza niż [(S.P. x 25) + 50]

4 poziom

Chain Lightning
    Koszt:     24
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     uderza w cztery jednostki pod rząd, zadając pierwszej z nich [(S.P. x 40) + 25] ran, a każdej następnej o 50% mniej
Advanced:     uderza w pięć jednostek pod rząd, zadając pierwszej z nich [(S.P. x 40) + 50] ran, a każdej następnej o 50% mniej
Expert:     jak wyżej, ale zadaje [(S.P. x 40) + 100] ran


Counterstrike
    Koszt:     24
Działanie:     1 tura / Spell Power
Basic:     wybrana jednostka zyskuje jeden dodatkowy kontratak
Advanced:     wybrana jednostka zyskuje dwa dodatkowe kontrataki
Expert:     wszystkie jednostki zyskują dwa dodatkowe kontrataki

5 poziom

Dimension Door
    Koszt:     25
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     teleportuje bohatera do widzianego i niezajętego miejsca na mapie; można się teleportować dwa razy dziennie, a każda teleportacja zabiera 3 punkty ruchu
Advanced:     jak wyżej, ale można się teleportować trzy razy dziennie
Expert:     jak wyżej, ale można się teleportować cztery razy dziennie, a każda teleportacja zabiera 2 punkty ruchu


Fly
    Koszt:     20
Działanie:     do końca dnia
Basic:     pozwala bohaterowi na latanie nad przeszkodami, ale tylko do 60% jego punktów ruchu
Advanced:     pozwala bohaterowi na latanie nad przeszkodami, ale tylko do 80% jego punktów ruchu
Expert:     pozwala bohaterowi na latanie nad przeszkodami bez ograniczeń


Magic Mirror
    Koszt:     25
Działanie:     1 tura / Spell Power
Basic:     wybrana jednostka dostaje 20% szans na odbicie czaru rzuconego przez wroga na losowo wybraną jednostkę wroga
Advanced:     wybrana jednostka dostaje 30% szans na odbicie czaru rzuconego przez wroga na losowo wybraną jednostkę wroga
Expert:     wybrana jednostka dostaje 40% szans na odbicie czaru rzuconego przez wroga na losowo wybraną jednostkę wroga


Summon Air Elemental
    Koszt:     25
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     przywołuje żywioły powietrza w ilości (Spell Power x 2); podczas jednej walki można przyzywać żywioły tylko jednego rodzaju
Advanced:     jak wyżej, ale przyzywa (Spell Power x 3) żywiołów
Expert:     jak wyżej, ale przyzywa (Spell Power x 4) żywiołów


pozdrowienia:)


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#2 2007-03-25 11:50:23

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia powietrza

Magia powietrza jest bardzo fajna, bo ma dobre zaklęcia i moją ulubioną Błyskawicę



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#3 2007-03-25 12:04:43

lordpiorunow

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 277
Miasto: Loch/Bastion/Nekro
Jednostka: Minotaury, Smoki ogólnie
Bohater: Malekith/Wystan/Vokial/Uland
WWW

Re: Magia powietrza

i lancuch blyskawic!


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#4 2007-04-12 13:55:16

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia powietrza

Łańcuch już mniej, bo go nie używam zbytnio



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#5 2007-05-02 14:17:11

lordpiorunow

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 277
Miasto: Loch/Bastion/Nekro
Jednostka: Minotaury, Smoki ogólnie
Bohater: Malekith/Wystan/Vokial/Uland
WWW

Re: Magia powietrza

a ja tak.

Solmyrem :-)

Wrota Wymiarow sa godne uwagi


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#6 2007-05-06 08:46:53

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia powietrza

I wskrzeszenie the best!



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#7 2007-05-13 16:50:05

cyrkiel

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-04-19
Posty: 50

Re: Magia powietrza

Ma dobre czary: lot, wrota wymiarów, przyspieszenie, błyskawica. Zniszczenie nieumarlych też jest dobre jak grasz przeciwko nekropolis. Mathias wskrzeszenie jest w magii ziemii;)

Offline

 

#8 2007-07-03 21:21:42

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia powietrza

No dobra, każdy sikę chyba może pomylić.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#9 2007-09-08 14:00:47

 matej64

Obywatel

10299626
Skąd: Miastko
Zarejestrowany: 2007-09-07
Posty: 191
Miasto: Bastion i Forteca
Jednostka: Centaur bojowy i Naga
Bohater: Mephala i Neela
WWW

Re: Magia powietrza

jest super są tu moje ulubione zaklęcia magiczna strzała i błyskawica


http://i46.tinypic.com/5p1rvm.png

Offline

 

#10 2007-09-09 09:25:28

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia powietrza

magiczna strzała występuje we wszystkich rodzajach magii.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
herosy3.pun.pl