Strony: 1
Rekrut
Zamek Nekromanty na Wortalu Tajemnice Antagarichu: LINK
Jak oceniasz jednostki z Zamku Nekromanty, w skali 1-6 ?
Ja oceniam tak:
Szkielet - 5/6 (jedna z najlepszych jednostek na swoim poziomie; jednsotka silna, z dobrymi statami, co prawda szybkosc pozostawia wiele do zyczenia, ale nie mozna miec wszystkiego )
Zmutowany Zombii - 2/6
Mumia Krolewska - 4/6 (bardzo dobra jednostka piechoty, rzuca klatwe i jest dosyc wytrzymala)
Wampirzy Lord - 6/6 (klasa sama w sobie )
Potezny Lisz - 5/6 (Lisz jest szybki i ma dobry skill, ale jest za drogi, jak na swoja jakosc, a i wytrzymalosc pozostawia wiele do zyczenia... )
Kosciany Smok - 5/6 (jednostka szybka, tania, zadaje duze obrazenia i obniza morale wrogim oddzialom, jednym slowem - same plusy)
A jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
Offline
Zombie 3.5/6! Ma możliwość 20% zarażenia plagą, co jest prawie równoznaczne z paraliżem, np. u Meduz z Lochu.
Offline
1. Szkielet(5,5/6)
2. Zombi(2,5/6)
3. Mumia(3,5/6)
4. Wampir(5,5/6)
5. Lisz(4/6)
6. Kościany smok(4,5/6)
Dziwny zamek. Nie przepadam za nim.
Offline
Przybysz
Witam. Jestem nowy i jeżeli napisałem w złym dziale, proszę o przeniesienie lub usunięcie tematu. Powiedzcie Mi:
- Jak rozbudować zamek w 1 tygodniu
- Jakie talenty brać
- I jakie czary sa najprzydatniejsze
Czekam na wasze odpowiedzi....
Offline
Generał
Cóż, nekromancja powinna być rozwinięta na maksa. Oprócz tego warto mieć logistykę, gdyż niektóre jednostki są wolne (choć lepiej w ogóle zombi nie zabierać), co spowalnia bohatera. Mistycyzm też się przyda, bo Nekromanta będzie rzucał dużo czarów typu klątwy, spowolnienia/przyspieszenia i jakieś ofensywne. Balistyka pozwoli każdym udanym strzałem niszczyć mury (na 3 stopniu), a łucznictwo da potężnego bonusa liszom.
Jeśli chodzi o rozbudowę miasta, to przy pomyślnych wiatrach i dobrej eksploracji można mieć kościane już w pierwszym tygodniu. Wystarczy dołożyć lisze, szkielety się zbiorą same z nekromancji i już mamy armię niepokonaną na wczesnym etapie gry, Czarodziej w życiu nie dojedzie na czas do tytanów, a do tego czasu to już nic nie zmieni. Ulepszenia typu studnia są przydatne, ulepszenie mumii daje nam bardzo solidną jednostkę a wampir bez ulepszenia jest potężnie okaleczony, trzeba sporo wydać, ale warto. Lisze po ulepszeniu nie są takie kruche jak wcześniej.
Jakie czary? Często pojawiają się klątwy, przyspieszenie jest dobre na szkielety. Spowolnienia użyjemy, gdy mamy dużo liszy, by zadać więcej szkód.
Offline
Generał
Oprócz faktu powolności zombi, które można zostawić do zabezpieczenia liszy, nie mam nic do zarzucenia temu zamkowi. Kościane smoki można już mieć w 1 tygodniu, co daje ogromną przewagę w początkowym okresie gry. Lisze po ulepszeniu zyskują spory bonus do zdrowia, już nie są tak kruche jak wcześniej. Mumia czy wampir bez skazy i zmazy, są świetni. Kościany smok to nie jest klasa tytana czy czarnego, ale daje radę w walce z pozostałymi. Szkielety zbieramy nekromancją, nie przepuszczając żadnym łatwym do ubicia neutralom.
Wampira trzeba jak najszybciej ulepszyć. Drogo, ale warto, bez dodatkowej szybkości i wskrzeszania siebie, ta jednostka nie istnieje - to znaczy jest dobra, ale dopiero wampirzy lord pokaże co naprawdę potrafi.
Lisz w przeciwieństwie do swego odpowiednika z trójki rani również nieumarłych sojuszników, jest jak magog.
Offline
Strony: 1