Rekrut
Żywiołak napisał:
Świetna jednostka z dużym potencjałem... Trzeba tylko dobrze używać, żeby nie padały i znowu - nie zabijać je specjalnie, tylko dlatego, że mają mało hp.
Pojedyńcze gargulce i jazda! Kosimy mapkę.
No widze, ze ktos w koncu przejrzal na oczy . Wiekszymi Gremlinami kosimy wsjo, przez minimum 1st tydzien.
Offline
Obywatel
Ja też zgadzam się że to świetna jednostka. Spójżmy na to inaczej. Grając innym zamkiem ile razy patrzyliście na kopalnie(w początkowej fazie gry) i ją omijaliście bo myśleliście sobie, że stracicie zbyt dużo jednostek i dalej nie pociągniecie. A z gremusiami nie ma tekiego problemu . Logiczne jest, że jęsli lepiej wystartujemy to później mamy przewagę. I to wszystko dzięki tak słabej jednosce 1 poziomu . W renkingu jest na 3 miejscu pod względem użytecznośći, ale z halabardikami by wygrali .
Offline
Przestępca
Cienkie i tyle. Mają żenujące staty (w tym HP), z daleka praktycznie nie zabijają, nie powalczą z żadnymi strzelcami z prawdziwego zdarzenia, nie mają braku ograniczeń w walce wręcz i wystarczy byle co, żeby je zabić.
Offline
Obywatel
Większe gremliny do dobra jednostka ponieważ w ponad 350 jednostek mogą zabić Czarnego Smoka.
Następnego plusa zdobyły u mnie za duży przyrost tygodniowy (podstawowy - 16, z zamkiem - 32, z grallem - 48).
Ostatnio edytowany przez Alamar (2009-06-10 18:27:50)
Offline
Generał
Na pewno do zdobywania kopalni na początku gry się nadają, potem są do pomocy magom i tytanom, którzy w późniejszej fazie gry będą grać pierwsze skrzypce, chociaż wtedy gremlinów jest dużo, więc jest nieźle.
Offline
Mnie ta jednostka nie przekonuje, może z racji tego, że Forteca od samego początku mnie odpychała, w tym głównie przez cenę jednostek i bardzo słabe gargulce. Gremliny byłyby dla mnie ok, tyle że z daleka zadają połowę swoich obrażeń, ponadto szybko jednak giną. O ile rusałkami mogę zdziałać wiele, o tyle gremlinami zazwyczaj nie zrobię nic poważnego. Ale to moja indywidualna ocena tej jednostki, po prostu nie leży mi i nie daję rady jej w sensowny sposób wykorzystać, zwłaszcza gdy do kompletu mam cienkie gargulce i golemy, które nawet porządnie nie przywalą.
Offline
Generał
Heh, Zenie, kiedyś też wyzywałeś WŻ od najgorszego badziewia
Ja tam zostaję przy Nekro, Cytadeli i Fortecy.
Offline
Większe Gremliny mają raczej słabe staty. Jednak posiadają 3 podstawowe zalety:
1) Jako jedyne na 1 lvl strzelają
2) posiadają wysoki przyrost
3) są tanie jak barszcz
Dzięki temu należą do lepszych jednostek 1. poziomu .
Offline
Obywatel
Zwykłe gremliny mnie nie pociągają. Natomiast ulepszona wersja jak najbardziej - co prawda przyrost i cena bez jakiejś rewolucji w żadną stronę, ale strzelanie jest bardzo ważną cechą. Gdy ze 100 takich stworków rzuci młotem (to mi przypomina atak gremlinów), to wróg się sypie, nawet jeżeli jest z wyższego poziomu. Bardzo ważna jednostka (ulepszona wersja) przy zajmowaniu kopalń i eksploatacji terenu. A wygląd - to nie jest w ogóle ważne, ale przypominają mi staruszków w piżamach.
Offline
Popieram Cię - zwyczajne Gremliny to jednostka praktycznie bez zalet. Na całe szczęście budowla ulepszająca kosztuje tam zaledwie 1000$ i nieulepszona wersja tego potwora praktycznie nie istnieje. A na upie są już bardzo dobre .
Odnośnie przyrostu, to jest ich o 2 więcej niż np. gnolli, halabardników, itd. A cena - bardzo, bardzo tanie. Tanie siedlisko, tania jednostka, wydasz na nie wyjątkowo mało.
Jeśli chodzi o wygląd, to masz rację . Staruszki w piżamach, w dodatku o zielonej karnacji, co może oznaczać np. tropikalną chorobę (coś w stylu ,,zemsty faraona" w Egipcie) .
Offline