Obywatel
Siema. Slabo wiem czasami jak dobierac bohaterow na start, dlatego zwracam sie do was o pomoc>a<
Jesli mozecie, uszeregujcie mi 3 najlepszych bohaterow danego miasta i dlaczego... Nie wymagam duzego rozpisu, tylko tak zeby po_prostu bylo zrozumiane, chyba ze dla kogos to przyjemnosc. Czyli
1 najlepszy
2 gorszy od najlepszego
3 nieco gorszy od gorszego
Jesli mozecie w ten sposob. Z gory dzieki
Zen-Aku edit: 5 pkt. * 2 + 2 pkt. * 3 = 16 pkt. Upomnienie nr [5] = minus.
Offline
Obywatel
Wypiszę porostu trzech, według mnie najlepszych bohaterów z zamków, którymi najczęściej gram, mam nadzieję, że o to chodziło.
Nekropolia
-Tamika- Specjalność Upiorni Rycerze i taktyka i nekromancja na start (w rozgrywkach nieligowych).
-Sandro- Specjalność Talent Magiczny, ta umiejętność i nekromancja na start.
-Thant/Viokal- Specjalność Thanta Ożywienie, Nekromancja i niestety Mistycyzm na start, Viokal, mistrz Wampirów, Nekromancja i cóż za nietrafny wybór, artyleria. Bohaterowie już z niższej półki.
Loch
-Dace- Wspaniały bohater, specjalność Minotaury i jedne z najlepszych umiejętności na start: Taktyka i Skuteczność Ataku. Jeden z najlepszych bohaterów w grze.
-Gunnar- To prawdziwa potęga, specjalność Logistyka, zaczyna z Logistyką i Taktyką, chyba najlepszy bohater w grze.
Ja opieram się na tych dwóch i trudno mi wybrać trzeciego, więc zostawiam do wyboru.
Ostatnio edytowany przez Doktor Schnabel von Rom (2009-04-25 11:19:44)
Offline
Obywatel
No wlasnie, to nie do wszystkich zamkow, ale zawsze cos i dzieki, nekropolie czesto tez uzywam
Ale o co chodzi wlasnie z ta logistyka?
Jesli dobrze !
Ostatnio edytowany przez sebox27 (2009-04-25 11:28:09)
Offline
Obywatel
Logistyka zwiększa zasięg bohatera na lądzie o (adekwatnie do poziomów) 10%, 20% i 30%. W dodatku Gunnar dostaje 5% bonus do tej umiejętności na poziom (!). Bardzo ważna umiejętność w całej grze, jeszcze na początku i 5% bonus - Gracz, który posiada Gunnara na wysokim pozioma, praktycznie nie musi się martwić o punkty ruchu.
sebox27 napisał:
Jesli dobrze mysle to mysle ze jest to ze jak bohater jezdzi po planszy to znajduje np surowce exp potwory
Źle myślisz. Nie ma takiej umiejętności jaką opisałeś. Jest jeszcze Znajdywanie Drogi (Czyli zmniejszanie kary za jazdę po trudnym terenie) i Nawigacja (Logistyka na morzu). Chyba, że grasz w WOG'a, tam Talent Magiczny (!) daje premię do zdobywania zasobów na mapie (np. Leży 2 siarki, bohater jeśli posiada tę umiejętność, to zbiera adekwatnie do poziomu 3/4/5 siarki).
Ostatnio edytowany przez Doktor Schnabel von Rom (2009-04-25 11:38:19)
Offline
Generał
Jak masz logistykę, to masz więcej ruchu bohaterem. Spokojnie śmigasz przez pół mapy w jednej turze, tak to by ci zajęło np. trzy tury, albo cztery.
Edit: No tu mnie Doktor wyprzedził, ale to nie szkodzi.
Coś ode mnie:
Cytadela
- Tazar dobry bohater dla początkującego w Cytadeli, specjalność płatnerstwo, na wysokim poziomie wróg ci ubije tylko kilka jednostek, a ty oddasz i cała armia leży
- Wystan i Styg: Wystan spec od reptilionów, też mocny bohater, nawet elfy na upie rozwalą, ale to już dla zaawansowanych, Styg jak Sandro ma spec. talent magiczny, dlatego ją polecam.
Ostatnio edytowany przez Sauron (2009-04-25 11:38:48)
Offline
Obywatel
Jeszcze napiszę według mnie najlepszych z Bastionu:
-Kyrre- Specjalizacja jak Gunnar z 5% bonusem do Logistyki, przypominam, daje mu niezwykłą przewagę od pierwszych dni rozgrywki do jej końca. Podstawowe Łucznictwo i oczywiście Logistyka to bardzo dobrze rokujące umiejętności.
-Mephala- Specjalizuje się w Płatnerstwie, czyli 5% premia na każdy poziom i jeszcze Dowodzenie na starcie (no i oczywiście Płatnerstwo), powodują, że to bardzo dobra bohaterka. Podobna do Tazara z Cytadeli, który również jest wspaniałym bohaterem.
Offline
Obywatel
A czy warto patrzec na takich bohaterow tez, co specjalizuja sie >tez< w statystykach dla jednostek? Moze sie zdziwicie, ale kiedys pamietam jak gralem pierwszy, moze drugi, raz w heroesy, gralem zawsze twierdza i bralem Yog'a, nie wiem czy dla was dobry bohater... Ale pamietam jak moj bohater mial okolo 40 lvl, to moje cyklopy normalnie wymiataly Dobra ilosc hp, pamietam !
mialy nawet chyba siegalo prawie 200hp! (Zen-Aku: W ogóle nie wiem, jak takie coś można napisać... Co to znaczy "miały nawet chyba sięgało"? Bo po polsku to nie jest...), a dmg to wyszlo w granicach 20cos-40cos, cos takiego mialem... Wedlug mnie dosc dobry bohater twierdzy.Offline
Generał
Twierdza:
Dla mnie Crag Hack, Tyraxor ( ma taktykę), Gird, Terek
Inferno: np. Marius, Nymus
Offline
Obywatel
Twierdza: Crag Hack, Tyraxor, Gundula
WŻ: Monere, Lacus, Erdamon
Forteca: Aine, Neela, Torosar
Zamek: Sir Mullich, Valeska, Tyris
Bastion: Kyrre, Mephala, Ivor
Loch: Gunnar, Shakti, Dace
Inferno: Marius, Pyre, Nymus
Cytadela: Tazar, Wystan, Alkin
Nekro: Galthran (!!), Isra, Tamika
Offline
Doktor Schnabel von Rom napisał:
-Sandro- Specjalność Talent Magiczny, ta umiejętność i nekromancja na start.
I co z tego, że ma talent magiczny? Jest to wysoce niepożądany skill u maina, czarów ofensywnych się po prostu nie używa, bo i tak zadają nikłe dmg, przy tym kosztując mnóstwo many (jak na dany poziom ofc).
Sauron napisał:
Styg
Sauron napisał:
Gird
Tej dwójki też się to tyczy.
Sauron napisał:
Terek
Nie warto. Jak na warunki Twierdzy, gdzie mamy Craga i Tyraxora, branie go jest po prostu błędnym wyborem. Jego jedynym plusem jest taktyka na start.
sebox27 napisał:
Dobra ilosc hp pamietam mialy nawet chyba siegalo prawie 200hp
Bajek tutaj nie opowiadamy... Nie istnieje cyklop z 200 HP...
sebox27 napisał:
Wedlug mnie dosc dobry bohater twierdzy
Żałosny. Nie ma speciala, bo cyklopów się nie robi.
To tyle cytatów, teraz do sedna:
Zamek:
1. Sir Mullich - w końcu z jakiegoś powodu jest zbanowany na lidze... Specjalność szybkości dla jednostek jest zdecydowanie zbyt dużym plusem.
2. Tyris - za taktykę i dowodzenie.
3. Loynis - chociaż jak dla mnie nie warto go (jej?) brać, bo nauka na początek to straszliwe marnotrawstwo slota...
Bastion:
1. Kyrre - logistyka ofc.
2. Ivor - wiadomo, dopakowuje elfy, a na dodatek zaczyna z łucznictwem i skut. ataku.
3. Mephala - za dowodzenie i płatnerstwo.
Forteca:
1. Neela - jak na warunki Fortecy ujdzie, ale ogólnie jest średnia (zaczyna z denną nauką czarów...).
2. Torosar - niby taktyka mu pomaga, ale spec. balista i mistycyzm skutecznie od niego odstraszają.
3. Fafner - znowu nauka czarów psuje wszystko.
Inferno:
1. Marius - zaawansowane płatnerstwo na start i dopakowuje demony. Świetny bohater.
2. Nymus - podobnie jak wyżej, ale zaczyna z zaawansowaną skut. ataku, a dopakowuje czarty.
3. Pyre - logistyka na start, chociaż artyleria i spec. balista nie są najlepsze.
Nekro:
1. Isra - spec. nekromancja, nic dodać, nic ująć.
2. Galthran - dopakowuje szkielety i ma płatnerstwo na początek.
3. Charna - dlaczego? Special słaby, ale zaczyna z taktyką, co przy ogólnej powolności armii Nekro może mieć znaczenie.
Loch:
1. Gunnar - najlepszy bohater w grze, zaczyna z logistyką i skut. ataku, spec. logistyka.
2. Shakti - wymarzony na początek, oczywiście taktyka i skut. ataku są wspaniałe, zaczyna z dużą liczbą trogów.
3. Dace - skille te same, co u Shaktiego, lecz Dace dopakowuje najlepsze jednostki 5. poziomu - minotaury.
Cytadela:
1. Tazar - za płatnerstwo.
2. Wystan - dopakowuje jaszczury, łucznictwo i płatnerstwo na start.
3. Bron - dopakowuje bazyliszki, zaczyna (!) z bazyliszkami, jedyną jego wadą jest odporność na start.
Twierdza:
1. Tyraxor - dopakowuje wilki, na start taktyka i skut. ataku.
2. Crag Hack - spec. skut. ataku, zaczyna z tymże skillem.
3. Gundula - jak wyżej, ale dodatkowo zaczyna z mądrością.
Offline