Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#41 2009-02-08 21:26:19

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Dla Kleryka:
1.Mądrość
2.Inteligencja
3.Magia Ziemi
4.Magia Powietrza
5.Magia Wody
6.Logistyka
7.Talent Magiczny/Taktyka
8.Dyplomacja/Nauka
Gdy gramy bez regulaminów PLH i WoH,bardzo fajna jest dyplomacja.Umiejętności 7 i 8(Nauka i Talent Magiczny)rzadko sie trafiają dlatego zamiennikiem może być Taktyka,Szczęście,Dowodzenie,do wyboru.

Dla Rycerza:
1.Logistyka
2.Taktyka
3.Łucznictwo
4.Skuteczność Ataku
5.Płatnerstwo
6.Magia Wody
7.Magia Powietrza/Magia Ziemi
8.Magia Ziemi/Dyplomacja/Dowodzenie
Znowu ostatnie umiejętności do wyboru,gdyż zależy to od sposobu w jaki gramy,mapy i innych czynników.
Dyplomacja wcale nie psuje gry,chyba ,że osobie która jej nie ma. .Ostatnio grałem z kolegą( ja - Stronghold,on - Castle) i rozgrywka skończyła się źle dla mnie,ponieważ on miał dyplo i przyłączył sobie Tytanów,Starożytne Behemoty i inne potwory.Mimo,że miałem wybudowanego w mieście Graala,oblężenie było nie do odparcia.


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

#42 2009-02-09 17:07:29

tasakadi

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-01-29
Posty: 3
Miasto: Lochy
Jednostka: Chłopowie xD

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

1.Madrosc
2.Magia ziemi
3.Log.
4.Atak
5.Dowodzenie
6.Szczescie
7.Znajd. drogi
8.Obrona/Kontrola nad katapulta(zapomnialem jak to sie nazywa)

Offline

 

#43 2009-02-09 18:10:52

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

"Kontrola nad katapulta", to jest Balistyka .
U mnie sie to troszke zmienilo. Jak dobrze wszyscy wiemy, to w kazdym miescie sa bohaterowie od magii, czyli nazwijmy ich "Mag" a takze bohaterowie "od wojowania" i nazwijmy ich "wojownik" - na przyklad w miescie Zamke sa to kolejno: mag- Kleryk i wojownik- Rycerz, wiec tak:

Mag:
1. Madrosc
2. Magia Powietrza
3. Magia Wody
4. Magia Ziemi
5. Magia Ognia
6. Inteligencja
7. Talent Magiczny
8. Logistyka/ Taktyka/ Miscytyzm

Wojownik:
1. Logistyka
2. Dowodzenie
3. Madrosc
4. Magia Wody
5. Magia Powietrza
6. Taktyka
7. Znajdowanie drogi
8. Skutecznosc ataku/ Platnerstwo

Ostatnio edytowany przez stasek93 (2009-02-09 18:11:18)


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#44 2009-02-09 19:39:16

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

stasek93 napisał:

Mag:
1. Madrosc
2. Magia Powietrza
3. Magia Wody
4. Magia Ziemi
5. Magia Ognia
6. Inteligencja
7. Talent Magiczny
8. Logistyka/ Taktyka/ Miscytyzm

Powietrze i ziemię rozumiem, nawet ogień ujdzie, ale woda to dla mnie kompletna strata cennego miejsca, chyba że bohater specjalizuje się w dziedzinie czaru z magii wody, ale wtedy wyrzuciłbym ogień. 4 magie to zdecydowanie za dużo, wystarczą najlepsze, czyli ziemia i powietrze, z wskazaniem na ziemię, bez której może być ciężko. Inteligencja ok, ale za wyjątkiem czarnoksiężników i suwerenów, którzy mogą skorzystać z wiru magii. Talent to kolejna strata miejsca, choć w porównaniu z takim czymś, jak mistycyzm, czy sokole oko jest nawet niezły. Zupełnie zaś nie rozumiem mistycyzmu, po co brać takie śmieci i zajmować nimi cenne miejsce? Mistycyzmu nie biorę nigdy, za wyjątkiem sytuacji bez wyjścia, czyli gdy to coś trafi mi się z sokolim wzrokiem, bądź nawigacją (na mapie bez wody, bo w przeciwnym razie biorę nawigację).

stasek93 napisał:

Wojownik:
1. Logistyka
2. Dowodzenie
3. Madrosc
4. Magia Wody
5. Magia Powietrza
6. Taktyka
7. Znajdowanie drogi
8. Skutecznosc ataku/ Platnerstwo

Logistyka świetna oczywiście, dowodzenie? Nie do końca jestem przekonany, raczej unikałbym pochopnego wybierania tego skilla, bo ogólnie jest taki sobie, nie najlepszy, z drugiej strony nie jest też najgorszy. Mądrość dla woja to chyba jakieś nieporozumienie. O ile dla maga jest to dobry skill, to dla woja liczą się tylko podstawowe czary, do których nie potrzeba mądrości. Woda to totalny niewypał, sto razy lepiej mieć ziemię i/lub powietrze. Taktyka to najlepszy skill w grze, więc nie ma o czym mówić, należy brać przy każdej nadarzającej się okazji, znajdowanie drogi jest średniawe, można wcisnąć zamiast niego balistykę, czy nawigację na mapie z wodą, choć samo w sobie znajdowanie znajdzie jakieś zastosowanie, więc unikać tego nie trzeba. Skut. ataku i płatnerstwo - najlepiej mieć oba, a jedno to absolutny mus dla wojownika. Niekiedy może się trafić odp. na magię, co wziąłbym zamiast dowodzenia, ale ogólnie idealny woj to dla mnie:

1. TAKTYKA,
2. Logistyka,
3. Skut. ataku,
4. Płatnerstwo,
5. M. ziemi,
6. M. powietrza,
7. Balistyka,
8. Odp. na czary/Nawigacja (w przypadku mapy z wodą).

tasakadi napisał:

6.Szczescie

Bez urazy, ale to propozycja, jak skutecznie zniszczyć sobie miejsce? Branie tego badziewia jest jak samobójstwo, bądź marnotrawstwo miejsca.

altaeir napisał:

Gdy gramy bez regulaminów PLH i WoH,bardzo fajna jest dyplomacja.

Tak, w szczególności, gdy pozwala nam być nie do pokonania, rzeczywiście super... Jaki cel ma gra, skoro wynik jest z góry wiadomy?

altaeir napisał:

Umiejętności 7 i 8(Nauka i Talent Magiczny)rzadko sie trafiają dlatego zamiennikiem może być Taktyka,Szczęście,Dowodzenie,do wyboru.

Zamiennikiem? Od kiedy najlepszy skill w grze, czyli taktyka, ma jakiekolwiek porównanie do nauki, talentu, dowodzenia, czy w szczególności do gniotu, jakim jest szczęście?

Offline

 

#45 2009-02-09 20:11:50

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Zagraj na arenie,wtedy zobaczysz czy szczęście jest takie złe.Dowodzenie jest bardzo dobrą umiejętnością,gdyż wtedy zaatakuję dwukrotnie tym samym oddziałem w jednej turze.Umiejętności rozpisywałem dla maga,więc zadawanie pytań,po co mi talent magiczny jest bez sensu.Nauka też się przydaje w levelowaniu naszego bohatera.Jeśli idę całkowicie drogą magiczną,w jakim celu mam wybierać taktykę?Umiejętności rozpisałem tylko dla Kleryka i Rycerza,nie dla klas mieszanych.Nie twierdzę,że taktyka jest zła,nie zrozum mnie źle.Mam nadzieję,zenie wstawisz mi upomnienia za offtop,ale tutaj odpowiedziałem na twój post.


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

#46 2009-02-11 22:30:42

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Zagraj na arenie,wtedy zobaczysz czy szczęście jest takie złe.

A co mnie interesują areny? Zazwyczaj gra się normalnie, a szczęście to najzwyczajniejszy w świecie badziew, do którego nie ma co porównywać świetnej taktyki.

Dowodzenie jest bardzo dobrą umiejętnością,gdyż wtedy zaatakuję dwukrotnie tym samym oddziałem w jednej turze.

A ile masz na to szans? 12,5%... Poza tym są artefakty na morale, które często występują, wobec czego nie widzę powodu, żeby brać dowodzenie z miejsca, owszem, na pewno jest lepsze od mistycyzmu, sokolego wzroku itp., ale nie najlepsze.

umiejętności rozpisywałem dla maga,więc zadawanie pytań,po co mi talent magiczny jest bez sensu.

Nie jest bez sensu. Po co marnować sobie miejsce na takie coś? Ile się używa czarów ofensywnych? Zdecydowanie najmniej. Najistotniejsze są klątwy i błogosławieństwa, do których nie potrzeba żadnych talentów...

Nauka też się przydaje w levelowaniu naszego bohatera

Trochę się przydaje, lepsza jest nawet odp. na magię, że o innych nie wspomnę.

Jeśli idę całkowicie drogą magiczną,w jakim celu mam wybierać taktykę?

W takim celu, że odpowiednie ustawienie jednostek może zdecydować o losach bitwy, to dlatego taktyka jest i zawsze będzie najlepszym skillem w grze.

Mam nadzieję,zenie wstawisz mi upomnienia za offtop,ale tutaj odpowiedziałem na twój post.

Od kiedy dyskutowanie o umiejętnościach, w temacie o umiejętnościach jest offtopem?

Offline

 

#47 2009-02-11 22:53:16

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Bardzo dobrymi umiejętnościami wg. mnie są:
Nekromancja [nie uznajemy jej w tematach o jednostkach, jak mniemam, a tu nie ma mowy o przewadze Nekropolii, więc chyba mogę postawić na tą umiejętność...] - przydatna do wskrzeszania Szkieletów, im większy poziom zaawansowania tym więcej Szkieletów dostajemy
Dyplomacja - to jest bardzo dobra: oddziały mogą się do nas przyłączyć za darmo, bądź o 20%, 40%, 60% [w zależności od stopnia zaawansowania] taniej.

Offline

 

#48 2009-02-12 10:42:51

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Szkoda,że nie interesują Cię arenki,bo zobaczył byś jak niektórzy dzięki szczęściu zadają najwyższe obrażenia,a dzięki dowodzeniu mają 10 razy morale podczas całej walki,więc weź to pod rozwagę czy nie jest to przydatna umiejętność.Teraz przykład do zwykłej mapki.Zaatakowałeś hordę Uruków myśląc,że będzie ich około 50,a tu zaskoczenie jest ich 90.Gdyby było ich około 50,zniszczył byś Uruków bez własnych strat,ale w tym momencie nie dasz im rady.W walce z neutralną jednostką nie możesz się poddać,tylko uciekać lub walczyć.Wybierasz walkę,dzięki wysokim moralom udaje Ci się zwyciężyć z małymi stratami.Nie przydatna umiejętność prawda?
Mogę mieć dodatkowo 2 artefakty do morali,przez co szanse na podwójny atak będą większe.Ale wg mnie nie opłaca się zajmować slotów,lepiej mieć arty do łucznictwa,zwiększające siłę zaklęć.
Jak na początku zaznaczyłeś nie interesują Cię arenki,więc w grze z komputerem jak najbardziej można bawić się czarami ofensywnymi.Jeśli masz magię ziemi na poziomie mistrzowskim,10 mocy to Implozja będzie zadawała 10*75 +300=1050 obrażeń.Gdy masz Talent Magiczny obrażenia zwiększają się o 15%.
Razem:
(1050*0,15)+1050=1207,5 w zaokrągleniu do dołu bo tak jest w sile czarów,obrażenia będą wynosiły 1207.Bardzo mała różnica.
Jeśli idę drogą magiczną to twoja Taktyka się nie przyda.Na każdy twój ruch mam odpowiedź.Zasłonisz jed. strzelające rzucę Inferno,weźmiesz formację luźną - użyję Łańcucha Piorunów.Ty będziesz musiał do mnie wyjść,bo ja będę gromił Cię czarami i strzałkami.Na miejscu wspomogę moje jednostki czarami typu Tarcza,Przyspieszenie,Błogosławieństwo.Może ktoś powie,że w grze online nie będę miał Łańcucha Piorunów.Moja odpowiedź na to:
- równie dobrze Koragg jeśli nie będzie miał na początku bohatera z z Taktyką,potem może już jej nie dostać
- Łańcuch,dosyć często się trafia tylko nie opłaca się go używać
- W grze online(a szczególnie na M) nie będę szedł drogą magii
Nazwałem to offtopem ponieważ myślę,że każdy ma swoje najpotrzebniejsze umiejętności podstawowe i nie potrzebuje niczego dowodzić,iż są one najlepsze.Od tego są oddzielne wątki,np. Taktyka,co o niej sądzisz?.


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

#49 2009-02-12 15:08:47

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Ja tam uważam, że dowodzenie, zwłaszcza w Zamku, jest podstawą. Zamek jest z góry nastawiony na wysokie morale, a dowodzenie zresztą nie tylko dodaje +3 do morale, ale też niweluje negatywne premie za mieszanie jednostek.

Moim zdaniem podstawa to taktyka, logistyka, dowodzenie i magia(dla mnie powietrze). Resztę już napisałem wcześniej.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#50 2009-02-12 17:25:17

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Nekromancja, Dyplomacja - to już wyjaśniłem [potem nie miałem czasu pisać dalej].
Do tego dodaję jeszcze Dowodzenie - zwiększone morale, lepszy atak
Oczywiście dobrymi umiejętnościami są też Atak oraz Finanse. Dzięki Finansom możemy mieć +500zł więcej.
Mi bardzo przydaje się Logistyka i Nauka Czarów, ale chyba najważniejsza jest Mądrość, bo pozwala na nauczenie się w kapliczkach zaklęć nawet, jeżeli nie mamy odpowiedniego poziomu.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
legal http://www.informacjegdansk.pl/ sklepy nurkowe