Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#11 2008-11-24 08:46:20

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Zamek v Lochy

Co prawda Portal Chwały jest chyba najdroższą budowla w grze, bo nie jestem pewien ale chyba taniej wyjdą Ulepszone Smocze Grota (?komnaty?) w Lochach niż Ulepszony Portal Chwały, zgadza się?


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#12 2009-02-27 21:18:35

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Zamek v Lochy

No dobra, jeszcze raz:

Jednostki

Halabardnik vs. Tryglodyta - Koragg, halabardnik wcale nie jest taki wolny. Zresztą zadaniem jedn. poz. 1 jest obrona strzelców i ogólna defensywa. A halabardnik ma o wiele lepsze statystyki, zwłaszcza omawianą obronę. Zwycięzca: Halabardnik

Kusznik vs. Harpia Wiedźma - nie chce mi się tu zbytnio rozpisywać: harpia wiedźma.

Gryf Królewski vs. Obserwator - Koragg, mój drogi, to juz swego rodzaju nieobiektywność. Przecież gryf jest znacznie lepszy od oka: lata, zawsze kontraatakuje i ma lepsze statystyki. Obserwator też jest niezły, ale gryfowi nie dorównuje.

Krzyżowiec vs. Meduza - Meduza jest jednostką średnią, ponadto szybko kończą jej się strzały. Plusem jej jest brak ograniczeń w walce wręcz(co przy takiej niskiej liczbie ammo jest przydatne) i petryfikacja. Natomiast Krzyżowiec: pomijając to, że może konkurować z alpem, ma bardzo wysokie statystyki i przydatną umiejętność - podwójny atak. A więc on wygrywa.

Kapłan vs. Minotaur - szkoda się męczyć, minos wygrywa.

Czempion vs. Chimera - Chimera ma gorsze statystyki, ale dobre umiejętności. Za to czempion bardzo dobre statystyki, a umiejętność(w dobrych rękach) można nieźle wykorzystać. Czempion wygrywa.

Archanioł vs. Czarny Smok - starcie tytanów. I tutaj można różnie mówić. Dla mnie archanioł jest lepszy, bo ma o 5pkt ataku i obrony więcej. Smok ma 50pkt. HP więcej. Arch jest szybszy. Umiejętności - równe. Stawiam na archanioła.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#13 2009-02-27 22:47:21

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek v Lochy

Mathias, czepiasz się posta sprzed roku

Mathias napisał:

Koragg, halabardnik wcale nie jest taki wolny.

Jest wolny, i to bardzo

Mathias napisał:

Zresztą zadaniem jedn. poz. 1 jest obrona strzelców i ogólna defensywa.

Powiedz to centaurowi

Mathias napisał:

A halabardnik ma o wiele lepsze statystyki, zwłaszcza omawianą obronę.

Ok, staty ma lepsze, ale jaki ma przyrost? Z zamkiem rzędu 28, zaś troglodyta z zamkiem i kręgiem ma przyrost aż 35 (tj. co tydzień jest o 7 trogów więcej), już nie mówię, że bohaterowie Lochu startują z większą ilością trogów, niż bohaterowie Zamku pikinierów. Jakby nie patrzeć trog jest jeszcze odporny na oślepienie, co jest wprawdzie mało użyteczne, ale jednak - troga się nie da oślepić. Pikinier ma odp. na szarżę czempionów, ale to jest w ogóle bezużyteczne.

Mathias napisał:

Koragg, mój drogi, to juz swego rodzaju nieobiektywność. Przecież gryf jest znacznie lepszy od oka: lata, zawsze kontraatakuje i ma lepsze statystyki. Obserwator też jest niezły, ale gryfowi nie dorównuje.

Mimo wszytko między tymi jednostkami różnica jest minimalna. Nie zapominaj, że beholder to strzelec, a jak na strzelca jest wytrzymały, ponadto ma dużo strzałów i, co najważniejsze, nie ma ograniczeń w walce wręcz, więc doskonale się broni.

Mathias napisał:

Meduza jest jednostką średnią, ponadto szybko kończą jej się strzały.

Nieulepszonej tak, ulepszona ma już 8 i zazwyczaj wystarczy.

Mathias napisał:

szkoda się męczyć, minos wygrywa.

Nie wygrywa, deklasuje

Mathias napisał:

Chimera ma gorsze statystyki, ale dobre umiejętności. Za to czempion bardzo dobre statystyki, a umiejętność(w dobrych rękach) można nieźle wykorzystać. Czempion wygrywa.

Tak, tyle że drewno z nieba nie spada i jeśli nie masz przynajmniej dwóch tartaków, albo szczęścia do stert drewna na ziemi, to z budową kawalerzystów może być kiepsko, bo i stajnie trzeba jeszcze mieć. Mantikora jest stosunkowo łatwa do postawienia i ulepszenia, przez co staje się trzonem armii. Warto wspomnieć, że chimera jest szybsza od czempiona i lata.

Mathias napisał:

Umiejętności - równe.

Zionięcie > +1 morale
Odp. na magię > wskrzeszanie
Lot = lot

Nie bardzo równe

Offline

 

#14 2009-02-28 11:05:13

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Zamek v Lochy

To po kolei:

Halabardnik wolny? Ok, ale bez przesady. Nie rób z niego krasnoluda albo enta .
Heh, dlatego centaur (moim zdaniem) jest gorszy od pikiniera. Szybkość to nie wszystko, bo przecież nie rzucimy się naszymi 1poz. na armię wroga.
Bohaterów do tego nie mieszajmy, o nich napiszę później(wiadomo, którzy lepsi).

Obserwator - dla mnie na trzecim miejscu w tabeli(o ile się ni mylę ) pod cerberze i gryfie królewskim. Tak, strzela, ale Gryfowi wystarczą dwie kolejki, żeby do niego dotrzeć. Brak ograniczeń w walce wręcz - nie przeczę, że jest przydatny(a u strzelców bezcenny), ale gryf zawsze kontratakuje i lata.

Co do meduzy: ok, pomińmy liczbę strzał:
Krzyżowcy mają wyższy atak i obronę(o 2pkty), wyższą liczbę obrażeń, wyższą liczbę HP. Jakim cudem meduzy mogą z nimi remisować?

Cena siedliska czempiona może jest dość droga, ale w 2-3 tygodniu jak najbardziej do zbudowania. Wtedy zwykle mamy już drugie miasto i - w razie kłopotów - możemy stworzyć magazyny zasobów, co daje nam dodatkową premię drewna i kamienia(w Zamku). Chimera może trochę wcześniej, ale co z niej mamy? Tylko szybkość wyższa, choć przydaje się do zablokowania strzelców już w pierwszej kolejce. A w porównaniu z czempionem?
Czempion ma: wyższą obronę(o 2pkty), wyższe obrażenia(które dodatkowo zwiększa szarża będąca umiejętnością cenioną), wyższe HP(o 20punktów!). Co do umiejętności: nie mów mi tylko, że szarża jest bezużyteczna! Tak mówią osoby, które nie grają Zamkiem albo są zaślepione. Szarża to wysoce dobra zdolność. Dzięki niej możemy w ciągu poprawić obrażenia czempiona(które i tak są wysokie) o 45%! Paraliż chimery - cóż, to drugi(po szybkości) plus chimery. Ale i tak staty czempionów sprawę załatwiają.

Archanioł vs. Czarny Smok
Ty tak twierdzisz, dla mnie wskrzeszenie jest więcej warte niż odporność na zaklęcia.  Nie wiem, skąd to porównanie poszczególnych umiejętności. Przecież bierzemy pod uwagę ich zbiorowe działanie, bo one pojedynczo na pewno nie pracują.


Dobra dokończę posta:
Z tego, co napisałem wynika:
Zamek 5, Loch 2
Ale pamiętajmy o innych ważnych czynnikach:

Bohaterowie - Loch
Magia - Loch
Graal - Zamek(już tłumaczę: graal w lochu należy do grupy bezużytecznych graali dodających punkty garnizonowi dowodzącemu miastem. W lochu jest to +20 mocy. Jak powszechnie wiadomo, siła jest ważniejsza od magii. A więc chociażby graale Twierdzy i Cytki, pochodzące z tej samej rodziny, są lepsze. Graal w Zamku dodaje +2 do morale WSZYSTKIM bohaterom. Morale +3 to szansa 12,5% na podwójny atak. A więc, mając 7 jednostek, w drugiej turze jest to już pewne. Morale mimo pozorów to czasem broń zabójcza. Część(jeśli chodzi o morale) zależy od naszego farta, ale jeśli mamy +3 morale, to fart staje się coraz mniej istotny. Nieraz mam tak, że na 7jednostek zaatakuje drugi raz 4. Więc widać, że morale jest jednak ważne)
Budowle specjalne - Loch

Podsumowanie:
Zamek: 6, Loch: 5
Jak widać różnica jest mała, ale Zamek ma lepsze jednostki. A przecież siła jest najważniejsza



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#15 2009-02-28 13:39:40

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek v Lochy

Mathias napisał:

Halabardnik wolny? Ok, ale bez przesady. Nie rób z niego krasnoluda albo enta .

Ulepszony krasnolud i halabardnik mają identyczną szybkość. Halabardnik jest za wolny, żeby czynnie uczestniczyć w walce, więc po co mu siła? Żeby stał?

Mathias napisał:

Heh, dlatego centaur (moim zdaniem) jest gorszy od pikiniera. Szybkość to nie wszystko, bo przecież nie rzucimy się naszymi 1poz. na armię wroga.

Szybkość większa o 3 pozwala centaurom walczyć, a przyspieszone centki mogą blokować strzelców. Halabrdnicy tego nie zrobią, nawet na przyspieszeniu. Centaury są lepszymi i znacznie bardziej przydatnymi jednostkami.

Mathias napisał:

Bohaterów do tego nie mieszajmy, o nich napiszę później(wiadomo, którzy lepsi).

Wcale nie mieszam bohaterów, bo obojętnie jakiego wybierzesz, to ten z Lochu będzie miał zawsze więcej troglodytów. Ponadto pojedynczy troglodyta ma staty niższe tylko o 1, ma taką samą szybkość i tylko 4 HP mniej, a jak mówiłem, troglodytów zawsze jest więcej.

Mathias napisał:

Tak, strzela, ale Gryfowi wystarczą dwie kolejki, żeby do niego dotrzeć.

Patrzysz pod kątem porównania tylko tych jednostek. Jak rzucisz się gryfem na troglodytów i minotaury, które bronią beholderów i meduz? Nie rzucisz się, oto cały problem Warto dodać, że beholder ma o 1 więcej ataku od gryfa (obrony zaś mniej o 1), zadaje minimalnie gorsze obrażenia (3-5, a 3-6 to dla mnie praktycznie bez różnicy), ma tylko o 3 mniej HP, a przecież jest strzelcem. Nie tak łatwo gryf może tu zwyciężyć, może jest minimalnie lepszy, ale jest to różnica śmiesznie mała.

Mathias napisał:

Krzyżowcy mają wyższy atak i obronę(o 2pkty), wyższą liczbę obrażeń, wyższą liczbę HP. Jakim cudem meduzy mogą z nimi remisować?

Meduza to strzelec, a życia ma tylko o 5 mniej. Krzyżowiec jest lepszy, ale bez żadnej rewelacji.

Mathias napisał:

Cena siedliska czempiona może jest dość droga, ale w 2-3 tygodniu jak najbardziej do zbudowania. Wtedy zwykle mamy już drugie miasto i - w razie kłopotów - możemy stworzyć magazyny zasobów, co daje nam dodatkową premię drewna i kamienia(w Zamku).

Do zbudowania, a potem leżysz z drewnem i może Cię nie być stać nawet na ulepszenia innych jednostek, b drewno jest bardzo pożądane w Zamku, poza tym możesz zapomnieć o ratuszach, do których musisz mieć kuźnie, targowiska i gildie poz. 1., każde po 5 drewna, co w sumie daje tego drewna aż 15. Magazyny kosztują 5000 (!) i 5 kamienia każdy, więc trudno je postawić, zwłaszcza, że sam Zamek jest bardzo drogim miastem. Nie mówię, że chimera jest lepsza, bo nie jest, ale szybciej się pojawia i jest bardziej przydatna w armii, bo pomaga blokować strzelców i lata.

Mathias napisał:

Ty tak twierdzisz, dla mnie wskrzeszenie jest więcej warte niż odporność na zaklęcia.

Na archanioła można rzucić nawet najgłupsze zaklęcie (w stylu spowolnienia, berserka itp.) i nie masz na to żadnego wpływu. Na smoka nie rzucisz nawet implozji, ponadto smok zawsze się ruszy jako drugi (zakładając, że masz archanioły), bo go nigdy nie spowolnisz. Możesz dać jednego smoka bohaterowi i rozjeżdżać neutralne jednostki armageddonem. Wskrzeszenie nie może się do tego równać pod żadnym względem. Co ono wskrzesi? 20 kuszników? Toż to bez znaczenia. Ponadto archanioł marnuje turę na wskrzeszanie, zamiast używać jej do ataku.

Mathias napisał:

Przecież bierzemy pod uwagę ich zbiorowe działanie, bo one pojedynczo na pewno nie pracują.

Wskrzeszenie nie ma żadnego związku z morale, ale nawet wzięte razem nie mają szans z odp. na czary i zionięciem.

Mathias napisał:

Graal w Zamku dodaje +2 do morale WSZYSTKIM bohaterom.

Co jest de facto bezużyteczne, bo Zamek jak mało kto idzie w dowodzenie u bohaterów, a artefakty od morale są bardzo łatwe do uzyskania. 20 mocy, nawet tylko w garnizonie, oznacza rzucanie zabójczych czarów ofensywnych i klątw/błogosławieństw, które działają przynajmniej 20 tur, co jest liczbą ogromną.

Offline

 

#16 2009-02-28 15:58:36

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Zamek v Lochy

Koragg napisał:
"Szybkość większa o 3 pozwala centaurom walczyć, a przyspieszone centki mogą blokować strzelców. Halabrdnicy tego nie zrobią, nawet na przyspieszeniu. Centaury są lepszymi i znacznie bardziej przydatnymi jednostkami."
-Tak, ale to chyba nie jest porównanie Halabardnik vs. Centaur Bojowy, tylko Halabardnik vs. Piekielny Troglodyta, więc Halabardnik jest lepszy tak apropo.


Koragg napisał:
"Meduza to strzelec, a życia ma tylko o 5 mniej. Krzyżowiec jest lepszy, ale bez żadnej rewelacji."
-Bzdura. Krzyżowiec ma lepszy atak, lepszą obronę, więcej HP i lepszą umiejętność.


Koragg napisał:
"Patrzysz pod kątem porównania tylko tych jednostek. Jak rzucisz się gryfem na troglodytów i minotaury, które bronią beholderów i meduz? Nie rzucisz się, oto cały problem  Warto dodać, że beholder ma o 1 więcej ataku od gryfa (obrony zaś mniej o 1), zadaje minimalnie gorsze obrażenia (3-5, a 3-6 to dla mnie praktycznie bez różnicy), ma tylko o 3 mniej HP, a przecież jest strzelcem. Nie tak łatwo gryf może tu zwyciężyć, może jest minimalnie lepszy, ale jest to różnica śmiesznie mała.
-Kolejna bzdura "różnica śmiesznie mała", a to dobre. Każdy Cię za takie coś wyśmieje, gdyż wiadomym jest, ze to właśnie GRYF jest bez konkurencyjnie i bezapelacyjnie najlepszą jednostką 3 poziomu, czy tego chcesz, czy nie.


Koragg napisał:
"Wskrzeszenie nie może się do tego równać pod żadnym względem. Co ono wskrzesi? 20 kuszników? Toż to bez znaczenia. Ponadto archanioł marnuje turę na wskrzeszanie, zamiast używać jej do ataku."
-TOTALNA BZDURA! 20 Kuszników?! hahahah, mi nie rzadko Archanioły wskrzeszają po 200, a nawet 300(!) Koszników, ze o innych jednostkach nie wspomnę.
Archanioł jest o WIELE lepszą jednostką.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#17 2009-02-28 18:22:12

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek v Lochy

stasek93 napisał:

Bzdura. Krzyzowiec ma lepszy atak, lepsza obrona, wiecej HP i lepsza umiejetnosc.

Bzdurę to Ty wiesz gdzie możesz sobie zrobić... Ma lepszy atak i obronę o 2, to nie jest jakaś zabójcza różnica, HP ma więcej o 5, a meduza przecież jest strzelcem, więc to logiczne, że ma mniej HP, niż jednostka walcząca wręcz... Lepsza umiejętność? To można nazwać bzdurą... Strzelanie, zamienianie w kamień i 100% walki wręcz są lepsze od dwukrotnego ataku. Różnica między tymi jednostkami jest mała, a na dodatek meduza jest tańsza i nie wymaga 5 kryształów do ulepszenia.

stasek93 napisał:

Kolejna bzdura "roznica smiesznie mala", a to dobre.

Zaczynasz mnie wkurzać... Znasz staty? Najwyraźniej nie...

stasek93 napisał:

Kazdy Cie za takie cos wysmieje

Tylko ten, kto nie zna się na grze.

stasek93 napisał:

gdyz wiadomym jest, ze to wlasnie GRYF jest bez konkurencyjnie i bezapelacyjnie najlepsza jednostka 3 poziomu, czy tego chcesz, czy nie.

Dlaczego? Bo jesteś w niego ślepo zapatrzony? Gryf nie ma jakiejś nadzwyczajnej przewagi nad resztą, zaś cerber jest mu równy i trzeba to w końcu zauważyć... Beholder ma lepszy atak, lepsze skille, co ważne, jest strzelcem, a ma tylko o 3 HP mniej od jednostki przeznaczonej do walki. Może gryf jest minimalnie lepszy, ale jest to różnica śmiesznie mała, prawie żadna. Jeśli chcesz siać bezsensowną propagandę, niepopartą żadnymi faktami, to zastanów się ze sto razy, zanim napiszesz coś podobnego... Już wspomnienie, że gryf jest "bezkonkurencyjny" jest wyjątkowo żałosne, bo cerber w niczym nie ustępuje przydatnością gryfowi, ma bardzo dobre staty i lepsze skille, zaś jeśli chodzi o beholdera, to może i gryf jest minimalnie lepszy, ale jest to różnica w praktyce żadna.

stasek93 napisał:

TOTALNA BZDURA! 20 Kusznikow?! hahahah

Zastanów się sto razy, zanim coś napiszesz... 1 archanioł nigdy nie wskrzesi 300 kuszników.

stasek93 napisał:

ze o innych jednsotkach nie wspomne.

Archanioł wskrzesza raz na bitwę...

stasek93 napisał:

Archaniol jest o WIEEELE lepsza jednostka.

Dlaczego? A, zapomniałem, Ty najbardziej na świecie nienawidzisz ARGUMENTÓW.

Offline

 

#18 2009-02-28 20:13:38

DBZ

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-02-08
Posty: 6

Re: Zamek v Lochy

Ehhh :-/ Znowu jakaś kłótnia, no niech będzie nieporozumienie. Psujecie tylko tak te forum! Nie szkoda?

Chyba każdy wie że wszystkie zamki maja swoich zwolenników i przeciwników, którzy będą bronic swojego zdania do ostatniej kropli krwi i widzę że nie dadzą się przekonać, to nawet z jednej strony dobrze. Jeden zamek jest lepszy w jednym, a drugim w drugim, to od graczy zależy jak to wykorzystają. Widzę że porównujecie tu nawet najmniejsze różnice, fajnie, to znaczy że musicie mieć niemałą wiedzę na ten temat. No ale z tymi szczegółami to tak bez przesady.

No to, co do tematu, moja tabela:

Pikinier vs. Troglodyta - Obrona o 1 punkt dla Pikiniera, bo przecież wszystko się liczy... Życie, znowu 5 na 10, czyli kolejny plus dla Pikiniera, co Troglodyty to odporność na oślepienie - dla mnie wcale nie tak dużo. Co prawda to zawsze więcej będzie Troglodyty, na początku gry owszem b. przydatne, ale w późniejszym etapie, to wcale nie takie ważne, jak ma się potężna armie z najwyższych jednostek. Wiec, podsumowując no niech będzie ten remis.

Kusznik vs. Harpia - Atak ten sam, obrona, kusznik spada. Harpie są trochę droższe, ale to naprawdę nie wiele im daje. I dalej zależy co dla Was jest ważniejsze czy podwójny strzał, czy może brak kontrataku i powrót na miejsce. Tutaj bym dała harpie.

Czyli jak na razie 1:0 Loch

Gryf vs. Złe Oko - Atak dla Oka, a obrona dla Gryfa. idąc dalej Gryf - nieograniczony kontratak, a nie okłamujmy się Beholder, też nie jest taki słaby i w walce wręcz też niezawodny. Jak dla mnie to tez remis, możecie się nie zgodzić.

1:0 dla Lochu

Krzyżowiec vs. Meduza - Krzyżowiec większy atak, obrona i wytrzymałość. Nie wolno zapomnieć  że Meduza zamienia w kamień na trzy tury, ale szansa to 20%, to według mnie niewiele, a dodatkowo krzyżowiec ma podwójny atak i wielki plus dla krzyżowca, który tutaj wygrywa.

1:1 Remis

Kapłan vs. Minotaur - Obrona dla Minotaura i wytrzymałość, ogólnie jak dla mnie na swój poziom kapłan nie jest aż tak dobrą jednostka, żeby móc równać się z Minotaurem inne jednostki owszem, ale nie tutaj.

2:1 Loch

Czempion vs. Chimera - Chimera, może sparaliżować przeciwnika, ale Czempion ma większa obronę, obrażenia i wytrzymałość o 20 punktów. I tu stawiam na Czempiona.

2:2 Znowu remis

To czas na najlepsze. heh.

Archanioł vs. Smok - Atak, obrona oraz zasięg obrażeń na korzyść Archanioła, natomiast wytrzymałość dla Smoka. Dalej, Smok odporność na magie, a Archanioł wskrzeszenie, tu według mnie zdanie indywidualne, ale ja uważam że to wskrzeszenie jest b. pożyteczniejsze. Wiec, z tego starcia cały wychodzi Archanioł, punkt.

2:3 Zamek, czyli według jednostek wygrywa Zamek.

Offline

 

#19 2009-02-28 21:48:50

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Zamek v Lochy

"Dlaczego? A, zapomniałem, Ty najbardziej na świecie nienawidzisz ARGUMENTÓW." - Moje argumenty już wiele razy podawałem na ten temat i nie chce mi się ich po raz setny powtarzać.

"Archanioł wskrzesza raz na bitwę..." - Wow! Bravo! Odkrył pan Amerykę.

"Zastanów się sto razy, zanim coś napiszesz... 1 archanioł nigdy nie wskrzesi 300 kuszników." - A czy ja napisałem, 1 Archanioł, czy Archanioły?


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#20 2009-02-28 23:32:53

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zamek v Lochy

stasek93 napisał:

Moje argumenty juz wiele razy podawalem na ten temat i nie chce mi sie ich po raz setny powtarzac.

Gdzie? Jedyne argumenty podawał Mathias i podawała DBZ.  I tylko z nimi można na ten temat w ogóle porozmawiać...

stasek93 napisał:

Wow! Bravo! Odkryl pan Ameryke.

Więc nie wskrzesi już innych jednostek, gdy wskrzesił kuszników... Więc:

ze o innych jednsotkach nie wspomne.

niemożliwe jest podwójne wskrzeszanie.

stasek93 napisał:

A czy ja napisalem, 1 ArchaniOL, czy ArchaniOLY?

Ja pisałem o jednym, więc nie wiem skąd nagle wzięła się jakaś  ogromna liczba archaniołów...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Is TS2 Space legal? komornik radzionków autohol radzymin automaty nurkowe