Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


  • Index
  •  » Akademia
  •  » Mało znane lub nieznane możliwości strategii i taktyki.

#1 2010-04-29 18:03:31

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Mało znane lub nieznane możliwości strategii i taktyki.

Chcialbym w tym watku przedstawic malo znane lub nieznane mozliwosci ktore pomagaja w grze.Zajme sie tylko takimi ktore nie wynikaja z bledow i wad kopii i nie sa wynikiem wgrywania kodow czy zmian w grze.
>>>>
Mozna zaczac od tych,ktore sa w grze.
Mowiliscie o stajniach gdzie za darmo sa ulepszani kawalerzysci.W zamku(taka brazowa budowla) mozna ulepszyc wszystkich (1 poziom za darmo).Tak ze jak macie zamek nie trzeba wykupywac ulepszonych budowli.
Gdy ochodzicie z zamku najlepiej zostawic 7 nieulepszonych jednostek 1 poziomu rozdzielic je na 7 wtedy wrog zaliczy dwie salwy z wiezyczek zanim zdobedzie zamek.Gdy sa Lisze i Magogi zostawic trzeba 6 bo te jednostki atakuja 3 pola a srodkowe sasiaduja ze soba i tracicie od razu 3 jednostki.
Malo kto pamieta o chatkach prorokow ktore wygladaja albo jak slomiana chata albo jak wielki grzyb.Tam mozecie zdobyc zadanie ktore zapisuja w dzienniku herosow po jego wykonaniu jest premia.Ja np dostarczylem krysztalowego smoka i dostalem +10!!! do ataku...
W inferno jest budowla ktora przenosi do innego inferno.2 budowle kosztuja 20 tysiecy ale jak na planszy sa dwa inferna na dwoch koncach to przeskakujecie BEZ RUCHU! z konca na koniec.Ja kiedys mialem 7 tych zamkow to wygralem bez chodzenia po planszy z posilkami tylko przeskakiwalem z zamku do zamku.
Nieraz mozna tez przyspieszyc przez wiry wodne i portale tylko trzeba miec cierpliwosc bo niekiedy wyrzucaja przypadkowo.
Na razie tyle ale tam jest duzo wiecej!

Offline

 

#2 2010-04-30 15:24:14

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Mało znane lub nieznane możliwości strategii i taktyki.

Po pierwsze:Gdzie jest to "tam"?
Po drugie: Wiekszosc z tych rzeczy, znaja nawet poczatkujacy gracze, ale nie mowie, moga sie kiedys komus przydac.
Po trzecie: Pisz wyrazniej, ciezko sie to czyta.
A ogolnie artykul dostanie: 5/10pk


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#3 2010-05-08 11:56:26

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Mało znane lub nieznane możliwości strategii i taktyki.

1.Tam ... w tej grze.
2.Zaczalem od podstaw stopniowo podam coraz mocniejsze elementy.
3.Postaram sie!
:O)))))))
Na wiry tez jest sposob. Nalezy zrezygnowac z jednego poziomu.Np z zombich i wtedy dziele szkielety np na 300 i 1.Wtedy wyrzuca tego jednego.I pozniej 299 i 1 i znow tracisz tylko 1.
Ja kiedys mialem 4 armie w czterech koncach planszy.A zielony byl silny i nie mial juz zamkow i uciekal.Szkoda bylo nie pokonac.
Ale byly wiry. podjechalem do wirow i przeskakujac polaczylem 3 z nich tak ze bylo 33 upiorne smoki 58 rycerzy 200 wiedzm.I prawie bez strat pokonalem zdobywajac artefakty i wrocilem spowrotem.A byla to duza plansza.Chyba z 17 szkieletow na tych skokach wypadlo tylko.
Szybkosc jest bardzo wazna.Dlatego trzeba brac Logistyke mistrz Znajdowanie drogi mistrz jak tylko się da.
Jak jestes wolniejszy to ci ucieknie przeciwnik.
Ale na to jest sposob.Ustawiasz na czele super silnego z 7 stworami 1 poziomu za nim ustawiasz nastepnego zanim nastepnego i cala sztafete a ostatni ma silna armie.Wtedy komputer nie ucieka a atakuje.Gdy się zblizy w twoj zasieg.Sztafeta podaje wojsko w jeden dzien jeden drugiemu
az do pierwszego silnego .I atakujesz wygrywasz.
Tak samo sztafeta pomaga dostarczac oddzialy.
Mozna praktycznie w 1 dzien zrobic odleglosc 8 i wiecej dni.A jak sa zamki po drodze to juz w ogole.Przerzucasz np do zamku armie ruch się konczy.Dajesz dymisje bohaterowi a w zamku kupujesz drugiego,ktory ma nowy zasieg i pedzisz dalej.Jesli zamki sa o 1 dzien drogi mozesz obskoczyc 1 herosem w 1 dzien !!!
>>>>>
Jak widzicie to juz jest duzo trudniejsze do organizacji a to jest moj ulubiony sposob gry!Sztafeta miedzy zamkami i herosami.Plansze Maks. robie tak szybko ze komputer nie nadaza z budowa 7 poziomu mimo ze gram na 200%!

Offline

 

#4 2010-06-10 12:28:50

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Mało znane lub nieznane możliwości strategii i taktyki.

Takie sztafety to fajna sprawa, ale ja gram honorowo i jezdze jednym poteznym bohem po planszy, a reszta zbiera wszystko z siedlisk, mlynow, wiatrakow itp. Lubie wyzwania, daje to najwieksza przyjemnosc w czasie gry.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#5 2010-06-16 12:23:24

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Mało znane lub nieznane możliwości strategii i taktyki.

Wiesz nie widze nic niehonorowego w sztafecie :O)))) W koncu nie wykorzystuje tu zadnych kodow ani bledow w oprogramowaniu tylko pomyslowosc :O))) To juz chyba gorsze jest uzywanie wskrzeszenia itp. sztuczek z ksiegi.Niby tracisz wojsko a znow je masz... Ja rozgrywam za pomoca walki glownie a mniej ksiegi.Poza tym wole przejsc szybko scenariusz zrobic nastepny losowy wszak jest ich nieskonczona ilosc ;O)))...

Nastepne porady :

Mozna tez o ile miasta sa o 2 dni drogi rozmiescic herosow miedzy miastami.I wtedy kupujesz jednego dostarczasz temu co stoi(1dzien) on dostarcza do 2 zamku(2dzien) dymisja.Nowy heros dostarcza do 2 herosa(3 dzien) ten dostarcza do zamku (4 dzien) dymisja nowy heros do 3(5 dzien)ten do miasta (6 dzien) dymisja.nowy heros do 4(7 dzien) heros nr 4 do celu(8 dzien) robisz w 1 dzien prawie 8 dni.
Niekiedy trzeba to powiazac ze statkami.I ustawic statki.Nie trzeba wtedy tracic czasu na wsiadanie.
Warto zawsze pomyslec nad przerzucaniem wojsk.To pomaga.
Dzieki dobrej organizacji transportu nie musisz wracac przez plansze tam i spowrotem co zabiera mnostwo czasu.

Offline

 

#6 2011-08-04 10:20:49

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: Mało znane lub nieznane możliwości strategii i taktyki.

Sztafety fajna rzecz tylko ile to kasy idzie na samych bohaterów .


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

#7 2011-08-04 11:08:24

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Mało znane lub nieznane możliwości strategii i taktyki.

No właśnie dlatego trzeba miec stabilną sytuację gospodarczą (nie tak jak w Polsce ;P).



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#8 2011-08-04 21:53:39

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Mało znane lub nieznane możliwości strategii i taktyki.

O jakie sztafety wam chodzi? Jeśli się nie mylę mowa tu o łańcuszkach z bohaterów od zamku do maina.

Offline

 

#9 2011-08-04 22:07:55

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: Mało znane lub nieznane możliwości strategii i taktyki.

Tak o to nam chodzi niektórzy nazywają to sztafetami.


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

#10 2011-08-04 22:10:35

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Mało znane lub nieznane możliwości strategii i taktyki.

Pierwszy raz się z tym określeniem spotykam.

Offline

 
  • Index
  •  » Akademia
  •  » Mało znane lub nieznane możliwości strategii i taktyki.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Is TS2 Space legal?