Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#21 2010-06-17 22:44:59

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Bohaterowie Cytadeli

max to chyba 7 na start, na S dobry, ale niech mi King nie mówi o nim, że na duże mapki jest...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#22 2016-04-18 19:22:59

 Kamilo67

Obywatel

Skąd: Gdzieś w odległych krainach
Zarejestrowany: 2015-08-15
Posty: 111
Miasto: KamiloLand
Kampania: TYLKO ŁATWE
Jednostka: Kamilos
Bohater: Kamilo :)
Magia: Słowa

Re: Bohaterowie Cytadeli

Mój ranking:
1. Tazar - specjalność płatnerstwo w już i tak obronnym mieście to świetna rzecz.

2. Alkin - specjalność do silnych gorgon to dobra rzecz. Oprócz tego na start płatnerstwo i atak, więc nieźle.

3. Bron - specjalność do też silnych bazyliszków i łatwy start (jako jedyny ma jednostki 4 poziomu w startowej armii). Oprócz tego płatnerz i odporność, więc dobrze.

4. Korbac - dotatkowy speed do i tak już silnych ważek i zwiększenie ich obrony przyda się, bo mogą łatwo zginąć. Płatnerz i Znajdywanie drogi na start, więc już go nic nie spowolni.

5. Andra - trochę nietypowa pozycja, jednak według mnie bonus do już i tak mocnej inteligencji może się przydać (o ile znajdziemy miasto z gildią poziomu 4-5).

6. Broghild - wiwerny nie są tak dobre, ale mogą być. Odkrywanie na start, więc się nada jako zwiad.

7. Drakon - obrona gnollom się przyda, bo pierwszy poziom zazwyczaj łatwo ubić.

8. Wystan - też trochę przesadziłem z tą pozycją, ale łucznictwo na start i dodatkowe punkty ataku reptilionom akurat tej jednostce mało potrzebne. Ona jest dobra w wytrzymałości, ale ma za niski atak, żeby łucznictwo coś pomogło.

9. Styg - słaby bohater, bo spec w T. magicznym, ale na tle wiedźm jedna z lepszych.

10. Voy - na tle wiedźm ma taką przewagę, że jako jeden z dwóch bohaterów w grze ma spec w nawigacji. Bardzo specyficzny skill, ale przynajmniej się przyda chociaż na tej wodzie. I też spowolnienie na start :-).

11. Merist - może spece do czarów nie są złe, ale tylko te ofensywne mają większy poziom wraz ze wzrostem levelu boha. Natomiast taka kamienna skóra dodaje marne 3 obrony więcej poziomom 1-2, później coraz mniej wyższym. Jeszcze ta nauka na start..

12. Mirlanda - to samo co merist, ale spec do osłabienia. Już wołe wzmocnić armię, a na przeciwnika co innego rzucić.

13. Gerwulf - nie lubię balisty, zbiera mozolnie bonusy i ciągle jest bezużyteczna. W dodatku, cytadela ma w kuźni namiot, więc kiepsko jak stracimy balistę.

14. Rosic - bonus do mistycyzmu to żart, bo zwiększe tylko 5% na poziom. A na expercie mistycyzm daje chyba 3 pkt więcej, więc liczcie z tego 5%..

15. Verdish - spec do namiotu medyka, więc w sumie zmarnowany. Przynajmniej w kuźni go mamy.

16. Tivia - spec w sokolim wzroku. Nie trzeba komentować :-).


"Zapraszam na Morenkę!" - Pietrek "Archon" Kogucik do Adasia, 2k16

http://tinyurl.com/y9dt3lw4 http://tinyurl.com/y8b5grtf

Offline

 

#23 2016-04-20 20:38:05

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Bohaterowie Cytadeli

Tu byłbym ostrożny. Przede wszystkim magowie w tej grze cierpią przez takie sobie skille typowo magiczne i gorszy rozdział statystyk w porównaniu z wojownikami, którzy potrafią przywalić, ale też poczarować. Nie zmienia to faktu, że mądrość to dla mnie skill bardzo ważny, gdy chcę stosować bardziej zaawansowaną magię. Masówki są bardzo silne, ale zbyt cenię sobie taktyczne (i strategiczne, gdy mówimy o mapie przygody) wykorzystanie niektórych wyższych zaklęć, by je tak po prostu zbyć. Niemniej, magowie są słabsi.

Dodatkowo magowie bitewni i wiedźmy mają problemy z zaklęciami, przez miasta zezwalające na gildię tylko do lvl 3.
Wiedźmy też głównie inwestują w moc i wiedzę. Magowie bitewni są bardziej zrównoważeni: wojo-magowie w stylu Rycerzy Śmierci, Alchemików i trochę Demonów. Xeno ich osobiście nie cierpi, ja zaś bardzo lubię.

http://www.heroes3.eu/umiejetnosci - lubię korzystać z tej tabeli, która w sumie zgadza się z tym co występuje w samej grze. Gram na Złotej Edycji, od jakiegoś czasu mod HD.

Przy czym Alchemicy i tak mają problemy z umiejętnościami startowymi i specjalizacjami, stąd Rycerze Śmierci ich zamiatają. Demony są dość porównywalni do R.Ś.

W rankingu ja bym osobiście przerzucił Wystana na 2. miejsce. Właśnie dlatego, że dodaje trochę ofensywy, to "oomph (umf)", które w Cytadeli jest nieco brakujące. Jest to miasto skupiające się na defensywie, która pozwala im odnosić mniejsze straty i w pewnym sensie przeżyć przeciwnika. Przez defensywę rozumiem więc: potężną wytrzymałość. Wystan nieco balansuje sprawę, podkręcając obrażenia i gwarantując dość gładką eksplorację mapy.

Andra i Broghild lecą na dół. By specjalizacja Broghilda zaczęła działać, musi on wejść na poziom 7. Na ten sam problem cierpią specjalizacje innych bohaterów (np. Tamika - władcy mroku, Dace - minotaury). Zresztą odkrywanie naprawdę nie robi aż tak dużo, marnowanie slota. Znajdziesz lunetę czy posążek na mapie, odwiedzisz wieżę obserwacyjną i wyjdzie na to samo. Nie ma mgły wojny, stąd odkrywanie tym bardziej traci na znaczeniu, a okazyjny Całun Ciemności z Nekro i tak wszystko zakryje bo tak działa.

Drakona w sumie lubię, choć to bardziej subiektywny niż obiektywny powód (zawsze uważałem, że miał fajny portret). Dla mnie był to po prostu trochę bardziej ubogi Shakti. Zaczyna z mniejszą ilością jednostek (gnolle, a nie troglodyci) i zamiast Skuteczności Ataku i Taktyki, ma Dowodzenie z Płatnerzem. Nie jest zły, po prostu alternatywy (Wystan, Tazar) są lepsze. Mimo wszystko dobrze od czasu do czasu nim zagrać, choćby dla próbowania innego podejścia.

Ostatnio edytowany przez Sauron (2016-04-25 16:09:22)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#24 2016-04-20 21:57:32

 Kamilo67

Obywatel

Skąd: Gdzieś w odległych krainach
Zarejestrowany: 2015-08-15
Posty: 111
Miasto: KamiloLand
Kampania: TYLKO ŁATWE
Jednostka: Kamilos
Bohater: Kamilo :)
Magia: Słowa

Re: Bohaterowie Cytadeli

Zapomniałem jak słaby ten Broghild, powinien być niżej. Jako zwiadowca jednak może być.

No tak, Andra to mag, będzie i tak mieć pełno tej wiedzy. Ehh, czemu ci magowie są tacy dziwni.

Wystana też powinienem dać wyżej, po prostu jakoś zastanawiam się czy na start łucznictwo się tak przydaje tam.

Jeżeli chodzi zaś o Magów Bitewnych, to kilku dobrych się znajdzie (Dessa, Vey, Gundula).


"Zapraszam na Morenkę!" - Pietrek "Archon" Kogucik do Adasia, 2k16

http://tinyurl.com/y9dt3lw4 http://tinyurl.com/y8b5grtf

Offline

 

#25 2016-04-25 16:09:40

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Bohaterowie Cytadeli

Inteligencja nie jest specjalnie potrzebna, bo na mapach można też znaleźć studnie odnawiające manę czy odpowiednio zaplanowany nocleg w mieście z gildią. Zbierając punkty wiedzy, nasza pula many automatycznie się powiększa stąd i tak wysokopoziomowi bohaterowie z kampanii mają many full. Do tego 1 czar/tura nie wymusza posiadania aż tak dużej puli, by wyrzucać bez przerwy kolejne rotacje. Dodatkowo opanowywanie kolejnych stopni zaawansowania w danej szkole, zmniejsza koszt czarów i nawet podkręca ich efekty. Ostatecznie są gorsze skille, ale też mnóstwo lepszych. Sytuacyjny i średni. Może się przydać, gdy dużo walczymy, wyrzucając kolejne rotacje skomplikowanych czarów np. Armagedonu, choć do tego polecam mieć czarne smoki lub coś innego odpornego na ogień.

Przyda mu się to łucznictwo, reptilioni pozostaną całkiem solidnymi strzelcami, choć ich rola nieco straci na znaczeniu gdy do akcji naprawdę wejdą wysokopoziomowe jednostki typu gorgony czy hydry. Dodatkowo łucznictwo przydaje się tylko reptilionom, stąd ostatecznie Tazar jest lepszy w dłuższym odstępie czasu. Może weźmie coś innego zamiast łucznictwa no i % bonusy do obrony zaczną z kolejnymi poziomami robić różnicę. Z kolei Wystan będzie lepszy na początku, bo sam będzie biegał z płatnerstwem, również inwestował w obronę stąd bonus obronny Tazara aż tak jeszcze się nie wyróżni a dodatkowe obrażenia od reptilionów da się prędzej poczuć.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
herosy3.pun.pl