Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#21 2010-06-30 19:23:35

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: O umiejetnosciach

Z tą nekromancją to jest bug taki, twórcy nie zablokowali jej, więc nawet druid może zostać nekromantą ^^. Co do nauki czarów to dobry skill dla szczura,  może nam podrzucić poza wojskiem jakieś pożyteczne czary i wracać się nie musimy .


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#22 2010-06-30 19:33:14

 FeestQ

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 156

Re: O umiejetnosciach

a tu od nauczyciela nekromancje dostale

Od nauczyciela, czyli od tego na mapie, co jest podobny do mnicha, tylko ze świeczką ?

Jeżeli tak, to uczony ma losowo "ustawioną" na początku gry umiejętność, której nauczy każdego, kto do niego zawita. Wtedy wszelkie ograniczenia przestają działać, i mimo wszystko dany bohater uczy się umiejętności od nauczyciela. Podobnie jest z chatkami wiedźmy. Tak więc np. łowca/strażnik może się nauczyć magii ognia, a nekromanta dowodzenia.

Offline

 

#23 2010-06-30 19:38:50

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: O umiejetnosciach

No przecież wiadomo, dlatego to jest niedopracowanie, jak blokują to powinni całkiem blokować, a nie sloty zapychać jakimś szajsem...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#24 2010-06-30 19:55:28

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: O umiejetnosciach

Tak, ale jaka zabawa byl tym bohem, jak po mapie smigalem. Takiej przyjemnej gry jeszcze nigd nie mialem.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#25 2010-06-30 20:06:22

 FeestQ

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 156

Re: O umiejetnosciach

Najlepiej w ogóle byłoby w każdej sytuacji, kiedy możemy nauczyć się umiejętności zapytanie, czy w ogóle chcemy dany skill posiąść. Niejednokrotnie wkurzyłem się, jak wchodzę do chatki wiedźmy, a ona uczy mnie sokolego wzroku. Bez żadnego zapytania, od razu. Jednak wywnioskowałem, że najlepiej sprawdzać co wiedźma chce nauczyć za pomocą szczurów. Niestety, tak się nie da w przypadku uczonych.

Offline

 

#26 2010-06-30 20:09:04

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: O umiejetnosciach

Ta, bo miałeś płaszczyk... ale wyobraź sobie co ja np. miałem jak bodajże Neelą dostałem od uczonego nekromancje i jak miałem wolny slot to tych maszkar dostawałem znikome ilości, a morale podu.padało i boha zwalniało tylko na śniegu... To była najbardziej wkurzająca gra w moim życiu...  Ale skoro miałeś płaszczyk to dostawałeś zombie, bo jeżeli masz skill, którego normalnie nie możesz mieć to podrasowujesz go jako ostatniego...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#27 2010-06-30 20:54:33

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: O umiejetnosciach

Taa, lisze doszly calkiem szybko, bo to b yla ta mapka z ameryka, ciagle nie wiem jak si ona nazywa. 20 lv masz juz w 3/4 tygodniu.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#28 2010-06-30 21:12:10

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: O umiejetnosciach

Ale musisz przyznać, że jeżeli chodzi o nekromancję to ten skill powinien być blokowany. Natomiast uważam, że na uniwersytecie powinno móc się nauczyć każdej magii niezależnie od boha ( to podnosi wartość budowli), ale blokowana magia jest 2x droższa...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#29 2010-07-01 09:26:35

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: O umiejetnosciach

Pobocznym, czyli szczurom najlepiej dawać umiejętności w stylu finanse, nauka czarów, itp.
Coś tam będzie bonus pieniędzy no i te czary przekazuje głównemu.
Po namyśle niegłupie jest także posiadanie logistyki/ nawigacji, wtedy można łatwiej i szybciej przesyłać posiłki.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#30 2010-07-01 10:21:38

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: O umiejetnosciach

Ale szczur może się za bardzo nie rozwinąć, więc wątpię, by kilka umiejętności od tak się nauczył. Najlepiej jak ma spec. finanse/350szt. zł i umiejętność finansów.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
herosy3.pun.pl