Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#11 2007-11-07 21:57:25

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: Umiejętności niepasujące do klimatu

jestnie potrzebny jak sie toczy wielkie bitwy.ale ogólnie sie przydaje


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#12 2007-11-13 23:54:31

 PlaceK

Obywatel

15546769
Skąd: ni stąd, ni z owąd :P
Zarejestrowany: 2007-10-30
Posty: 265
Miasto: Inferno/Nekro/Lochy
Kampania: SoD
Jednostka: ArcyDiabły/Smoki Cienia/C.Smok
Bohater: Random
Magia: Fire^^

Re: Umiejętności niepasujące do klimatu

Ja nierozumiem jednego. Czemu tylko ludzie z Nekropoli mogą się uczyć nekromancji. To chore. Tylko dla Nekro.


http://img216.imageshack.us/img216/9388/siggb4.png

http://i45.tinypic.com/2dvocg2.png

Offline

 

#13 2007-11-15 20:34:19

 Cohen

Hetman

Call me!
Zarejestrowany: 2007-11-01
Posty: 422
Miasto: Zamek
Kampania: odrodzenie erathii
Jednostka: Rdzawy smok
Bohater: Sir Murlich
Magia: powietrze
WWW

Re: Umiejętności niepasujące do klimatu

Wyobraź sobie kleryka z nekromancją. Tylko w Heroes IV są takie anomalia. Tutaj jest wszystko jasne. Nekromanta to człowiek wypaczony...

Offline

 

#14 2007-11-16 16:23:37

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: Umiejętności niepasujące do klimatu

Cohen Magus et a Gwyfirr zgadzamsiez tobą na 700 % !


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#15 2007-11-23 23:13:56

 PlaceK

Obywatel

15546769
Skąd: ni stąd, ni z owąd :P
Zarejestrowany: 2007-10-30
Posty: 265
Miasto: Inferno/Nekro/Lochy
Kampania: SoD
Jednostka: ArcyDiabły/Smoki Cienia/C.Smok
Bohater: Random
Magia: Fire^^

Re: Umiejętności niepasujące do klimatu

Cohen jak zwykle ma racje . No dobra nie schodzić z tematu. Moim zdaniem nadal nawigacja nie pasuje do klimatu, ale ten kleryk z nekromancja to już przesada


http://img216.imageshack.us/img216/9388/siggb4.png

http://i45.tinypic.com/2dvocg2.png

Offline

 

#16 2007-11-24 08:59:28

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: Umiejętności niepasujące do klimatu

nawigacja... nigdy mi sie nie podobała


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#17 2009-01-19 10:42:42

Serious Pandzior

Obywatel

13853770
Skąd: Sosnowiec
Zarejestrowany: 2009-01-19
Posty: 11
Miasto: Cytadela
Jednostka: Hydra Chaosu
Bohater: Tazar (L)

Re: Umiejętności niepasujące do klimatu

Według mnie są dwie.

Dyplomacja: Boh. z Aniołami może przekupić Diabły, by te walczyły z nimi ramię w ramię. I gorsze morale to wcale nie jest wyjście. Wyobrażacie to sobie w takim realu?

Szczęście: Że niby jak to działa? Jak? Po prostu klikamy na obrazek, potem okey i już jednostki się cieszę.

A nawigacja jak niby nie ma klimatu? Bo każdy Bohater, nie ważne czy jest jakąś wiedźmą czy piratem/żeglarzem powinien mieć takie same umiejętności żeglugi? Argumenty plax!

To temat [Cytat] "Umiejętności niepasujące do klimatu", a nie "Ta i ta mi się nigdy nie podobała" pół zdaniem.


http://i35.tinypic.com/d0ef.png

Offline

 

#18 2009-01-19 17:09:06

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Umiejętności niepasujące do klimatu

Mi sie wydaje, ze kazda umiejetnosc ma cos wspolnego z <">klimatem<">.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#19 2009-02-06 13:13:29

Tchite

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-01-11
Posty: 29

Re: Umiejętności niepasujące do klimatu

Co do Nekromancji tylko dla Nekro, to od czasu do czasu np. Barbarzyńcą można złapać tę właśnie umiejętność.

Offline

 

#20 2009-02-06 13:43:21

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: Umiejętności niepasujące do klimatu

Ostatnio też zauważyłem, że każda pasuje do klimatu. Tylko Dyplomacja... chyba nie możliwe to, że jak np. mamy Dyplomację na Mistrz i gra się Zamkiem, to jednostki z Inferno RACZEJ nie powinny się dołączać


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
click here przegrywamie kaset vhs wola przegrywnaie kaset vhs sosonowiec https://athler.pl/