jestnie potrzebny jak sie toczy wielkie bitwy.ale ogólnie sie przydaje
Offline
Ja nierozumiem jednego. Czemu tylko ludzie z Nekropoli mogą się uczyć nekromancji. To chore. Tylko dla Nekro.
Offline
Wyobraź sobie kleryka z nekromancją. Tylko w Heroes IV są takie anomalia. Tutaj jest wszystko jasne. Nekromanta to człowiek wypaczony...
Offline
Cohen Magus et a Gwyfirr zgadzamsiez tobą na 700 % !
Offline
Cohen jak zwykle ma racje . No dobra nie schodzić z tematu. Moim zdaniem nadal nawigacja nie pasuje do klimatu, ale ten kleryk z nekromancja to już przesada
Offline
nawigacja... nigdy mi sie nie podobała
Offline
Obywatel
Według mnie są dwie.
Dyplomacja: Boh. z Aniołami może przekupić Diabły, by te walczyły z nimi ramię w ramię. I gorsze morale to wcale nie jest wyjście. Wyobrażacie to sobie w takim realu?
Szczęście: Że niby jak to działa? Jak? Po prostu klikamy na obrazek, potem okey i już jednostki się cieszę.
A nawigacja jak niby nie ma klimatu? Bo każdy Bohater, nie ważne czy jest jakąś wiedźmą czy piratem/żeglarzem powinien mieć takie same umiejętności żeglugi? Argumenty plax!
To temat [Cytat] "Umiejętności niepasujące do klimatu", a nie "Ta i ta mi się nigdy nie podobała" pół zdaniem.
Offline
Rekrut
Mi sie wydaje, ze kazda umiejetnosc ma cos wspolnego z <">klimatem<">.
Offline
Obywatel
Co do Nekromancji tylko dla Nekro, to od czasu do czasu np. Barbarzyńcą można złapać tę właśnie umiejętność.
Offline
Ostatnio też zauważyłem, że każda pasuje do klimatu. Tylko Dyplomacja... chyba nie możliwe to, że jak np. mamy Dyplomację na Mistrz i gra się Zamkiem, to jednostki z Inferno RACZEJ nie powinny się dołączać
Offline