Obywatel
No ale skad wiesz ze w gildii ci się modlitwa trafi aurat...?? cała magia to jedna wielka niewiadoma.
Offline
Obywatel
Poprę cię pod tym względem bo nigdy nie wiadomo co może się znaleźć w danej gildii. Więc to ruletka.
Offline
Obywatel
Z doświadczenia wiem że magowie wypadają gorzej od typowych wojowników. Ja zawsze biorę magię ziemi (wolę to od mądrości) i tylko to. Stone skin, shield z umiejętnością odporność na magie i nie ma bata. Takiemu magowi zazwyczaj jednostki padają jak muchy I co z tego że raz mi koleś rzuci implozje i zabije 10 archaniołów jak w tym czasie reszta mojej armii wyrżnie go do końca następnej tury
Offline
Obywatel
Stawiam na magie ) za pomocą magii siłe można podrasować a przy okazji mocno osłabić przeciwnika
Offline
Magia magia i jeszce raz magia. Osłabia, rozwala, niszczy, wspomaga. Powiedzmy że mamy taką sytuacje nagle wyłazi nam przeciwnik z 3 razy wiekszą armią i logidtyka na expercie. Nie mamy co zwiewać itak nas dogoni chyba, że mamy takie czary jak chodzenie pow odzie (jeśli stoimy na brzegu a inny ląd jest blisko), Lot, Teleport no i najbardziej w danej sytuacji przydatny PORTAL MIEJSKI.
Druga sytuacja: Mamy niezłą armie, wiekszą od armii przeciwnika. Lecz mamy tylko jedną badź 2 jednostki strzelające. Armia wroga zaś zbudowana jest z samych jednostek strzelających... dajmy na to z szarych elfów. To oczywiste że po jakimś tam czasie dojdziemy do wroga, ale zanim nam się to uda zdarzy nam wystrzelać połowe armii. No i co robimy? Rzucamy grupowe zapomnienie :)Po kłopocie. Oni nie moga strzelać a my mozemy stracic czas na dojście do elfów :)nie będe podawał innych argumentów ale jest iuch o wiele więcej
Offline
Obywatel
Z pełną odpowiedzialnością stwierdzam, że SIŁA>MAGIA. Magia jest dobra w początkowych etapach gry, gdy trzeba jakimś piorunem zarzucić . Co ważne na mapie jest więcej budynków dodających do Ataku/Obrony niż Mocy/Wiedzy, to tylko szczegóły, ale w późniejszych etapach gry dają się odczuć. Jeszcze jak się zdobędzie "Odporność" grając z typowym magiem to już naprawdę SIŁA>>MAGIA.
Szczególnie ważni są bohaterzy ze specjalnością płatnerz, o których pisałem w temacie "Bohaterowie i Umiejętności". Nie można też zapomniec o artefaktach "blokujących", że tak to nazwę magię (Płaszcz, Kula przeciwstawienia), które już całkowicie masakruję takowego maga .
P. S Sevel dobrze "prawisz" . Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez Doktor Schnabel von Rom (2010-08-10 11:59:06)
Offline
Obywatel
Co ważne na mapie jest więcej budynków dodających do Ataku/Obrony niż Mocy/Wiedzy, to tylko szczegóły, ale w późniejszych etapach gry dają się odczuć.
I tu się z tobą nie zgodze, może na niektórych mapach, żeczywiście jest więcej do obrony i siły budynków, ale nawet jeśli to są to różnice jednego bądź 2 punktów a to nie jest dość dużo by się skarżyć, choćby dlatego, że są losowe artefakty dodające moc wiedze siłe czy obrone... więc tu jest los... ja sam nieraz planowałem rozwijać maga a wychodził mi wojownik, i na odwrót
Offline
Co ważne na mapie jest więcej budynków dodających do Ataku/Obrony niż Mocy/Wiedzy, to tylko szczegóły, ale w późniejszych etapach gry dają się odczuć.
I tu się z tobą nie zgodze, może na niektórych mapach, żeczywiście jest więcej do obrony i siły budynków, ale nawet jeśli to są to różnice jednego bądź 2 punktów a to nie jest dość dużo by się skarżyć, choćby dlatego, że są losowe artefakty dodające moc wiedze siłe czy obrone... więc tu jest los... ja sam nieraz planowałem rozwijać maga a wychodził mi wojownik, i na odwrót
Gonzales ma racje to jest kwetsia scenariusza i przypadku.
Ostatnio edytowany przez Macielug (2010-08-10 12:01:02)
Offline
Obywatel
Qbba, Ktoś kto kompletuje armie z samych jednostek strzelających jest chyba głupi IMHO 3 jednostki strzelające to absolutny max. Więc ta sytuacje jest absurdalna. Dodatkowo taki fighter przeważnie ma odporność na magie co z kolei chroni np 1/3 jednostek przed rzuceniem na nie jakiegokolwiek czaru Co do pierwszej sytuacji to w takim właśnie przypadku przeciwnik również ma te czary i jest to o wiele bardziej prawdopodobne także nie masz szans Ja jak juz wcześniej wspomniałem biore zawsze wiedze i magie ziemi. Reszta to umiejętności do walki. I jak gram z człowiekiem nie z kompem to obowiązkowo odporność na magię.
Pozdro
Offline
Obywatel
Niestety ja musze grać z kompem.
Ale podstawa to Inteligencja,Magia Ziemi,Dowodzenie.
Sila jednostek też jest ważna a z wskrzeszeniem i mnóstwem many można sobie wskrzesić całą armie i wyjść z walki z zerowymi stratami.
Offline