Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#41 2010-08-10 12:04:22

Doktor Schnabel von Rom

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-04-18
Posty: 84

Re: Magia vs. Siła

Co do Dowodzenia i Magii Ziemi się zgodzę, lecz Inteligencja, to (moim zdaniem) strata jakże ważnego "slota", który można w całkiem inny sposób lepiej wykorzystać. Ponadto na mapie są budynki zwiększające manę x2, magiczne źródła, studnie(regenerujące mane) itp. Do tego są też arty przywracające po kilka pkt dziennie, oraz "Źródło Maga" które można złożyć. Dlatego ja w miejsce Inteligencji wolę dać np: Skut. Ataku, lub Płatnerz. Pozdrawiam

Offline

 

#42 2010-08-10 12:06:30

 Kusznik

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-05-27
Posty: 62

Re: Magia vs. Siła

Oczywiscie że magia jest lepsza

A koles 60 atak 60 obrona 3 moc 3 wiedza, wszystkie umiejetnosci podnoszobe atak i wszystko, zarobista armia vs.

B 1 altak 1 obrona 40 moc 40 wiedza wszysto od magi i jeden feniks, 200 glemow


B: slow na dzien dobry

A- strzela i troche podchodz
B: rzca zapomnienie
A; troche podchodzi
B- rzuca berserk
A- wiekszosc jednostek rozwala się sama rzeszta strzele lub podchodzi
B- berserk
A- to samo
B- berserk
A- to samo
Jednostki z berserkow byly by juz bardzo wyczeroane
B blinda na te jednostki kture się " wymknelyu" i za blisko podeszly
A podchodzi tymi juz słabymi ew. strzela słabymi
B dobija ich wszystkich np. pioronami
A robi guwno
B wali implozje
a podchodzi tmi powiecmy dwoma dobrymi jeszczeodziałami
B implozja
A podchodzi
B telepor golemy na drugi koniec planszy i to samo

WALKA WYGRANA NA KORZYSC MAGI

oczywiscie nie wziolem tego pod uwage ze oczywuscie magi tez by miala przeciez ruwnozedna armie nie tam 200 golemow i feniksa
przygład sily: 80 bechemotow 120 cyklopow itp.

Offline

 

#43 2010-08-10 12:07:59

Krwiopijca23

Obywatel

Zarejestrowany: 2010-08-10
Posty: 10

Re: Magia vs. Siła

Kusznik napisał:

WALKA WYGRANA NA KORZYSC MAGI

Nie jest to takie proste.

Po pierwsze nie spotkalem się jeszcze chyba z bohaterem ktory mialby po 60 ataku i obrony i ni w zab zadnego czaru, chociazby dispela, ktorego jak sobie rzuci na lepsza jednostke to czarodziej juz ma smutno.

Po drugie - zalezy co rozumiesz przez "zarobista armia". Armii ktora dalaby się wytluc w sposob ktory przedstawiles nie nazwalbym "zarobista".

Kusznik napisał:

A robi guwno

Jak chcesz uzywac takich "doroslych" slow to sprawdz przynajmniej jak się pisza.

Offline

 

#44 2010-08-10 12:10:07

 Kusznik

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-05-27
Posty: 62

Re: Magia vs. Siła

krwiopijca23 napisał:

Kusznuk napisał:

WALKA WYGRANA NA KORZYSC MAGI

Nie jest to takie proste.

Po pierwsze nie spotkalem się jeszcze chyba z bohaterem ktory mialby po 60 ataku i obrony i ni w zab zadnego czaru, chociazby dispela, ktorego jak sobie rzuci na lepsza jednostke to czarodziej juz ma smutno.

Po drugie - zalezy co rozumiesz przez "zarobista armia". Armii ktora dalaby się wytluc w sposob ktory przedstawiles nie nazwalbym "zarobista".

Kusznik napisał:

A robi guwno

Jak chcesz uzywac takich "doroslych" slow to sprawdz przynajmniej jak się pisza.

przypuszczajmy ze armie były by takie same rzucił by dispela i co? cała tamta armia by się rzuciła i go natłukła i tak pokolei
wtedzy zle podałem mniej wiecej statystki prawidłowe :
Siła: 30 30 5 5
Magia 5 5 30 30

jak tak pokolei by się dispelował to "magia" by w każdej turze rzucała jakiś wspomagajocy czar np. blesa playera albo samo implozje z magio ziemi na ex i 30 mocy duzo by zdalo

Offline

 

#45 2010-08-10 12:12:10

Krwiopijca23

Obywatel

Zarejestrowany: 2010-08-10
Posty: 10

Re: Magia vs. Siła

Kusznik napisał:

przypuszczajmy ze armie były by takie same

Kusznik napisał:

wtedzy zle podałem mniej wiecej statystki prawidłowe :
Siła: 30 30 5 5
Magia 5 5 30 30

Teraz to co innego. Twój poprzedni przykład był wysoce przesadzony i nierealny.

Offline

 

#46 2010-08-10 12:13:54

Dark Master

Obywatel

5850122
Zarejestrowany: 2008-01-20
Posty: 21

Re: Magia vs. Siła

Dla mnie siła, bo wystarczy mieć kulkę ktora nie pozwala uzywac zaklęć i po magii


http://img229.imageshack.us/img229/7338/sygnatura46dk3rz7.jpg

Offline

 

#47 2010-08-10 12:14:40

Kameleon

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-03-08
Posty: 13

Re: Magia vs. Siła

wiesz sila jest solidniejsza, ale magii się nie lekcewazy. najlepiej miec polaczenie jednego z drugim, wtedy masz duzo mozliwosci.

Offline

 

#48 2010-08-10 12:15:15

Dark Master

Obywatel

5850122
Zarejestrowany: 2008-01-20
Posty: 21

Re: Magia vs. Siła

Ja stawiam na sile ktora wzmacnia magia i wole raczej wole kupic Siedlisko niz wyzsza gilde


http://img229.imageshack.us/img229/7338/sygnatura46dk3rz7.jpg

Offline

 

#49 2010-08-10 12:16:10

Kameleon

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-03-08
Posty: 13

Re: Magia vs. Siła

ja tez, ale wykluczac magie calkowicie to samobojstwo. takie rozproszenie, spowolnienie, uleczenie czy oslepienie to nawet najwiekszy magiczny kaleka powinien miec

Offline

 

#50 2010-08-10 12:18:04

Diego

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-07-28
Posty: 18

Re: Magia vs. Siła

ja przewaznie gram wojem,ale zawsze musi miec madrosc i jedna z Magii,najchetniej wybieram Magie Wody bo ona wzmacnia atak naszych jednostek np.błogoslawienstwo czy psalm mocy,no i rowniez przydaje się klonowanie,lubie tez Magie Ziemi za czary jak przyspieszenie spowolnienie,kamienna skora,bez tych czarow nie wyobrazam sobie gry,moze nie sa one zabójcze dla przeciwnika ale bardzo pomagaja naszym jednostkom

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
makijaż permanentny Gdynia przegrywanie kaset studio woj. kujawsko-pomorskie medycyna tropikalna warszawa