Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2010-08-23 15:15:22

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Miasta w Heroes VI - Przystań

Ubisoft ujawnił 21. czerwca 3 z 5 miast występujących w kampanii. Przedstawił też sporo informacji na ich temat.
Oto jedno z nich - Przystań
.


http://dl.dropbox.com/u/10122260/h6-przystan-symbol.png
,,Za honor, porządek i obowiązek"



Inne nazwy: Rycerze światła

W skrócie: Feudalne Święte Imperium, chronione przez średniowiecznych rycerzy i mnichów mających na swoje rozkazy Magię Światła oraz elitarne niebiańskie zastępy.

Inspiracja: Średniowieczna Zachodnia Europa (generalny klimat i wygląd), Imperialny Rzym (organizacja wojsk i "Pax Romana"). Templariusze (misje religijne). Anglia Dynastii Wiktoriańskiej (pobożność i podział klas).




















Kolory lazurowy, biały i złoty
Symbole słoneczny krzyż, słońce, sokół, miecz
Wyznanie Elrath, Smok Światła, jego słudzy - aniołowie
Filozofia "Prawo i Porządek" ponad "Dobro i Litość"
Królestwo Święte Imperium
Stolica Falcon's Reach

Organizacja socjalna:
Święte Imperium ma strukturę feudalną z przywódcą duchowym na czele. Teoretycznie, Cesarz ma władzę absolutną jednak w praktyce, królestwo jest podzielone na 6 księstw, 12 baronii, przynajmniej 9 tzw. "państw niepodległych" itd. dzięki temu Cesarz większość czasu poświęca swojej licznej szlachcie. Często przynajmniej jeden z regionów przeżywa rewoltę jednak rzadko kiedy są one poważne lub krwawe.

Powstanie tego ustroju jest złożone jednak niewątpliwie największy w tym udział mieli aniołowie, wybrane dzieci Elratha. Pomimo ich bliskiej anihilacji podczas starożytnych wojen, ich energia i charyzma przekonała ludzi do odwrócenia się od Ylath'a, Smoka Powietrza, ku Elrath'owi. Rzadko są widywani w Świętym Królestwie ale miały znaczący wpływ na historię i kulturę.

Architektura: Imperialna architektura publiczna jest postawna i mocno zdobiona w przesadny gotycki sposób. Każdy milimetr jest pokryty rzeźbami, statuami i freskami.

Każde miasto jest otoczone wysokim, grubym murem z flankami, wieżami strażniczymi, stanowiskami machin oblężniczych itd.

http://dl.dropbox.com/u/10122260/h6-przystan2.png



Magia: Przystań polega na Światłu, świętej magii Elrath'a i jego ideałom prawdy, sprawiedliwości i czystości.

Główna Strategia: "Utrzymanie pozycji"

Oddziały Przystani są świetnymi obrońcami. Znani są również z wciągania wroga na teren dający im przewagę taktyczną.

Prowadząc wojska Przystani należy się skupić na długofalowej obronie mającej za zadanie rozbijać kolejne ataki nieprzyjaciela, stopniowo gromadząc coraz większe wojsko.
Bohaterowie i Jednostki Przystani polegają na osłabianiu, pochłanianiu i przekierowywaniu wrogich ataków, leczeniu obrażeń i kontrataku.
         

  • Mocne Strony: Masowe buffy i zdolności lecznicze, nietykalność, wytrzymalsze jednostki, wysokie morale, wysokie obrażenia kontrataku.

  •          
  • Słabe Strony: Mała siła rażenia na odległość, niskie zadawane obrażenia.

  •          
  • Zdolność Rasowa: Anioł Stróż- wybrana jednostka zostaje niewrażliwa na obrażenia i wszelkie czary osłabiające.

Najlepszą bronią Przystani jest leczenie i obrona więc muszą się skupić na pochłanianiu obrażeń i walce na wyniszczenie. Wrogie jednostki mogące wyłączyć poszczególne oddziały z bitwy lub uderzyć naprawdę mocno powinny być uważane za główny cel.

Bohater: Paladyn [Bohater Mocy]
http://dl.dropbox.com/u/10122260/h6-przystan1.png

Rycerze Imperium których wiara różni się od Kapłanów Światła. W zamian za ich dewocję mogą wpływać na walkę praktycznymi umiejętnościami tworząc "cuda" działające podobnie do czarów Magii Światła.
















TŁUMACZENIE - Tawerna.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Oтeли Хоегайс berlin-hotel.pl