Ubisoft ujawnił 21. czerwca 3 z 5 miast występujących w kampanii. Przedstawił też sporo informacji na ich temat.
Oto jedno z nich - Przystań.
,,Za honor, porządek i obowiązek"
Inne nazwy: Rycerze światła
W skrócie: Feudalne Święte Imperium, chronione przez średniowiecznych rycerzy i mnichów mających na swoje rozkazy Magię Światła oraz elitarne niebiańskie zastępy.
Inspiracja: Średniowieczna Zachodnia Europa (generalny klimat i wygląd), Imperialny Rzym (organizacja wojsk i "Pax Romana"). Templariusze (misje religijne). Anglia Dynastii Wiktoriańskiej (pobożność i podział klas).
Kolory | lazurowy, biały i złoty |
Symbole | słoneczny krzyż, słońce, sokół, miecz |
Wyznanie | Elrath, Smok Światła, jego słudzy - aniołowie |
Filozofia | "Prawo i Porządek" ponad "Dobro i Litość" |
Królestwo | Święte Imperium |
Stolica | Falcon's Reach |
Magia: Przystań polega na Światłu, świętej magii Elrath'a i jego ideałom prawdy, sprawiedliwości i czystości.
Główna Strategia: "Utrzymanie pozycji"
Oddziały Przystani są świetnymi obrońcami. Znani są również z wciągania wroga na teren dający im przewagę taktyczną.
Prowadząc wojska Przystani należy się skupić na długofalowej obronie mającej za zadanie rozbijać kolejne ataki nieprzyjaciela, stopniowo gromadząc coraz większe wojsko.
Bohaterowie i Jednostki Przystani polegają na osłabianiu, pochłanianiu i przekierowywaniu wrogich ataków, leczeniu obrażeń i kontrataku.
Najlepszą bronią Przystani jest leczenie i obrona więc muszą się skupić na pochłanianiu obrażeń i walce na wyniszczenie. Wrogie jednostki mogące wyłączyć poszczególne oddziały z bitwy lub uderzyć naprawdę mocno powinny być uważane za główny cel.
Bohater: Paladyn [Bohater Mocy]
Rycerze Imperium których wiara różni się od Kapłanów Światła. W zamian za ich dewocję mogą wpływać na walkę praktycznymi umiejętnościami tworząc "cuda" działające podobnie do czarów Magii Światła.
TŁUMACZENIE - Tawerna.
Offline