Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#21 2010-09-29 17:09:26

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Fabuła

To oczywiste. Zamierzam stworzyć dla każdego państwa m. in. tabelkę z podstawowymi informacjami (władca, stolica ustrój, aktualny stan militarny/gospodarczy, obrana strategia) - zmyślonymi lub oryginalnymi z gry.
Jednak właściwie to ta wojna i tak przez dłuższy okres gry nie będzie istotna. Pierwsze tury miną na poznawaniu Antagarichu i poszczególnych krain, kolejne mogą już nieco nawiązywać do zbliżającej się walki (przygotowania - specyficzne dla każdego królestwa). Poza tym zostaną wprowadzone wątki poboczne: liczne questy, a także - co bardziej istotne dla samej fabuły - różnego rodzaju legendy, wieści o skarbach i w efekcie ich poszukiwanie.

Podsumowując: fabułę będziemy rozwijać stopniowo w trakcie rozgrywki. Wiele zależeć będzie od posunięć samych graczy, aczkolwiek rola GM w ustalaniu wydarzeń będzie także bardzo duża. Stopniowo bohaterowie będą poznawać historie z przeszłości, teraźniejszości, a także przebłyski jutra proroków i magów. Pod koniec gry, tuż przed wojną, gracze będą już w dużym stopniu zaznajomieni przynajmniej odnośnie państwa, które wybrali za bazowe (np. swoja ojczyzna lub ci, którzy dużo płacą) i kiedy przyjdzie czas wojny, będą musieli tę wiedzę wykorzystać w praktyce.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#22 2010-09-29 21:04:30

 Shawn

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-08
Posty: 229
Miasto: Forteca
Kampania: Zło wraca do domu (WoG)
Jednostka: Dżinn Sułtański
Bohater: Astral

Re: Fabuła

O ot mi chodzi. Myślę, że Fabuła gotowa. Tylko jeszcze to do kupy zebrać.


http://i46.tinypic.com/osqwef.png
Bo Szatana trzeba mieć w serduszku, a nie na koszulce...

Offline

 

#23 2010-10-05 17:11:16

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Fabuła

Zmieniłem zdanie odnośnie czasu gry. 50 lat przed wojną to lekka przesada. Myślę, że 5 wystarczy. Co Wy na to?



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#24 2010-10-07 20:50:53

 Shawn

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-08
Posty: 229
Miasto: Forteca
Kampania: Zło wraca do domu (WoG)
Jednostka: Dżinn Sułtański
Bohater: Astral

Re: Fabuła

Może być. Ale lepiej 10. Bo wtedy gracze będą mieli więcej czasu na przygotowania do bitwy.


http://i46.tinypic.com/osqwef.png
Bo Szatana trzeba mieć w serduszku, a nie na koszulce...

Offline

 

#25 2010-10-08 14:45:49

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Fabuła

Czasu i tak będzie dużo. 5 lat to kupa czasu przy turowej rozgrywce .



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#26 2010-10-09 12:27:35

 Shawn

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-08
Posty: 229
Miasto: Forteca
Kampania: Zło wraca do domu (WoG)
Jednostka: Dżinn Sułtański
Bohater: Astral

Re: Fabuła

TAk, ale tury nie są takie świetne. Bo co to za RPG turowy? Wtedy to nie jest RPG tylko niewiadomoco. Dajmy swobodę graczom tworząc strefę czasową np. 1 rok w grze = 1 miesiąc prawdziwy, czy coś podobnego.


http://i46.tinypic.com/osqwef.png
Bo Szatana trzeba mieć w serduszku, a nie na koszulce...

Offline

 

#27 2010-10-09 13:59:40

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Fabuła

Wtedy to nie będzie a la Heroes 3.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#28 2010-10-10 21:04:57

 Shawn

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-08
Posty: 229
Miasto: Forteca
Kampania: Zło wraca do domu (WoG)
Jednostka: Dżinn Sułtański
Bohater: Astral

Re: Fabuła

Fabuła + mechanika = a'la Heroes
RPG + tury = tygodniowa biegunka


http://i46.tinypic.com/osqwef.png
Bo Szatana trzeba mieć w serduszku, a nie na koszulce...

Offline

 

#29 2010-10-11 17:44:51

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Fabuła

Tury jest zdecydowanie łatwiej prowadzić i wprowadzać poszczególne elementy gry.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#30 2010-10-11 19:55:54

 Nerevan

Obywatel

Skąd: Nadbrzeże/Elbląg
Zarejestrowany: 2008-06-24
Posty: 472
WWW

Re: Fabuła

Dajmy swobodę graczom tworząc strefę czasową np. 1 rok w grze = 1 miesiąc prawdziwy, czy coś podobnego.

Akurat przeciwko czemuś takiego ostro oponuję, bo wystarczy, że ktoś zachoruje albo będzie odcięty od neta a będzie potem solidnie klął. Już lepiej te tury, w sumie to nie jest taki zły pomysł, byle tylko był subtelnie użyty.

Ostatnio edytowany przez Nerevan (2010-10-11 19:56:59)


http://www.piercingmetal.com/graphics/logo_mastodon.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
pojemniki mapa przegrywanie kaset vhs mokotów TS2 responsible