Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#11 2008-10-25 13:48:44

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Ponadto jeśli gramy Lochem (wir magii) lub Fortecą (bohaterowie mają zwykle mnóstwo wiedzy), to można sobie nawet inteligencję darować. Mistycyzm to żal całkowity, jest lepszy tylko od sokolego wzroku, a tak - tylko płakać, jeśli będziemy mieli tego badziewia do wyboru z sokolim wzrokiem... Mistycyzm nigdy nie jest przydatny, bo co najwyżej da nam dodatkową magiczną strzałę, czyli zabicie kilku jednostek 1-2 poziomu, a to jest zwyczajny żal...

Offline

 

#12 2008-10-26 19:19:09

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Najzbędniejsze umiejętności

No cóż, macie rację z jednym - odkrywanie czasami się przydaje. Jest to umiejętność wykorzystywana, jak powiedział Koragg, do zbierania zasobów porozrzucanych na mapie. Ale przecież surowce na mapie się skończą, a wtedy odkrywanie nie ma już żadnego pożytku. Co do nawigacji - jest sporo różnych ,,dolepszaczy" na mapie z wodą, jak np. latarnie morskie czy boje, dzięki którym pływamy podobnie, a nie tracimi miejsca na umiejętność. Dlatego nadal trzymam się tego, iż nawigacja to chłam.

Nauka czarów - prawdę mówią spotykam się z nią bardzo rzadko, zapomniałem już nawet co ona daje. Pamiętam jednak tyle, że nie jest ona zbyt przydatna.

Mówicie, że Mistycyzm się przydaje... No to mówię coś dla jego fanów: studnia i miasto działają identycznie. A ponadto jak już naprawdę chcecie tracić miejsce na jakiś generator many, to są od tego 3 artefakty (nie pamiętam dokładnie nazw, ale wśród nich jest Talizman many). Można je przenosić, a więc mistycyzm da się zastąpić byle czym.

Czyli jak na razie przekonałem się tylko w pewnym stopniu do Odkrywania, a co do reszty trzymam się początkowego zdania.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#13 2009-09-01 19:35:04

Drago

Przestępca

Zarejestrowany: 2009-01-14
Posty: 305
Miasto: Inferno
Kampania: Wszystkie z Inferno
Jednostka: Arcydiabeł i Czarny Smok
Bohater: Calh

Re: Najzbędniejsze umiejętności

1. Sokole Oko - normalnie jak to dostanę z jakimś talentem magicznym lub czymś w ten deseń, to mnie szlag trafia. Nie ma i nigdy nie będzie gorszej i głupszej umiejętności, nie warto brać, a wszyscy bohaterowie z tym czymś startujący są zupełną porażką.

2. Talent magiczny - na co mi bonus do obrażeń, jak i tak się mało używa czarów ofensywnych? Dodatkowo daje mało tego bonusu nawet na mistrzu.

3. Mistycyzm - następny chłam jakich mało. Daje punkcik many dziennie, podczas gdy wystarczy wziąć studnię, lub wjechać na moment do miasta.

4. Znajdowanie drogi - zbyt często nie zdarza się trudny teren, poza tym na co to komu, jak logistyka w zupełności wystarczy.

5. Nauka czarów - tak jakby ci lepsi w czarach mieli nauczać innych.

Offline

 

#14 2009-09-01 20:18:30

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Ogólnie te cienkie skille najlepiej się przydają pobocznemu: Finanse- żeby ten dodatek do dochodu był, Odkrywanie- łatwiej zbierać surowce, Nauka czarów- nie trzeba mainem gnać do miasta, poboczny wystarczy, Sokoli wzrok- ten się nawet pobocznemu nie przyda.

Nawigacja jest za to skillem dość krańcowym. Na lądzie prezentuje poziom sokolego wzroku. Za to na mapie typu wyspy, archipelag, to jest jedna z najlepszych zdolności, stoi w jednej linii z Logistyką. Dodać do tego Hełm Wilka Morskiego to przepłyniemy w tę i z powrotem całą mapę w jednej turze.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#15 2010-10-25 04:10:35

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Wybierz umiejetnosci:
1. Sokoli wzrok
2. Talent magiczny
3. Mistycyzm 
4. Nauka czarów 
5. Odkrywanie
6. Nauka
7. Pierwsza Pomoc
8. Artyleria
A bedziesz mial wygrana w kieszeni!

Offline

 

#16 2010-10-25 16:35:14

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Baronie, zamiast altylerii daj mu Nawigacje albo Balistyke.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#17 2010-10-25 18:39:55

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Najzbędniejsze umiejętności

nom, Artyleria nie jest wcale taka zła . W przeciwieństwie do tych, co Lowca napisał .
Jeszcze bym do tych zbędnych dodał Szczęście - wg mnie zapycha tylko slota.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#18 2010-10-25 19:57:36

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Zależy od typu bohatera, od tego co chcemy osiągnąć, np. nauka czarów, finanse są przydatne chociażby dla szczura.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#19 2010-10-27 23:42:21

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Artyleria jest przydatna tylko przy obronie zamku bo kierujesz wiezami.Tak tylko balista co ci niewiele daje.
Balistyka jest dobra - łupniesz raz dwa razy i juz mury w kawalkach.Szybko zdobywasz zamki i bez strat.Sprobujcie!
Nawigacja jest swietna na mapie wyspy wiec nie mozna uznac jej za bezsensowna...
Szczescie jest swietne podwaja ci obrazenia! RAZY DWA!To malo?

Offline

 

#20 2010-10-28 13:32:07

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Tak, mało, bo szansa na nie niewielka, znak odwagi nie blokuje slota w umiejętnościach. Artyleria nie jest zła, dmg przez nią zadawane potrafi być wysokie, balistyka dobra na kompa, na żywego gracza bezużyteczna...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
vhs https://dominikasurma.pl/ http://www.informacjegdansk.pl/ przegrywanie kaset studio woj. kujawsko-pomorskie