Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#21 2010-10-28 21:28:58

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Balistyka jest bez najmniejszego sensu - na otwartym polu nie daje nic, a oblężenia, niestety, zdarzają się nie tak często --> większość walk rozgrywa się na ubitej ziemi.

Szczęście to marnowanie skilla. Już pomijam sprawę artów, ale już wolę Dowodzenie. Morale podwaja RUCH! A więc mamy nie dość, że dodatkową porcję obrażeń, to jeszcze możliwość zmiany ofiary ataku, przemieszczenia się lub użycia obrony.

Artyleria jest świetna! Kierowanie wieżami to pikuś, przede wszystkim możemy zadać bardzo duże obrażenia na odległość, i to w dwóch strzałach. Dodaj do tego speca od Balisty i masz dodatkowego strzelooka na wysokim poziomie.

Map z wodą jest jak na lekarstwo. Dlatego Nawigacja jest mało przydatna.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#22 2010-10-29 09:44:32

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Nawigacja? W ogólnym rozrysie może, ale tu sprawa prosta, jeżeli mapa ma dużo wysp to jest dobra, jeżeli brak wody nieprzydatna....


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#23 2010-10-29 12:24:53

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Pytanie tylko, których map więcej: suchych czy archipelagów...



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#24 2010-10-29 14:05:49

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Mógłbym cię tutaj złapać za słówko Mathias:

Mathias napisał:

Balistyka jest bez najmniejszego sensu - na otwartym polu nie daje nic, a oblężenia, niestety, zdarzają się nie tak często --> większość walk rozgrywa się na ubitej ziemi.

Artyleria jest świetna! Kierowanie wieżami to pikuś, przede wszystkim możemy zadać bardzo duże obrażenia na odległość, i to w dwóch strzałach. Dodaj do tego speca od Balisty i masz dodatkowego strzelooka na wysokim poziomie.

Skoro balistyka jest nieprzydatna to artyleria też: w końcu oblężenia nie zdarzają się właściwie wcale. Żeby balista stała się naprawdę przydatna potrzeba wysokiego lvl bohatera (niestety razem ze specjalizacją - sam skill to za mało)

Proponuję ostrożnie dobierać słowa.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#25 2010-10-29 16:25:47

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Musiałbyś mi najpierw wyjaśnić, w JAKI SPOSÓB złapałeś mnie za słówko, skoro wyraźnie podkreśliłem, że kierowanie wieżami przy artylerii jest bezwartościowe i liczy się podwójny strzał BALISTY. A dodać do tego speca od BALISTY (np. Christiana albo tego z Cytadeli) i zadajemy bardzo duże obrażenia... Wiadomo, że potrzebny jest też level, ale to chyba logiczne, Skut. Ataku/Płatnerstwo też dodaje więcej przy wyższym poziomie (wyższych statach).

Proponuję ostrożnie "łapać za słówka" i zgłębić się w kontekst zdania .



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#26 2010-10-29 16:45:59

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Mathias napisał:

Pytanie tylko, których map więcej: suchych czy archipelagów...

Czyli rozumiem, że na mapie z wyspami nie weźmiesz nawigacji, bo w ogólnym rozrachunku jest bezwartościowa? Odważnie...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#27 2010-10-29 17:28:09

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Pikuś - zrozumiałem, że to oznacza "kierowanie wieżami jest łatwe - wzmocnionymi tym bardziej, są wtedy dużo lepsze". Wpadłem jak burza do domu, zaraz po szkole i mogłem się nieco zagapić, ale nie myśl, że mnie pociśniesz tak łatwo.

Chociaż: nie każde miasto ma bohatera z artylerią, co zmniejsza nieco jej przydatność - mniejsza dostępność.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#28 2010-10-29 17:40:45

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Mniejsza dostępność to nie mniejsza przydatność, nie w tym przypadku, każde miasta różnią się bohaterami, chyba jedynym specem w każdym mieście jest +350szt.zł.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#29 2010-10-29 18:31:11

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Że są unikalne, to nie znaczy, że mniej przydatne . Balista poza tym jest w Warsztatach, które się prawie zawsze na mapie znajdą, więc to akurat nie problem.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#30 2010-11-01 00:17:24

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Najzbędniejsze umiejętności

Jak dla mnie to mogłoby nie być nauki, sokolego wzroku i mistycyzmu. Skile od morale i farta też nie są zbyt przydatne, jest masa artefaktów od tego.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://www.informacjeopole.pl/ CertifikovanĂŠ BetónovĂŠ jĂ­mky Jesenice okres Naprawa telefonów Kraków Cennik https://magicalshoes24.com/