Balistyka jest bez najmniejszego sensu - na otwartym polu nie daje nic, a oblężenia, niestety, zdarzają się nie tak często --> większość walk rozgrywa się na ubitej ziemi.
Szczęście to marnowanie skilla. Już pomijam sprawę artów, ale już wolę Dowodzenie. Morale podwaja RUCH! A więc mamy nie dość, że dodatkową porcję obrażeń, to jeszcze możliwość zmiany ofiary ataku, przemieszczenia się lub użycia obrony.
Artyleria jest świetna! Kierowanie wieżami to pikuś, przede wszystkim możemy zadać bardzo duże obrażenia na odległość, i to w dwóch strzałach. Dodaj do tego speca od Balisty i masz dodatkowego strzelooka na wysokim poziomie.
Map z wodą jest jak na lekarstwo. Dlatego Nawigacja jest mało przydatna.
Offline
Nawigacja? W ogólnym rozrysie może, ale tu sprawa prosta, jeżeli mapa ma dużo wysp to jest dobra, jeżeli brak wody nieprzydatna....
Offline
Pytanie tylko, których map więcej: suchych czy archipelagów...
Offline
Generał
Mógłbym cię tutaj złapać za słówko Mathias:
Mathias napisał:
Balistyka jest bez najmniejszego sensu - na otwartym polu nie daje nic, a oblężenia, niestety, zdarzają się nie tak często --> większość walk rozgrywa się na ubitej ziemi.
Artyleria jest świetna! Kierowanie wieżami to pikuś, przede wszystkim możemy zadać bardzo duże obrażenia na odległość, i to w dwóch strzałach. Dodaj do tego speca od Balisty i masz dodatkowego strzelooka na wysokim poziomie.
Skoro balistyka jest nieprzydatna to artyleria też: w końcu oblężenia nie zdarzają się właściwie wcale. Żeby balista stała się naprawdę przydatna potrzeba wysokiego lvl bohatera (niestety razem ze specjalizacją - sam skill to za mało)
Proponuję ostrożnie dobierać słowa.
Offline
Musiałbyś mi najpierw wyjaśnić, w JAKI SPOSÓB złapałeś mnie za słówko, skoro wyraźnie podkreśliłem, że kierowanie wieżami przy artylerii jest bezwartościowe i liczy się podwójny strzał BALISTY. A dodać do tego speca od BALISTY (np. Christiana albo tego z Cytadeli) i zadajemy bardzo duże obrażenia... Wiadomo, że potrzebny jest też level, ale to chyba logiczne, Skut. Ataku/Płatnerstwo też dodaje więcej przy wyższym poziomie (wyższych statach).
Proponuję ostrożnie "łapać za słówka" i zgłębić się w kontekst zdania .
Offline
Mathias napisał:
Pytanie tylko, których map więcej: suchych czy archipelagów...
Czyli rozumiem, że na mapie z wyspami nie weźmiesz nawigacji, bo w ogólnym rozrachunku jest bezwartościowa? Odważnie...
Offline
Generał
Pikuś - zrozumiałem, że to oznacza "kierowanie wieżami jest łatwe - wzmocnionymi tym bardziej, są wtedy dużo lepsze". Wpadłem jak burza do domu, zaraz po szkole i mogłem się nieco zagapić, ale nie myśl, że mnie pociśniesz tak łatwo.
Chociaż: nie każde miasto ma bohatera z artylerią, co zmniejsza nieco jej przydatność - mniejsza dostępność.
Offline
Mniejsza dostępność to nie mniejsza przydatność, nie w tym przypadku, każde miasta różnią się bohaterami, chyba jedynym specem w każdym mieście jest +350szt.zł.
Offline
Że są unikalne, to nie znaczy, że mniej przydatne . Balista poza tym jest w Warsztatach, które się prawie zawsze na mapie znajdą, więc to akurat nie problem.
Offline
Jak dla mnie to mogłoby nie być nauki, sokolego wzroku i mistycyzmu. Skile od morale i farta też nie są zbyt przydatne, jest masa artefaktów od tego.
Offline