Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#21 2010-11-24 15:08:28

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Umiejętności niepasujące do klimatu

Artyleria!Z tego powodu ze tu nie ma miejsca na bron palna!
Powinna sie ona nazywac balistyka bo dotyczy balisty.
A od katapulty powinna sztuka obleznicza.A najlepiej by polaczyc w jedno te dwie umiejetnosci i zrobic balistyke i od balisty i od katapulty.To by byla super umiejetnosc i oplacalo by sie ja brac.Bo teraz nie bardzo sie oplaca ani jednej ani drugiej!

Offline

 

#22 2010-11-24 15:28:49

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Umiejętności niepasujące do klimatu

Taka umiejetnosc jest juz w WoGu, Baronie. A altyleria jeat b. dobra, na bohaterze ze specem balistyki jest nie do przebicia. poczytaj sobie glebniej o znaczeniu slowa "altyleria" i "balistyka", to dowiesz sie czemu sa dodane takie nazwy a nie inne.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#23 2010-11-27 22:12:12

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Umiejętności niepasujące do klimatu

Nie zajmujemy sie rozwazniami filozoficznymi czym rozni sie balistyka od artylerii tylko umiejetnosciami w grze.Akurat w tej grze oznaczaja jedno i to samo tylko jedna jest od balisty druga od katapulty.Nie znalazlem natomiast wiadomosciczy w starozytnosci uzywali slowa artyleria wiec zdaje mi sie ze powstalo ono z chwila wprowadzenia dzial.
W grze po prostu dobrze bylo by je polaczyc...

Offline

 

#24 2011-02-05 14:39:00

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Umiejętności niepasujące do klimatu

Baron ma rację: nazewnictwo zostało tutaj chyba trochę pochopnie dane. Balisty winna dotyczyć Balistyka, a zamiast Artylerii powinna być jaka Wiedza Oblężnicza lub coś w tym stylu.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
click here https://egarden.pl/ przegrywanie kaset vhs mokotów gry mmo foto lab