Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#11 2009-04-19 22:36:09

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Zbalansowanie Heroes'ów

Doktor Schnabel von Rom napisał:

Rzeczywiście po Twoich relacjach chyba muszę zmienić zdanie.  Ale skąd jaszczury w Lochach? Chodzi o Troglodytów?

Nie, o jaszczury z Cytadeli Miałem dyplo i pierwsze się przyłączyły za kasę (najlepszą jednostką moją była chimera, smoków nie robiłem, więc miałem slota wolnego), następne za darmo, a że na mapie tego sporo było, to się uzbierało Każdy niemal wróg był na jeden strzał.

Offline

 

#12 2009-04-19 22:54:10

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Zbalansowanie Heroes'ów

Osobiscie uwazam, ze Heroes III, nie jest zbalansowana gra, lecz w poronaniu do na przyklad, Heroesow II, to widac oczywiscie roznice, ze jednak "trojka" jest troche bardziej zbalansowana, od poprzednich czesci gry.


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#13 2009-04-20 15:16:59

 Cohen

Hetman

Call me!
Zarejestrowany: 2007-11-01
Posty: 422
Miasto: Zamek
Kampania: odrodzenie erathii
Jednostka: Rdzawy smok
Bohater: Sir Murlich
Magia: powietrze
WWW

Re: Zbalansowanie Heroes'ów

Hmm, gdybym miał dostęp do kodu źródłowego Heroes dotyczącego tych przypadków mógłbym powiedzieć czy jest Heroes 3 zbalansowany czy też nie. Na razie nie jestem w stanie całkowicie stwierdzić - czy jest zbalansowany czy też nie. To wszystko jest algorytmem komputerowym, z prawdopodobnie jakąś funkcją random zależną od nieznanych mi współczynników. Więc jakbym miał taki kod to mógłbym stwierdzić.
Ale wracając do tematu. Każde miasto się różni, każde jest dobre w innej dziedzinie.
Nekromancja - możliwość zdobycia bardzo dużej armii, Inferno - odzysk armii w postaci demonów, Cytadela - bohaterowie na obronę, Twierdza - bohaterowie na atak, Zamek - dobry we wszystkim, Loch - ciekawe budynki, silna magia oraz czarne smoki, Wrota Żywiołów (AB) - hmm, strasznie krytykowane (ale jednostki poziomów 2 do 5 są bardzo do siebie zbliżone statystykami), Bastion - dobra magia, oraz bonusy do szczęścia, Forteca - spora ilość jednostek strzelniczych, bonusy do wiedzy. Coś pominąłem? Zresztą nieważne, każde miasto jest dobre w czymś. Tylko sęk w tym, aby zdobyć przewagę podczas rozgrywki. Choć jak zobaczy się statystyki Żywiołaków - to jedno na myśl przychodzi - zrypali tutaj programiści 3DO.

Offline

 

#14 2009-04-20 15:49:52

 Majer

Obywatel

8683191
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2007-04-24
Posty: 486

Re: Zbalansowanie Heroes'ów

Ani mały balans w H3 nie jest dobry ani balans ligi w pewnym sensie. Jak byśmy grali na normalnym H3 gra = nekro lub dyplo czyli schemat i brak rozrywki w grze. A teraz z balansem większość to jest Ramp lub Cytka fakt ludzie grają też innymi zamkami Conf,Forteca itp. lecz też polega gra na schemacie jeśli chodzi o rbpc2 M. Ale myśle że jest to mniejsze zło niż tylko nekro i dyplo. I wcale nie tylko o zamek nekro i umiejetnosc dyplo chodzi ale np. czary z lotem,WW,MP możemy wszystko i jest to niestety wada gry. Nikt nie powiedział że H3 jest doskonały a gracze grając tyle lat zrobili poprawki by gra była sprawiedliwsza bo co to za gra gdzie jeden gracz ma fort na wzgórzu obok zamku a drugi nie. Gra jest z góry przesądzona i nie ma sensu tak grać. Heroes ma kilka wad których liga nie ruszyła, bo porównajcie sobie umiejętności jako że każda coś daje w mniejszym lub większym stopniu pożytecznego to jednak róznica między Taktyką a Sokolim Wzrokiem jest wręcz zabójcza.

Doktor każda liga ma taką zasade że jeżeli tylko znajdziesz gracza który też chce grać bez zasad nie ma problemu, gra jest dla wszystkich. Tylko grając kilka gier na zasadach sam zrozumiesz że to nie ma sensu i raczej niewielu jest takich co chcą grać bez zasad. Ja też może wszystkich nie używam bo na pamięc ich nie znam i jak gram to gram na najważniejszych przesądzających raczej nie na wszystkich. A przyrost ku zmniejsza się ściągając pliki ligi.


http://img.userbars.pl/137/27235.png
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"

http://i49.tinypic.com/11m9lyv.png

Offline

 

#15 2009-05-11 21:16:25

CovertOp

Obywatel

3438705
Call me!
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2009-05-11
Posty: 9
Miasto: nie trawię tylko WŻ
Kampania: Bunt Nekromanty
Jednostka: Tytan
Bohater: wielu

Re: Zbalansowanie Heroes'ów

Temat zarasta pajęczynami, ale i tak dodam swoje 3 grosze...

ludzie... Heroes to nie szachy, tylko karty!
Przecież nawet jakby wszystkie miasta były identyczne, to i tak pozostawałby element nierówności na planszy - każdy woli, żeby to chłopi chronili jego tartaku zamiast centaurów.
Po prostu taki jest system rozgrywki i taki urok gry. A stworzenie takiej ilości nacji i utrzymanie balansu to rzecz niemożliwa nawet w teorii.

A umiejętności to już inna bajka


Error 666: God not found

Offline

 

#16 2010-07-16 20:22:55

 Rufus42

Obywatel

Skąd: Żabki
Zarejestrowany: 2010-07-16
Posty: 105
Miasto: kilka
Kampania: lubie te z Cienia Śmierci
Jednostka: najfajniejszy jest chłop :)
Bohater: Pan Piotr-sam zrobił kuchnie
Magia: combo
WWW

Re: Zbalansowanie Heroes'ów

Co to znaczy zbalansowanie tak wogle?


Praktyker - da rade!

Offline

 

#17 2011-01-19 19:03:11

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Zbalansowanie Heroes'ów

Herosy sa calkiem zbalansowane, jedyne miasta wylamujace sie spod tej reguly to WZ z 4 feniksami i nekro z nekromancja.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#18 2011-01-19 19:16:21

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Zbalansowanie Heroes'ów

Heroes 3 nie jest do końca zbalansowane i dobrze - to cały urok tej gry. Bo gdyby miasta nie różniły się niczym poza graficznym przedstawieniem budynków, jednostek i bohaterów, to by moim zdaniem nie miało najmniejszego sensu.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Nasza firma produkuje zbiorniki Szamba betonowe Sucha Beskidzka Ciechocinek spa bramy garażowe hormann lublin, napędy