Na 3. levelu to chyba cerber, a jeżeli go nie ma...może smocza ważka...
Na czwartym poziomie bezapelacyjnie najwięcej pola do popisu ma nasz ukochany krwiopijca i krzyżowiec leży, kwestia skilli...
Na piątym ja bym wepchnął minotaury, są bardziej mobilne i o ile przywalic potrafią najlepiej, ale exequo dał bym gorgonę z jej defensywą i skillem oraz lordziego czarta ze swoim specjalem.
Na siódmym jednak smok, brak obaw o kwestie magii, hp, wysokie statystyki i możliwośc ataku dwóch jednostek naraz u mnie przeważyła.
Offline
Ja tam mimo wszystko pozostaje przy Archaniele Podnosi morale i na dodatek wskrzesza. Smok faktycznie daje duży spokój ze swoją odpornością, ale jest wolniejszy. Archanioł daje nam 95% szans na pierwszy ruch, po za tym fajnie jest mieć możliwość zregenerowania armii pod koniec bitwy. Wiadomo, że wszystkiego pewnie nie da się uratować, ale wskrzeszenie kluczowej jednostki jest bardzo pomocne
Ogólnie to po zastanowieniu ustawiłbym to tak:
-Centaur
-Gargulec (wolny, ale jest ich dużo)
-Elf (jak dla mnie jedna z naj jedostek 3 lvl). Ewentualnie pokusiłbym się o gryfa
-tutaj jednak krzyżowiec. Wampir dobry, ale ostatnio przekonałem się co to znaczy mieć 40 krzyżowców
-Gorgona. Jak dla mnie bezapelacyjna najlepsza jednostka 5 lvl. Minotaur jest blisko, ale nawet on nie daje takich możliwości
-Tutaj po dokładniejszym zastanowieniu dam nagę królewską. Rycerz jest lepszy, ale jakoś bardziej wolę się bronić niż atakować.
-I tutaj wiadomo Archanioł. Szybkość, siła, wytrzymałość i najlepsze statystyki na poziomie (po za hp).
Do tego jeszcze bohater z magią powietrza na mistrz i taktyką i można szaleć
Offline
Przybysz
1. Centaur/Halabardnik - tutaj trudno jest stwierdzić. Centaur będzie dobry do ataku ze względu na speed, atak itp., a halabardnik do obrony - jest odporny na szarżę, nawet nie najgorzej z obroną u niego.
2. Żywiołaki burzy -chyba jedyna dobra jednostka z WŻ. Obrażenia 2-8 walą na kolana nawet jednostki 3 poziomu (one mają 2-5, 3-5), a w wersji ulepszonej strzelają. Pomaga im dobry speed.
3. Elfy/Gryfy - Tutaj też nie mogę się zdecydować. Szare elfy strzelają i to podwójnie, a jeśli gramy w kampani eliksir życia, to możemy ich przemieniać w strzelców. Za to gryfa nikt normalny by nie atakował - bo nie chciałby kontry. Do tego statystyki ma wspaniałe.
4. Alp - wysysanie życia, brak kontry, speed, latanie. chyba tyle. I tu mam paradoks alpów - są nieśmiertelne, pomimo, że martwe.
5. Gorgona - tylko ona może konkurować z jednostkami 6 i 7 poziomu. HP najwyższe z 5 poziome, pod względem ataku ustępują tylko minotaurowi. (ale i tak są lepsze od minków)
6. Rycerz/ Naga - Naga ma stałe, potężne obrażenia, a rycerz zadaje podwójne obrażenia. Chyba jednak naga, bo ma brak kontry i do tego przy dodatnim morale ma dodatkowy atak.
7. Czarny Smok - 300 HP, dobre satatystyki (choć groze od archa), ale mają armaggedon można zrobić wszyskto.
Offline
Od gryfów lepsze są ważki, przydatniejsze, mobilniejsze, ważniejsze...
Offline