Obywatel
A ja dawno, dawno temu odkryłam Thanta i zawsze nim gram, żaden inny bohater mi nie pasuje.
Sandro jeszcze ujdzie. ; PP
Offline
Najlepsza i tak jest Isra, po prostu po pewnym czasie staje się nie do pokonania ze swoim dopalaczem do nekromancji. Sandro jest słabiutki.
Offline
Obywatel
Ja też dawno odkryłem thanta pokazałem siostrze i teraz trochę trudno się z nią gra
Offline
To weź sobie Isrę, która jest zdecydowanie lepsza od Thanta i gdy grasz na nekromancję, to uzbiera naprawdę mnóstwo szkieletów. Thant może i będzie sobie wskrzeszał wojska, ale do takiej liczby szkieletów, jak Isra, nigdy nie dojdzie, a to właśnie szkielety są głównym oddziałem Nekro przy uznawaniu nekromancji.
Offline
Ale Isra tylko do single W multi sie nie zalicza. Moim faworytem jest Thamika i Galthran. Mało gram necro i nie odkryłem tego waszego Thanta. Jeszcze go obczaje ;p
Offline
Wszyscy są tylko na single, jeśli gramy na nekromancję. Multi można wziąć przecież Isrę, chociaż mija się to z celem, bo tracimy specjalność.
Offline
Obywatel
Dreader napisał:
Król Duch napisał:
Kolejna sprawa: siły rzuconego czaru nie zniweluje w żadnym stopniu nawet największa obrona.
Może za to zablokować artefakt (i to w całkowitym stopniu), może zablokować po części skill odporność, może też zablokować sama jednostka, np. czarny smok, na którego nigdy w życiu nie rzucisz żadnej glupiej implozji, która kosztuje fortunę many i uważanie ją za obietnicę zwycięstwa graniczy z głupotą.
Król Duch napisał:
A co do wiru magii - pan chyba zapomniał, że ma go w asortymencie tylko jeden typ miasta (czasem zdarzy się na jakiejś mapie podobnie działający budynek). Jeśli więc Jeddite ma co tydzień wracać do stolicy, żeby utrzymać dużą liczbę punktów many, to ja wolę kogoś, kto tego robić nie musi - za cenę okienka.
Many wystarczy na bardzo długo, nie tylko na tydzień.
Co do wiru magii - grajac thantem zawsze gdy tylko przejme Lochy korzystam z tego budynku, mam tyle many ze skacze sobie miejskim portalem i wrotami wymiarow gdzie chce i po co chce. Dodatkowo zawsze gdy mam budynek +1 moc lub + 1 wiedza, zawsze biore wiedze - dodatkowa mana, no i animator jednak to super zabawka.
Dopiero tutaj zauwazylem ze nie mowicie o nekromacji, no coz trudno. Ktos napisal ze legion szkieletow nie rozwali tytanow i spowolnienia - heh, wystarczy teleportacja
a co do "np. czarny smok, na ktorego w zyciu nie rzucisz glupiej implozji, ktora kosztuje fortune many" heh. fortuna many, patrz kilka linijek wyzej inteligencja + wir magii ale rozumie ze Pan woli magiczny pocisk za 4 many
a czarny smok: kula oslabienia, hah, i po smoku poza tym umiejetnosc ochrony przed magia posiadana przez smoki jest dla mnie ich minusem a nie plusem, bo: nie da sie wskrzesic, nie da sie przspieszyc, nie da sie blogoslawic ani rzucic psalmu mocy (czy modlitwy) jak zwal tak zwal
Grajac zamkiem ktory posiada smoki zawsze tego szukam.
btw. wie ktos jak dziala kula oslabienia na umiejetnosc "odpornosc" jakos nigdy sie nie zastanawialem
Pan ktory mowil o "laczeniu roznych jednostek i mozna wskrzesic potem wszystkie za pomoca bohatera jedith" zapomina chyba troche o moralach, wtedy bez naszyjnika +3 morale/+3 luck sie nie obejdzie
Ostatnio edytowany przez depek (2009-12-28 17:00:27)
Offline
Wystarczy złączyć armie z 2 miast i morale będą git . Z Nekropolii zdecydowanie naj jest Isra. Co jest największą bronią Nekro? Nekromancja! Jakiego speca ma Isra? Nekromancja! Jaki ma skill początkowy? Nekromancja zaawansowana! I w końcu jakiej jest klasy? Jest Rycerzem Śmierci!
Offline
Obywatel
A co powiecie na Thanta? ze spec. animator na początku gry można bez żadnych strat wychodzić z walki tylko że dużo many chla.
Offline
No na pewno, a później staty o 10 niższe u swoich niż u wroga i animator co turę...
Offline