Hordy z gór kontra istoty lasu. Kogo uważacie za zwycięzcę pojedynku?
Offline
W Heroes 1 występują cztery jednostki, których nie zrekrutujemy w żadnym z zamków:
-> Rozbójnicy (powstrzymują kontrę) - dostępni w Taborze
-> Nomadowie - dostępni w Namiocie
-> Dżiny (10% szans na zabicie połowy armii przeciwnika) - dostępni w Lampie
-> Duchy (wcielają do swojej armii każdego zabitego przeciwnika jako ducha) - nie można zrekrutować, spotykane we wrakach statków i na cmentarzach
Co o nich powiecie? Które najprzydatniejsze? Które najbardziej lubicie? A które najmniej? Co Was w nich wkurza? I czy dla którychś z nich znalazłoby się miejsce w którymś z Zamków?
Offline
Bez wątpienia Smok ma najlepsze statystyki w grze. W dodatku jest odporny na zaklęcia, lata i zieje ogniem. Same superlatywy. Czy na Smoka nie ma zatem mocnych? Czy może jednak istnieje jakaś jednostka, która może z nim konkurować?
Moim zdaniem Feniksy są łatwiej dostępne, dzięki czemu mogą stanowić pewną alternatywę dla Smoków. No a z neutralnych to Duchy i Dżiny ze względu na specjalności .
Offline
Kto lepszy - Paladyn z zamku rycerza, bardzo tani, szybki, zadający podwójne hity czy Cyklop z zamku barbarzyńcy nieco droższy i wolniejszy, ale za to o trochę lepszych statystykach, zwłaszcza HP?
Offline
W Heroes I mamy do dyspozycji następujące jednostki strzelające:
Rycerz: Łucznicy
Barbarzyńca: Orki, Trolle
Czarodziejka: Elfy, Druidzi
Czarnoksiężnik: Centaury
Co o nich powiecie? Imo Trolle wymiatają, a Druidzi jako najszybsze strzelooki świetnie się spisują, zaś najsłabsi są Łucznicy i Orki. Centaury spełniają ważną rolę na początku, później ich okres przydatności się kończy. Elfy to ciekawy dodatek do Druidów .
Offline
Które z miast ma Waszym zdanie najlepszy klimat, a które najgorszy? Moim zdaniem najfajniej prezentuje się Czarnoksiężnik, z kolei najgorzej - Czarodziejka (Barbie...) .
Offline
W H1 nie ma umiejętności dodatkowych takich jak nawigacja, dowodzenie, itd. Istnieją cztery podstawowe zdolności (jak w każdej części), które możemy wzmacniać artefaktami i zdobywanie expa (poziomy).
Moim zdaniem najważniejszy jest atak. Od niego zależy sukces, większe obrażenia zawsze się przydadzą. A najmniej? Chyba Moc.
Offline
Jakie są wg Was najmniej przydatne czary?
Offline
W H1 istnieją 2 zaklęcia, które zadają obrażenia WSZYSTKIM na polu bitwy: to Armagedon i Burza. Ich użycie wiąże się zatem z poważnymi stratami w naszych szeregach. Kiedy warto zaryzykować i ich użyć? Zostawiać je tylko do sytuacji kryzysowych, kiedy już nie mamy co zrobić? A może macie jakieś inne pomysły na zastosowanie?
Offline
Jaki jest Wasz ulubiony artefakt z tych wykopywanych zgodnie z układanką w obeliskach? Mój to Miecz +12 do Ataku .
Offline