GiBoN łowcy może i nie dostają tyle defa co władcy bestii, ale jest go stosunkowo sporo.
W takim starciu mamy obaj bohaterowie mają więcej defa niż przeciwnik ataku ( pomijam arty, bo to kwestia losowa) i biorąc pod uwagę jak rozkładają się te statystyki różnica się zaciera. Obaj mają spec. w płatnerstwie, lub w jedynym strzelaku. ( zakładam płatnerstwo), więc mają plusy do defensywy.
Ogólnie warianty są dwa.
Albo oba miasta pójdą " na żywioł" i zastosują otwartą walkę, o której wyniku zadecydują bezpośrednie umiejętności graczy ( taka bitwa jak każda jest stosunkowo miła dla oka), albo będą bronić swoich strzelców i próbować wybić się wzajemnie ( ogólnie nie jest to zbyt fascynujący sposób walki) i tutaj nie podejmuje się oceny wyniku starcia.
Większa ilość repów vs. podwójny strzał elfa.
Jak dla mnie w bastionie są tylko 2 jednostki stworzone czysto do ataku.
Centaur- wiadomo i Pegaz- nie jest szczególnie silny, ale ma speed i tylko do szybkiego ataku się nadaje.
Jednorożec i smok to jak dla mnie nie są jednostki ofensywne. One w gruncie rzeczy nie mają określonej roli. choć jeśli smok ma 1 ruch w bitwie to sposób walki jest dość oczywisty. ( trzeba mieć tylko mass speed).
Offline
Ma większe szanse nie powiem, ale u mnie jeszcze nigdy nie miałem sytuacji, żeby łowca miał więcej ataku niż obrony Ogólnie coś mi się wydaje, że spec. płatnerstwa sporo daje w tej kwestii, bo np. taki Ivor ma więcej ataku, a mniej defa od Mephali. Przynajmniej tak to wygląda jak gram
Offline
Mógłbym się zgodzić z Olórinem. Ivor ma więcej ataku, to prawda...
Offline
To tylko wasze złudne widzenie. Każdy łowca w bastionie ma taką samą szanse na dostanie deffa i spec nie ma tu nic do rzeczy. Ogólnie spec. płatnerstwo procentuje po 15lvl bohatera i nasze jednostki są już bardzo wytrzymałe na ciosy.
Offline