Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#21 2011-07-26 11:05:37

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Nekropolia pierwsze 3 tyg.?

Kazdy gra jak chce... Lepiej miec pewna kase w ratuszu niz szukac skarbcow karsnoludow ktorych moze byc jeden w poblizu i to ten w wersji minimalnej... Poza tym mozesz robic w tym czasie co innego niz szukac kasy np. zdobywac zamki... A opoznienie 1 dnia nie zabierze ci strasznie duzo tej armii... Zreszta na ta armie to trzeba miec kase i siedliska na ktore tez trzeba kasy ... Przyrost 1 tys. dziennie to cieniutko... Szczegolnie gdy jak wy twierdzicie macie juz mrocznych w 2 tygodniu... A jeszcze trzeba zamek zbudowac bo przyrost bez niego jest cienkawy...

Offline

 

#22 2011-07-26 12:32:34

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Nekropolia pierwsze 3 tyg.?

Baron rycerzy + zamek się stawia w 1 tygodniu i kasy wystarcza na wykup ich w 2 tygodniu + alpy i zarabiamy kasę na kolejne budynki i jednostki. Zarabianie na zamek daje nam możliwość szybkiego rozwijania bohatera. Każdy potrafi siedzieć w zamku 2 tygodnie na dupie i później bez strat grać. Tylko co z tego jak przyjeżdżają w 3/4 tygodniu i okazuje się, że poza pełnym skarbcem nie mamy nic.

Offline

 

#23 2011-07-26 12:41:34

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Nekropolia pierwsze 3 tyg.?

Wiesz, to nie jest jeden dzień, tylko kilka, bo żeby zbudować ratusz, trzeba mieć Radę Miasta, Targowisko, Kuźnię i GM poz. 1 i wreszcie ów Ratusz. Pomijając Zamek, gdzie większość tych struktur trzeba zbudować do siedlisk, to raczej z tego wszystko stawiam Radę i/lub Gildię. To 3 tury zysku w stosunku do Twojej propozycji, podczas których mogę stworzyć 3 kolejne siedliska. Stosując rozbudowę "na kasę", poświęcamy cały pierwszy tydzień na tworzenie struktur ekonomicznych, gdy tymczasem możemy szybko się rozwinąć i już w 1. tygodniu walczyć praktycznie z każdym guardem i mieć przewagę nad komputerem.

Oczywiście, gdy mapa jest bidna lub zaczynamy 200%, to warto w te złoto trochę pójść, ale też nie całkowicie (zastosować mieszaną strategię). Ja tak przynajmniej gram.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#24 2011-10-29 21:06:03

SlowiQ

Obywatel

710855
Call me!
Zarejestrowany: 2007-06-11
Posty: 46

Re: Nekropolia pierwsze 3 tyg.?

hmm, może i temat nie aktualny, ale zapytam z ciekawości.
O jakim poziomie trudności mowa ? Dokładniej, czy budujecie mrocznych + zamek w pierwszym tygodniu zaczynając od "0" złota ?

Offline

 

#25 2011-10-29 22:49:17

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Nekropolia pierwsze 3 tyg.?

Mowa jest o 130%. Można to uznać za standardowy poziom gdyż multi gra się 130% i w singla większość też tak gra.

Offline

 

#26 2011-10-29 23:17:52

SlowiQ

Obywatel

710855
Call me!
Zarejestrowany: 2007-06-11
Posty: 46

Re: Nekropolia pierwsze 3 tyg.?

Aaa, w pierwszej chwili byłem trochę zdziwiony tym szybkim tempem rozbudowy, ponieważ sam gram tylko na 200 % i do nich się przyzwyczaiłem
dzięki za odpowiedź i pozdrawiam

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
herosy3.pun.pl