Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#21 2011-07-04 15:33:40

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Machiny oblężnicze

Namiot medyka nie był chyba aż taki drogi, a nie pamiętam czy na wyższych poziomach mógł wskrzeszać? Używałem go tak dawno temu, że już mi się myli. Najlepiej mieć wszystko wykupione. Te wszystkie sprzęty a szczególnie balista ściągają uwagę przeciwnika. Balista jest przydatna na neutrali, mając bohatera ze specjalizacją balista któremu wbijemy kilka poziomów to wtedy ta zmyślna machina pomaga w czyszczeniu mapy. Całkiem zresztą sprawnie.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#22 2011-07-11 14:42:50

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: Machiny oblężnicze

Przydaje się tylko katapulta bo inne machiny nic nie dają (oprócz skromnej pomocy wozu z amunicją).Aby jakieś afekty było widać z uderzenia balistą trzeba mieć rozwiniętą artylerię a szkoda marnować na nią slota.


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

#23 2011-07-11 19:41:56

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Machiny oblężnicze

Machiny ściągają uwagę neutrali, dobrze rozwinięta balista na małych mapach jest użyteczna, namiot kosztuje tylko 750, a leczy nam jednostki, przy um. pomoc po uleczeniu 100 hp na turę to dość sporo... ale wiadomo to tylko pomoc, katapulta na kompa się przydaje, ale tam nie jest niezastąpiona, bo komp jest tępy .


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#24 2011-07-11 20:08:17

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: Machiny oblężnicze

Właśnie zauważyłem że jak mam jakąś machinę to neutral do niej leci.A um. pomoc chyba nikt nie bierze więc dużo nie poleczy.
P.S na początku gry 100 hp uleczone coś daje ale przy większych armiach to mało:D


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

#25 2011-07-12 11:27:39

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Machiny oblężnicze

100 hp to zawsze sporo, gdyż nie wskrzesza...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#26 2011-07-12 14:21:31

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: Machiny oblężnicze

Szkoda marnować slota na um. pomoc są lepsze bardziej przydatne.


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

#27 2011-07-12 22:04:07

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Machiny oblężnicze

Fakt, ale czasami wpadnie, a i tak jest bardziej przydatna, niż np. odkrywanie, czy finanse u maina...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#28 2011-07-13 11:02:26

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: Machiny oblężnicze

Jeśli trzeba wybierać pomiędzy takimi to oczywiście że lepiej mieć pomoc.


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

#29 2011-08-14 15:41:00

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Machiny oblężnicze

Machiny sa troche slabawe .. Szkoda ze nie mozna ich kupowac wiecej niz 1 jak w h4 ... No i szkoda ze katpulta nie uczestniczy w bitwach ... A namiot medyka moglby dawac zdrowie juz utraconym jednostkom a nie tylko tym ostanim ...
To akurat slabszy punkt gry...

Offline

 

#30 2012-05-04 00:31:14

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Machiny oblężnicze

Baronie, a co Katapulta miałaby robić na polu bitwy? O.o Strzelać krowami?
Namiot medyka to nie namiot wskrzeszenia. On ma leczyć, a nie ożywiać...
Czemu machiny są Twoim zdaniem słabe? Może źle je wykorzystujesz? Popatrz, ostatnio grałem 2. misję kampanii Pogromca Smoków i musiałem stoczyć bitwę z 3500 nag. I gdyby nie jedna z tych machin, które uważasz za kiepskie, nie miałbym nawet iluzorycznych szans na zwycięstwo. Mówię o wozie z amunicją, to dzięki niemu wygrałem najdłuższą bitwę w mojej karierze chyba . A Balista? Gdy nasz bohater ma dużo ataku, zadaje ona obrażenia bardzo duże, nawet bez speca i skilla. Z powyższymi jest to zabójczyni, szczególnie dla 6-7 lvlowców może zaszkodzić. Ostatnio przydała mi się trochę na arenkach między innymi. Co do namiotu medyka... nie jest to jakieś cudo, ale zawsze lepiej go mieć, niż nie, tym bardziej, że jest tani jak barszcz (co to jest 750 golda?). Bardzo się przydaje do leczenia wyższych poziomów (na arenach kilkukrotnie musiałem wybrać medycynę, bo nie miałem niczego lepszego). Katapulta - co tu dużo mówić, bez niej nie wygramy oblężenia.

Podsumowując: warto mieć wszystkie machiny oblężnicze, każda ma swoje zalety. Lepiej mieć, niż nie mieć, tym bardziej, że bardzo łatwo zdobyć na mapce komplet (warsztaty są dosyć powszechne). I nie wyszczególniałbym tu lepszych/gorszych, one po prostu tworzą zestaw.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://www.worldhotels-in.com