Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#71 2012-08-15 23:43:48

Kramer

Obywatel

43458767
Skąd: Poznań- miasto doznań
Zarejestrowany: 2012-05-07
Posty: 226
Miasto: Cytka
Kampania: Ostrze Armagedonu
Jednostka: Archanioł/ gorgona
Bohater: Isra :p i Tazar

Re: WŻ vs Forteca

Wrota żywiołów muszą liczyć na mass haste, bowiem w tej bitwie priorytetem jest podejście do przeciwnika. Przydatne mogą okazać się feniksy, dzięki nim armia żywiołów już na samym początku zrobi wjazd. Teraz z kolei może zaprezentować się potencjał drzemiący w nagach i broniących golemach, te jednostki będzie ciężko wyeliminować. Forteca nie będzie zasłaniać strzelców, bo nadzieje się na żywioły magii i zionięcie.

Oba miasta są drogie, bohaterowie przemawiają na korzyść wrót. Armia fortecy jest z pozoru lepsza, ale odpowiednio dopakowane wrota wcale nie będą odstawać. Ba, mogą nawet prześcignąć lodowe miasto w jakości.

Start wż ma świetny, rusałki wypadają lepiej niż wysokie gremliny, lecz z czasem oba miasta będą dobre na neutrali.

Budynki specjalne również po stronie wrót, no ale uniwersytet rzadko bywa budowany.

Ogólnie mówiąc postawiłbym na żywiołaki, choć forteca wcale nie jest na pozycji straconej.


Prawdziwy kramarz jest nieógięty i nie wie, co to strach. Jego straszliwa zdolność ószczóplania portfeli sieje zamęt i zniszczenie w szeregach klientów. Swoje ofiary zwabia żółtymi dywanami i różowymi podószkami, a następnie zaczyna krzyczeć. Jeżeli dostrzeżesz jego wzrok, powoli wycofaj się i nie wykonój gwałtownych róchów. Kiedy do Ciebie podejdzie, jóż będzie za późno. Zawładnie twoim ómysłem i zmósi Cię do zakópó. Jeżeli właśnie myslałeś o ó, już cię ma.

Offline

 

#72 2012-08-16 01:47:52

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: WŻ vs Forteca

zasłanianie strzelców to priorytet, naga ma 2 hexy, więc elegancko tuli tytana, z kolei na zionięcie też jest patent z hexem na przód, jeżeli żywiołak magii podejdzie t i tak za dług nie pożyje nie dosięgając strzelaka. Tu wszystko zależy od taktyki i haste, bez tego WŻ może mieć kłopot, bo same fenixy nic nie zdziałają...

Ostatnio edytowany przez GiBoN (2012-08-16 01:49:52)


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#73 2012-08-16 15:19:22

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: WŻ vs Forteca

Feniks szybko giną, a eliminuje się je prędko, bo nikt nie chce przy końcu gry jeszcze męczyć się z kilkoma dodatkowymi, które się wskrzeszą. Forteca jest lepiej wyposażona pod względem jednostek dystansowych, w zwarciu WŻ szału nie robi, bo żywiołaki energii są słabe, magmy średnie jak na swój poziom, żywiołaki magii są niezłe ze statystykami i wielopolowym atakiem, feniks nie jest najlepszy na swoim poziomie (choć ma zionięcie i jest strasznie szybki). Woda i burza będą strzelać na początku niezagrożone, bo Forteca będzie najpierw musiała zająć się przeciwnikami, którzy podejdą najbliżej. Jak dla mnie Forteca ma większe szanse.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
vhs wiadomości przegrywanie kaset polska TS2 responsible zasięg odbioru kaset vhs w-wa