Barbarzyńcy mają fajny skill startowy (Znajd. drogi), dobrą ścieżkę (atak głównie, a także obrona) rozwoju, ponadto dużą szansę na zdobycie wartościowych skillów. Jedni z najlepszych, o ile nie najlepsi.
Offline
Słabi herosi. Skill startowy - nawigacja - do niczego się nie przyda na mapach suchych. Ścieżka rozwoju także nie najlepsza (Moc i Wiedza, skille magiczne). Generalnie nie lubię tego feministycznego miasta ;p.
Offline
Ode mnie usłyszą, że jako magowie są nie najgorsi, ale w porównaniu z Rycerzem czy Barbarzyńcą... muszą uznać wyższość. Lepsi od Czarodziejek, ale gorsi od powyższych.
Offline
Magowie i zwiadowcy. Ciekawe połączenie. W praktyce sprawdzają się nie najgorzej. Chylą czoła oczywiście przed wojownikami.
Offline
Na pewno jest to innowacja. Ci bohaterowie jako jedyni posiedli zdolność wskrzeszania szkieletów, co bywa bardzo przydatne (same szkielety są całkiem niezłymi wojownikami, a w kupie siła). Najlepsi moim zdaniem magowie, bo nie do końca ograniczeni do samej magii w rozwoju. Ogólnie lubię nekromantów, ich siłę oraz klimat.
Offline
Stawiam na Nekromantę ze względu na skill oraz lepsze fizycznie jednostki. Za Barbarzyńcą opowiadają się jednak cena oraz silni bohaterowie. Miasta mają odmienny charakter, porównywanie ich jest dosyć egzotyczne. Pod względem klimatu również przoduje Nekros.
Offline