W 4 to chyba jeżeli chodzi o te najwyższe poziomy to jest największy balans, ale nie zmienia to faktu, że w 3 to jest mięso armatnie.
Offline
Generał
Myślę, że po trójce postanowili podkręcić te smoki, tym bardziej, że władcy mroku powracają w czwórce jako neutralni mroczni czempioni. Diabły w 4 powstrzymywania kontry nie mają, ale mają szereg odporności, przywołasz nimi lodowe demony i wciśniesz je wszędzie.
Znowu będę edukował o czwórce, więc niezainteresowanych zachęcam do zamknięcia strony.
W 4 z reguły (ale nie zawsze) jest tak, że jeśli chodzi o najwyższe poziomy ma się wybór:
a) droższą, silniejszą jednostkę (np. Behemot z Twierdzy)
b) słabszą, łatwiejszą do budowy i tańszą (Ptak Gromu z Twierdzy)
W niektórych miastach może wyglądać to dość niepozornie, bo tacy tytani z Akademii jako strzelcy są słabsi fizycznie, ale przez atak na odległość są w stanie zdemolować smocze golemy. Z jednostek tego poziomu najlepszego masz czarnego smoka, ale jego przyrost to 1 na tydzień. Możesz zamiast tego wziąć hydry, które są 2/tydzień, a jak trafi ci się szlachectwo to jak wyexpisz tego skilla na arcymistrza to twój bohater jako zarządca miasta da ci dodatkową hydrę. Coś jak te części figurki legionisty z trójki, czy jak im tam było.
Ostatnio edytowany przez Sauron (2013-02-17 21:32:07)
Offline