Centaury faceci, krasnale faceci, no chyba, że kobiety miały brody, elfy pedały na 100% i serdeczne JP w ich stronę. Jedyne kobiety to tylko te babki na pegazach, a tak to nie oszukujmy się, ale zoofilia i pedalstwo się tam szerzy, a żeby było do tematu to magów mają dobrych w WŻ.
Offline
Masakra, właśnie zniszczyłeś mi dzieciństwo spędzone przy grze Bastionem
Wrota Żywiołów faktycznie królują pod względem magii. Świetni czarodzieje, w dodatku Akademia, gdzie możemy się nauczyć dowolnego kanonu magii (jakiego tylko potrzebujemy), no i graal - wszystkie czary w jednym miejscu. Trudno znaleźć miasto dorównujące WŻ pod tym kątem.
Offline
Przybysz
erdamon? dobra specjalka? przeciez zywiolaki ziemii to najwieksze placki na piatym poziomie w grze ;d we wrotach 3 jednostki sa prawie identyczne - zywiolaki powietrza, wody, i ziemii. Dzieki temu mamy bardzo silne jak na 2 poziom zyw pow, i slabiutkie jak na 5 poziom zyw ziemii. Umiejetnosci taktyka i finanse - taktyka ok, finanse - bez sensu, zawalaja slota, jak nam brak kasy, to juz lepiej wziac goscia z 350 zl. Monere kozaczek, ogolnie na poczatek sie przyda jakis boh z magia wody, zeby rzucac blogoslawienstwo na zyw powietrza, dmg 2-8.
edit: zapomnialem o zyw ognia, razem z pow i woda maja taki sam dmg, tylko o innej rozpietosci, zyw ziemii dodali od biedy te pare dmg, ale umowmy sie, ze 6-10 na piaty poziom to jednak nie to...
Ostatnio edytowany przez antomy (2014-01-19 19:55:22)
Offline
Odnośnie Erdamona i żyw. ziemi zadam z pozoru niezwiązane pytanie: co uważasz nt. Entów czy Krasnoludów?
Offline
Generał
Wrotka zdają się stawiać na inicjatywę i wszechstronną magię. Feniksy mają ogromną prędkość, jest kilka jednostek do walki w zwarciu (w tym jedna to taka hydra) + 2 jednostki strzelające. Bohaterowie zdają się lubić atak z tego co zauważyłem, bo na arenkach widziałem np. Monere z 20 ataku, więc tak Twierdzowo tutaj że tak powiem.
Offline
Prawda, bohaterowie nastawieni na atak, ale jednostki - w przeciwieństwie do Twierdzy - nie zapominają też o obronie i dzięki temu Wrota posiadają przewagę nad wieloma zamkami na arenach i nie tylko.
Offline
Stwierdzam po kilkuset rozegranych arenach z bursie, że twierdze na arenie jest chyba najciężej pokonać, nawet jak ma słabe artefakty.
Offline
Przybysz
enty dobre do niedopuszczenia przeciwnika do strzelcow, nawet jak juz to zrobia, to enty podejda, strzelec odejdzie, i co prawda enty nie beda zadawaly kolosalnych obrazen (i tak sa calkiem ok, i na pewno wieksze od zyw ziemii) i duzo wytrzymaja, a o to nam przeciez chodzi, kiedy mamy mocnych strzelcow, im dluzej, tym lepiej. Krasnoludy ciezko tez ubic, maja troche odpornosci na magie, i tez potrafia uderzyc z jako-taka sila. Jak juz mamy dwie takie jednostki, to zawsze mozemy ustawic elfa w rogu, i nimi zablokowac. Jak juz enty spetaja jakas jednostke, to krasnoludy ida 2 na 1 banda lysego na ten oddzial, i go probuja kosic ;d a zywiolak ziemii nie ma zadnego skilla, rzucanie ochrony przed ziemia to srednio skill, nie wiem czy ulepszony sam jest odporny na magie ziemii, nieulepszony natiomiast na pewno jest wrazliwy na deszcz meteorytow np. Jedyny ich plus jaki mi moze przyjsc do glowy, to ich ilosc, bo ze wzlegu na przyrost (chyba 8) i to, ze z powodu swojego ruchu sa rzadko uzywane, zostaje ich duzo, i wtedy moga miec powera. Ale nie do konca mozna to uznac jako plus, bo moze w pewnym momencie mamy ich duzo, ale wszystkie poprzednie walki musielismy walczyc bez jednostki 5 poziomu. Rownie dobrze mozna by feniksami nie brac udzialu w walkach, tez by ich bylo duzo potem, ale czy to by mialo sens? ;p to wy jestescie raczej ekspertami, ja sie bawie od 10 lat z kompem, wiem, ze to kaleka, ale jakies wnioski z gry mozna wyciagnac mimo wszystko :d
Offline
Specyfika gry wrotami to właśnie ich odporności na magię, szczególnie na ogień i armagedon.4 wyższe poziomy w tym zamku są odporne na ogień i w szczególności na armagedon, wystarczy tylko ten czar dorwać.
Offline
Ziemniaki są podobne do Entów właśnie. Po tych wszystkich arenach, gdzie przywoływanie żywiołaków ziemi przez przeciwnika bądź przeze mnie przesądzało o losie spotkania, nabrałem do nich szacunku. Nie są to co prawda mocarze, ale z Erdamonem rosną w siłę. Nie można ich bagatelizować ze względu na ich sporą liczebność jak na ten lvl. Enty co prawda wypadają jeszcze lepiej, ale to porównanie pokazuje, że wolniejsze jednostki często okazują się nieocenione ze względu na liczbę HP. Bowiem o ile w Bastionie z reguły na koniec zostają Enty i krasnale (przy wyrównanym starciu), o tyle we Wrotach są to ziemniaki właśnie i żywiołaki magii. Dlatego Erdamon wbrew pozorom okazuje się ze swoim specem przydatny.
Rownie dobrze mozna by feniksami nie brac udzialu w walkach, tez by ich bylo duzo potem, ale czy to by mialo sens? ;p to wy jestescie raczej ekspertami, ja sie bawie od 10 lat z kompem, wiem, ze to kaleka, ale jakies wnioski z gry mozna wyciagnac mimo wszystko :d
No tak, ale akurat Feniksy są złym przykładem, bo one są stworzone to szybkiego ataku ze względu na wysoką szybkość i niskie HP . Ziemniaki to taki drugi szereg - kiedy nasze najszybsze jednostki już podniszczą przeciwnika, powolni wojownicy z magmy ruszają, aby go dobić. Osobiście nie czuję się ekspertem, gra mimo upływu czasu zawsze mnie zaskakuje . Ale i tak najwięcej doświadczenia przynoszą starcia z żywym graczem i chociaż nie rozegrałem ich za wiele, to jednak każde przyniosło mi bardzo dużo istotnych informacji na przyszłość odnośnie Heroes, ale także ogólnej strategii do zastosowania w innych grach .
Offline