Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#101 2014-04-13 12:25:03

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Loch

Miasto fajne, dające możliwość szybkiego wiazdu w przeciwnika już w 2 tygodniu na niektórych templatach.
Boli jedynie fakt, że na mapy bogate i duże jest średnio opłacalne z powodu smoków, postawimy je w 2/3 tygodniu dopiero co już niestety zmniejsza szansę na osiągnięcie przewagi przy takim np. zamku czy cytadeli lub twierdzy, gdzie mamy do dyspozycji 7lvl już w pierwszym tygodniu gry.

Offline

 

#102 2015-06-09 22:26:16

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Loch

Najbardziej oryginalne miasto bo ma harpie jedyna tego rodzaju jednostke.
Poza tym 2 lata 2 strzela 2 chodzi. Magia jest mocna bohaterowie tez. Mocny portal istot. Bardzo mocny wir magii. Mozna dokupic artefaktow. Bardzo fajny zamek do grania. Ale nie jest jakos strasznie mocny. Srednia.

Offline

 

#103 2015-06-09 22:56:00

 MJOdorczuk

Szeregowiec

Call me!
Zarejestrowany: 2013-02-09
Posty: 302

Re: Loch

Harpie są równie oryginalne, co kawalerzyści, czarci lordowie czy feniksy. W niemalże każdym mieście takiego oryginalnego znajdziesz.


Nie mogę się doczekać tego momentu, kiedy to za kilka lat zobaczę swoją wypowiedź i będę śmiać się i płakać jednocześnie...

Offline

 

#104 2015-06-09 23:24:55

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Loch

Popieram. Patrzę iż w końcu pokazuje się pazur dyskusyjny. Masz moje pochwały młody padawanie.
Czarci lordowie też są jedyni w swoim rodzaju.

Offline

 

#105 2015-06-24 01:03:39

 Sality

Rekrut

522594
Skąd: Jak najdalej
Zarejestrowany: 2015-06-22
Posty: 52
Miasto: Loch
Kampania: Odrodzenie Erathii
Jednostka: Cesarska Meduza
Bohater: Dace
Magia: Ognia
WWW

Re: Loch

Lochy - moje ukochane miasto. Praktycznie wszystko tutaj mi się podoba, zaczynając na klimacie, przez jednostki, aż po budynki i bohaterów. Oczywiście Cesarskie Meduzy, jako numer jeden wśród wszystkich jednostek w HoMM3, przyczyniają się do tego.


http://orig02.deviantart.net/83e6/f/2013/160/a/7/machine_gun_anime_girl_signature_by_raykorn-d68e1af.png

Było się niegdyś weteranem Heroes'ów... Stare, dobre czasy. Teraz tylko te WoGi i WoGi...

Wszelkie pytania kierować najlepiej na GG: 522594 (tam najłatwiej mnie dorwać).

Offline

 

#106 2015-06-24 10:50:25

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Loch

Hmm... harpie pod względem, że tak to ujmę, "struktury" jednostki rzeczywiście chyba nie mają swojego odpowiednika. Choć same w sobie jakoś super oryginalne nie są (w zasadzie zdziwiłbym się, gdyby w ogóle nie pojawiły się harpie w herosach, one są w większości gier tego typu). W lochu szczególnie ciekawa jest sama koncepcja - miasta podziemne na pewno wzbudzają zainteresowanie. Lubię Loch, szczególnie za silne jednostki, dobrych bohaterów i dostęp do fajnych czarów.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#107 2015-06-24 14:09:00

 Sality

Rekrut

522594
Skąd: Jak najdalej
Zarejestrowany: 2015-06-22
Posty: 52
Miasto: Loch
Kampania: Odrodzenie Erathii
Jednostka: Cesarska Meduza
Bohater: Dace
Magia: Ognia
WWW

Re: Loch

Zgadza się. W sumie nie dziwne, że uwielbiam Lochy, skoro zawsze interesowała mnie mitologia


http://orig02.deviantart.net/83e6/f/2013/160/a/7/machine_gun_anime_girl_signature_by_raykorn-d68e1af.png

Było się niegdyś weteranem Heroes'ów... Stare, dobre czasy. Teraz tylko te WoGi i WoGi...

Wszelkie pytania kierować najlepiej na GG: 522594 (tam najłatwiej mnie dorwać).

Offline

 

#108 2015-06-24 16:00:53

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Loch

Tak, mitologie są niezwykle ciekawe, w Heroes wzięto stwory lub postaci z różnych wierzeń i wyszło to całkiem fajnie, czego Loch jest chyba najlepszym przykładem .



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#109 2015-06-24 17:39:49

 MJOdorczuk

Szeregowiec

Call me!
Zarejestrowany: 2013-02-09
Posty: 302

Re: Loch

Pomyśleli tak samo ci z Ubisoftu i postanowili dodać jakże ostatnio popularną tradycję japońską... wyszło jak dla mnie na wcisk i niesmacznie, tak, jakby miasto to nie zostało dodane ze względu na pomysłowość, a ze względu na poprawność polityczną. Piszę oczywiście o Świątyni z "szóstki". Bądź co bądź, mitologia grecka, nordycka, celtycka, arabsko-persko-hinduska (to ma chyba swoją nazwę, ale ja jej nie znam, w każdym razie to, co obraca się wokół dżinizmu) oraz tradycja hebrajska przewijały się przez cywilizacje europejskie od stuleci, czy to w sztuce, czy w filozofii czy w samych wierzeniach, dlatego też stworzenia te są naturalne dla nas, co innego stwory zza Kataju. Łagodzi jeszcze ten klimat przemieszanie tematów stworów, przez co nie widzimy jaskrawości jakiejkolwiek mitologii/tradycji w którymkolwiek mieście.

Bastion: mit. grecka, celtycka i nordycka, smoki zajeżdżają z lekka (z wyglądu pyska) dalekim orientem.
Cytadela: mit. grecka i celtycka.
Forteca: nordycka i dżinistyczna plus naga z hinduizmu (nie dżinistycznego).
Inferno: dżinizm, mit. grecka i tradycja hebrajska/chrześcijańska.
Loch: mit. grecka, dżinizm i, tu nie jestem pewien, mit. celtycka.
Nekropolis: ...mit. słowiańska?
Twierdza: mit. grecka, nordycka i tradycja hebrajska.
Wrota żywiołów: mit. celtycka, nordycka, grecka i żywiołaki umysłu wyglądające na dżinizm.
Zamek: mit. grecka i tradycja hebrajska.

Nie licząc nekropolii nic nie jest ucharakteryzowane na jakikolwiek wzór, przez co wygląda to dosyć realistycznie, nie nasuwa nam na myśl żadnych istniejących wzorców.


Nie mogę się doczekać tego momentu, kiedy to za kilka lat zobaczę swoją wypowiedź i będę śmiać się i płakać jednocześnie...

Offline

 

#110 2015-06-24 21:02:11

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Loch

Dla mnie osobiście Świątynia z VI była ok, bo miasta takiego typu jeszcze w Heroesach nie było. Ogólnie seria trzymała się raczej kręgu cywilizacji zachodniej, stąd czerpanie ze wschodniej mitologii było z pewnością nowością w serii. Czy to + czy - można spekulować, ale przynajmniej jest to miasto w które włożono chociaż trochę pomyślunku i zaangażowania. Z pewnością twórcy mieli te dwie cechy, no ale Ubi ich wykończyło i tyle w temacie.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
herosy3.pun.pl