Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#41 2015-01-11 18:37:18

 MJOdorczuk

Szeregowiec

Call me!
Zarejestrowany: 2013-02-09
Posty: 302

Re: Heroes online

No to czas na narzekanie, jak to Ubi wszystko pierniczy. Istny raj dla Polaków.^^


Nie mogę się doczekać tego momentu, kiedy to za kilka lat zobaczę swoją wypowiedź i będę śmiać się i płakać jednocześnie...

Offline

 

#42 2015-01-11 19:13:27

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Heroes online

Problem w tym, że narzekanie uzasadnione. Ubi równo doi kasę. Wg Facebooka HO, ostatnio w jakimś niemieckim konkursie dostali nagrodę za najlepszą grę przeglądarkową. Jak oni wygrali to nie chcę wiedzieć czym była konkurencja.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#43 2015-01-13 22:21:02

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Heroes online

Jeśli coś zostało spartaczone, to należy to skrytykować, proste. Dla Twojej wiadomości na Ubi narzekają nie tylko Polacy .



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#44 2015-01-14 11:33:30

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Heroes online

Nie skrytykuje, bo nie wiem dokładnie co się zmieniło od października, ale wiem, że już wtedy była to gra pay to win.

Offline

 

#45 2015-08-29 11:14:42

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Heroes online

Z ciekawości postanowiłem zajrzeć ponownie, ale z samego tematu na Tawernie w którym brałem udział łatwo stwierdzić, że dobrze nie jest.

Zaraz po wejściu na serwer wszystko zaczęło się zacinać, gra chodzi jakbyś zamiast kompa miał ziemniaka.

Mnóstwo różnych zasobów, oczywiście wszystko można kupić za bajońskie sumy. Najbardziej popularny pakiet pieczęci (ponoć) ma kosztować 100 zł bez grosza, da on 34000 pieczęci, a same głupie zwiększenie limitu złota (który od czasu wprowadzenia przekraczam) kosztuje 3000 pieczęci. Nie mówiąc o mnóstwie innych rzeczy. Pakiet wielbiciela HO kosztuje 480 zł, daje poza pieczęciami jakieś tam małe bonusy.

Forum polskie jest zamknięte, a petycja by tego nie robić została uznana za niezgodną z regulaminem.

Co tu dużo mówić, fajnie tam jest.

Fakt, że ludzie jeszcze w to grają wynika albo z głupoty albo sentymentu. Plusy to na pewno piękna grafika i same bitwy. Reszta do chrzanu.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#46 2015-08-29 12:00:23

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Heroes online

Trudno to nawet skomentować, bo to już widzę nawet nie jest gra pay to win, tylko pay to pay. Smutne. Swoją drogą ciekawa praktyka z tym zamykaniem polskich forów, dokładnie to samo zrobili wczoraj w MMO-wej wersji Neverwinter. Powodem najprawdopodobniej była zbytnia krytyka firmy za jej poczynania, choć oczywiście firma mydli oczy graczom i wymyśla preteksty. Ciekawe, czy w przypadku forum Heroes Online motywacja była podobna.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#47 2015-08-29 15:12:29

 Kamilo67

Obywatel

Skąd: Gdzieś w odległych krainach
Zarejestrowany: 2015-08-15
Posty: 111
Miasto: KamiloLand
Kampania: TYLKO ŁATWE
Jednostka: Kamilos
Bohater: Kamilo :)
Magia: Słowa

Re: Heroes online

Cóż, przed chwilą z ciekawości zagrałem w te heroski, aby teraz je skomentować. Pierwsza smutna rzecz jest dla mnie, że tylko wybór pomiędzy dwoma miastami zrobiono i dwoma bohaterami. Po stworzeniu postaci, przywitały mnie lagi z powodu ładnej grafiki, jak to jest w grach MMO. Jakieś dialogi, które nic nie wyjaśniają i walka z jakimś wielkoludem na pole ukośnym jak w Heroes IV, ale przynajmniej kratki są. Później kolejne dialogi, które tłumaczą tyle, że nic nie wiem. Następnie pojawiam się w mieście, biorę zadanie i buduję miasto, biorę wojsko, później zabijanie drzewców już na kratkach ułożonych w poziomie. Później nowy poziom, klasyczne okienko na skille, kolejna walka, klasyczny Blackmisth u którego kupuję "artefakt" za jedną monetę (a mój towarzysz jeszcze podniecony jego wielkością ). Następnie walka z bossem, jakiś obóz, "zadania miejskie", które chyba są po prostu powtarzalnymi, zbuduj w mieście jakieś koszary i to koniec mojej gry póki co i pewnie już w to nie zagram.

Jak każda gra typu MMO, nic ciekawego dla mnie, początki mają wciągnąć, a później coraz gorzej i gra staje się p2w, choć ja się nie daję już na te wciąganie, bo mnie gra w połowie nudzi swoim brakiem oryginalności. Trochę nie podoba mi się, że najeżdżając na statystyki potworków, widzę staty całego oddziału. Niby pomocne, ale wolałem jak były te pokazujące jednostkę jedynie. Zmuszało to do większego myślenia, choć wiadomo, jak gra zostaje wydawana w dzisiejszych czasach, musi być uproszczona. Również wkurzyło mnie, że jak pokonałem bossa Szamana, a zostały jeszcze sadzonki złe, to uznano to za wygraną. Co to ma być, ja chcę wszystko zniszczyć, a nie tylko to co w zadaniu było .

Nie znam dokładnie wszystkich rzeczy w grze, ale pewnie gdybym chciał na to tracić jeszcze parę tygodni, też bym doszedł do tych pieczęci i innych pierdół, które zmusiłyby do opuszczenia gry. Co zabawne, ja za te pierwsze zadania dostawałem mniej niż 20 sztuk pieczęci, a tu liczba 3 tysiaków hehe . Troszkę też bawi jak patrzę, że pierwsze komentarze są, że super gra i wciąga, a później rozczarowanie przez zachłanność twórców, typowa wredota w grach MMO . Kiedyś grałem w taką gierkę dla dzieci, Curio Quest, coś w stylu pokemonów. Była to dość nowa gra i dało się grać bez płacenia i bycia nawet w topce w różnych turniejach, a były tam znienawidzone systemy energii, a mimo to dało się grać, bo też fabuły gry nie skończyli, ale coś czuję, że jak dodadzą więcej rodziałów, to będą kiedyś brać 1/3 energii . W każdym razie nie będzie to na pewno takie złe jak Ubistoft, które z tego co tu widzę usunie nawet polskie forum, bo się nie opłaca...

Ogólnie, olać multi, grać w klasyczne Heroski .


"Zapraszam na Morenkę!" - Pietrek "Archon" Kogucik do Adasia, 2k16

http://tinyurl.com/y9dt3lw4 http://tinyurl.com/y8b5grtf

Offline

 

#48 2015-08-29 20:53:40

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Heroes online

Gra jakoś do września-października 2014 była całkiem fajna. W żadnym razie nie była doskonała, po zakończeniu wątku głównego już nie było za bardzo co robić. Istniała arena pvp gdzie swego czasu były awantury, bo miały być nagrody ale stwierdzili że przez oszustwa jakie się tam pojawiały nagród nie dostanie nikt. Oburzenie było spore.

Oprócz tego jednostki przeciwnika miały cechy zmieniane, pewnie po to by zwiększyć straty choć same skille po reworku też zostały osłabione. Przykładowo musiałem dodatkowy poziom wbić a było to trudne gdyż zaklęcie Nekromanty "Komu bije Dzwon" (wczesna Metallica!) stało się niedostępnym a to ważna część mego ówczesnego repertuaru.

Balans był obcym słowem dla graczy, walki potrafiły dać popalić, szczególnie jak się grało bohaterem Mocy (Rycerz - Rycerz Śmierci) to wtedy trzeba było dużo biegać ze zwojami i uzupełniać straty. Wtedy to jeszcze nie było takie straszne, ale po jesiennym skoku 2014 nie wiem jak ludzie sobie tam radzą.

Dodatkowo, Klerycy zdawali się być nieco silniejszymi od Nekromantów, podobnie jak Przystań > Nekro. Coś tam majstrowali przy Prządkach, ale ciągle niby mają to Złe Spojrzenie, ale wampirom ciągle by się przydał brak kontrataku. Co do słabości Nekro mnie nie pytajcie, jestem raczej tendencyjnym źródłem informacji.

Wyprawy, oj te wyprawy. Ostatnia wyprawa w jakiej brałem udział zakończyła się totalną wtopą, bo nie mogliśmy wyrobić się z biciem tych cholernych stworów i zamykaniem tych ołtarzy. Szlag by to trafił. Wcześniejsze jeszcze poszło, ale potem trzeba jakiegoś super planowania, wychodzenia z walk by ktoś walczył solo z siłami które normalnie bije się z kolegą itp. Dziwactwa.

Pomysł na gildie fajny, szczególnie że Nekropolia i Przystań jakby nie patrzeć, podpisały rozejm. Stąd miło było łączyć siły ze znajomym Rycerzem i użyczać mu magicznych talentów Nekromanty, który ofiarował parę czarów których Klerycy nie posiadali. Szkoda, że leczenie duchów nie pomagało wojskom Przystani. Porównując drzewka Nekromanty i Kleryka wydawało się, że Nekromanci mogli leczyć jednostki wyższego poziomu, stąd powiedziałem wtedy: "dawaj stary, wezmę prządki, lisze i duchy, zero strat". Poszliśmy jakiś zamek oblegać i jego ajglaje dostały po swych seksi świetlistych tyłkach. W ogóle trochę śmieszne te ajglaje, takie jakby harpie w sposobie ataku, tylko że ich obrażenia to magia światła.

To by mogło tłumaczyć pogląd dlaczego, Przystań > Nekro. Nieumarli jak i Demony nie lubią magii światła, stąd obrażenia tego typu są dla nich dość niemiłe. Z drugiej strony bycie Nieumarłym też daje swoje bonusy, które moim zdaniem w całej serii Heroes były bardziej opłacalne. Szczególnie wcześniej, gdy jedynym problemem było rzucanie czarów specjalnie raniących Nieumarłych, co nie było specjalnie opłacalne gdy lepsza była masówka na nasze oddziały albo trzask klasyczną błyskawicą. Ostatecznie pozostaję przy remisie miast.

Dodane miało być Inferno, ale oni mówili o tym dwa lata temu. Żadnego miasta nie będzie, gdy gra wygląda jak wygląda. To wszystko kosztuje, a póki co chcą by koszta się nieco zwróciły, a nawet był zysk. Teraz Ubi jest w stanie niskich zysków, gdyż w tamtym roku zarobili 260 mln, a teraz około 80 mln co wynika z braku dużych premier. To i tak więcej niż z prognoz ich analityków, ale póki co wiele się nie dzieje. Zobaczcie, czy nie pomyliłem dokładnych sum.

Co ciekawe mechanizm flankowania/ciosu w plecy przyjął się tak dobrze, że pojawi się w Heroes 7.

Oprócz tego słyszałem, że Ubi miało robić jakąś konferencję w Krakowie. (???) Kto chce, może zdobyć się na szczerość i powiedzieć im kilka miłych rzeczy.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#49 2015-08-29 23:56:34

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Heroes online

Znając polskich graczy wcale się nie dziwię, że zamykają fora. Potrafimy zrobić niezły burdel i to w małym składzie, a co mówić o kilku tysiącach

Z tymi wyprawami to tak trzeba było Sauron, że jeden robił kampanię podwójną i zaczynało się od 25 po pokonaniu strażników stref. Najgorzej jak musiał robić kampe nie pod swoją klasę, wtedy straty były ogromne.

Offline

 

#50 2015-08-30 18:22:03

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Heroes online

Jakoś przeżyłem trudności związane z samą płynnością rozgrywki gdyż czysta ciekawość namawiała mnie do drobnej przechadzki po grze.

Pojawiło się parę nowych eventów, jakieś portale z wydarzeniem co pewnie oznacza mniej lub bardziej trudną bitwę do rozegrania.

Te dodatkowe surowce są związane z ekspedycjami gildii. Każda gildia ma własną prowincję, całkiem dużą swoją drogą, więc rozmach jest. Są tam kapliczki, które można uruchamiać by dostać wzmocnienia, sklepy by się zaopatrzyć czy przechowalnie by zaopatrzyć się w stworki. Szczegół jest jednak taki, że po pierwszym przybyciu tutaj duch nam objaśnia sprawę.

Zresztą wystarczy sam rzut oka na prowincję. To jakieś stare ruiny do generalnego remontu. No właśnie, remontu. Jak to Ferdek Kiepski mówi "ale panie, to są drogie rzeczy". Członkowie mogą złożyć swe surowce, by wesprzeć wspólną sprawę. Jeśli wszystkie surowce będą to biznes ruszy.

Jak mniemam to miała być odpowiedzieć na zażalenia graczy - mamy za dużo surowców i nie wiemy co z nimi zrobić. W teorii pomysł dobry, ale w praktyce wyszło jak zawsze. Tzn. mogli pomyśleć o prowincji ZANIM skasowali kopalnie i wprowadzili limity. Prawda, bieganie do kopalni/tartaku mogło być nużące, ale w takim razie dało się wprowadzić stanowisko namiestnika który za odpalenie mu odrobiny złota, automatycznie wprowadziłby urobek do naszego skarbca. Gdyby u kogoś było krucho z gotówką, to wtedy można by go wyłączyć w menu miasta i samemu ruszyć 4 litery do zbierania.

Są jeszcze ekspedycje, które zaczyna się takim specjalnym wejściem w podziemia gildii. Mniemam, że to jest coś jak wyprawy. Tam można zdobyć specjalne zasoby, typu sfery czy pył ekspedycji. Bywają konieczne przy kapitalnym remoncie.

Co jeśli jednak ekspedycja się nie uda, a pokonana ekipa wraca lizać rany do prowincji w stanie surowym?
Odpowiedź jest prosta:

SKLEP
SKLEP
SKLEP
SKLEP

Na dobrą sprawę to w sklepie można wszystko kupić, nawet zwoje możecie w czasie bitwy kupić. Gra turowa, stworkom nigdzie się nie spieszy.

Szkoda samej gry, bo wyraźnie widać że potencjał ma ale przez kiepskie zarządzanie złe rzeczy się stały. Słyszałem, że Blue Byte zarządza jeszcze tą karcianką Heroes i poza wydaniem dodatku (zrobionego już przez poprzedników, wystarczyło tylko wydać) nie zrobiło absolutnie nic.

Co do polskiego forum, to miało ono kilku Community Manager. Ostatnia dwójka to były kobiety, choć ktoś przypuszcza że to jedna i ta sama osoba albo po prostu gracze są nabijani w butelkę. Naerjan wyleciała, bo nie potrafiła ogarnąć wkurzonych graczy. Jest przypuszczenie, że może straci pracę? Penelopa próbowała nieco inaczej podejść do graczy, gadając o bigosie i omijać typową pustą gadkę "wasze uwagi są dla nas bardzo cenne i przekażę je developerowi". Gracze byli nastawieni ostrożnie, część się wkrótce przekonała, ale ostatecznie pani zaczęła używać ostrzejszych argumentów i w sumie wróciliśmy do punktu wyjścia.

Swoją drogą moderatorzy ochotnicy z grupy graczy dawno urząd złożyli, gdyż nawet oni w końcu stwierdzili że Ubi i BB olewają ich wszystkich. Zresztą i tak podziękowano im za współpracę, jednak proponowano moderację na forum anglojęzycznym.

http://www.acidcave.net/newsitem1480.html

Samo skasowanie polskiego forum jest kompletnym dziwactwem, cięcie strat jak również pozbycie się problemu pyskujących graczy. Przecież oni chcieli nawet, by gracze założyli temat w którym mieli wymieniać tylko zalety gry. Kasowanie forum dla społeczności, która zaraz po rosyjskiej stanowi największy odsetek fanów gry jest absolutnym napadem debilizmu.

Ostatnio edytowany przez Sauron (2015-08-30 18:33:16)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
herosy3.pun.pl